Jump to content

יאניק

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. אתה יודע כמה שחקנים אני יכול לפסול לך אם אני אשפוט אותם לפי היכולת שהם הציגו לפני שלוש שנים? כמה מהם נחשבים להחתמות החמות של מכבי הקיץ. לא יודע מה ראית מטומאסיץ' בב"ש או פ"ת, אבל איך אתה מסביר את זה שגם בן שמעון, גם פרדי דוד וגם גוטמן אומרים שמכבי עשתה עסקה מצוינת? שיש לטומאסיץ יכולות אחרות ממה שאתה מציג אותו - מהיר, טכני, קורא משחק. אפילו סטויצ'קוב, בתקופה שאימן את נבחרת בולגריה, ביקש שיאזרחו את טומאסיץ כדי שיוכל לשחק לצד טופוזאקוב מהפועל. עד כמה גרוע הוא כבר יכול להיות?
  2. וכדי לזרז את השידרוג משחררים איזה ספין לאוויר על פניה של קבוצה בלגית. זה אבסורד גמור כשמדובר במישאלוב. גם הסוכן של ג'ונסון עושה את עכשיו עם סיפורים על הצעות מאולימפיאקוס ופאנא'.
  3. ושוב נשאלת השאלה איך ידעת שהוא אפס עוד לפני האימונים? ראית משחקים של לבסקי סופיה בשנתיים האחרונות? אני מוכן להתערב שיש לך דעה קדומה על טומאסיץ' בגלל שהוא לא הרשים בהפועל ב"ש והפועל פ"ת בתקופה הקודמת שלו בישראל, ועל סמך זה כתבת/ניחשת שהוא "אפס". כנראה ציפית שיביאו בלם זר במיליון דולר או משהו כזה ושחקן שעבר בקבוצות קטנות בארץ לא מספיק טוב עבורך. עכשיו אתה צועק בקול רם "אמרתי לכם" בגלל הטעות שלו נגד אשדוד. אם היו שולחים שחקנים זרים הביתה על סמך משחק אחד, גינצבורג היה השוער של מכבי בשנות התשעים ולא שורה.
  4. מה אתה מבלבל? יש להם ארבעה כוכבים על ארבעה גביעי אירופה לאלופות.
  5. איפה לא הייתי ברור? צא מהעולם הוירטואלי. מעריב והארץ הם גופי תקשורת הרבה יותר מקצועיים, ומכובדים מאתר הזנות "וואן". השם אלעד בן טוב לא אומר לי כלום. קובוביץ, ברזל, עמיקם, פוהורילס ורצון אומרים גם אומרים. כשכתבתי "או גוף תקשורת גדול ונחשב", כיוונתי בעיקר לספורט 5. ובכלל לטעון ש"וואן" חוטא באהדת יתר לאדומים, נשמע מגוחך לפחות כמו הרצינות שבה אתה לוקח את האתר הזה. אבל עזוב, אני רואה שאין עם מי לדבר.
  6. מסכים עם רוח הדברים של סוקראטס. ולגבי הטענה ש"התקשורת אדומה". פעם הם היו טוענים שהתקשורת אדומה בגלל כל מיני עיתונאים - דוגמת רון עמיקם (אוהדי מכבי יפו), אביעד פוהורילס (הפועל חולון), אמיר אפרת (הפועל פ"ת) שהם בכלל לא אוהדי הפועל, ואם כבר הם כותבים עליה הם לרוב שוחטים אותה (עמיקם בריב עם ההנהלה, פוהורילס שונא את אבוקסיס בגלל החברות עם גילי לנדאו, ואפרת נכנס בהם ובארבייטמן רק בסופ"ש האחרון). היום הם פשוט מצביעים על פאקינג אלעד בן טוב (מי זה?), כותב טורים שולי וזניח בוואן, שידוע בהיותו אתר הבית של בית"ר. זה מצחיק לשמוע את אוהדי בית"ר בוכים על קיפוח מצד התקשורת ואז מצביעים על אתר הבית וואן. מילא תבכו על קיפוח מצד מעריב או הארץ, או גוף תקשורת גדול ונחשב. אבל זה כבר קשור לתסביך נחיתות שלהם.
  7. שלחו שני מטומטמים ואחרי זה בוכים שככה מציירים אותם בתקשורת. אויה פרנויה. אני לא מדבר על הטמבל שזרק את הכוס לרצפה. אני מדבר על הבחור השני, גיא, שעוד בטרם החל האייטם על בית"ר אומר לענבל גבריאלי: "בית"ר משתינים על הליגה". אכן, משכמו ומעלה. ועוד לחשוב שיש אצלנו אוהדים שמתיימרים לחקות את אוהדי בית"ר.
  8. מ-96 ועד היום, 12 שנים של סבל ולוזריות. תאמין לי שאכלתי כל-כך הרבה חרא בתקופה הזאת, שאימון מסכם אחד שלא אהיה בו לא יהפוך אותי ל"אוהד הצלחות". אני עדיין בא למשחק עצמו, וגם זה בחוסר חשק. פשוט עייפתי מכל החרא הזה, אני כבר לא ילד או נער משועמם לפני צבא שהולך עם החבר'ה לאימון מסכם. לא צריך לכבד את כל הקקות האלה, חסרי האישיות, כל העזרנים והמסיקות למיניהם שבורחים לחדר ההלבשה ופוחדים מהצל של עצמם. ועוד מעלים אותם לדרבי עם חולצה והסמל של מכבי. בכלל, מכבי הנוכחית מגעילה אותי כמעט כמו מכבי 03/04 של שטראובר, קלינגר ושאר הסרטנים, רק שאז עוד ניצחת דרבי.
  9. לכו תראו את כל הזונות בורחים לחדר ההלבשה, ותקללו את עצמכם על זה שהלכתם בזמן המשחק. אתם הרי לא לומדים. שחקנים בלי אישיות שרק משתינים עלינו. וואלה, כמו שיש כאלה שהם "אוהדי דרבי", יש אצלנו כאלה שנהיו "אוהדי אימון מסכם".
  10. מצטרף לשאלה. ודי לשקר לעצמכם, הדרבי האחרון של אבי כשחקן פעיל היה בסוף העונה שעברה, עם כל הצער והכאב. וזה שהשחקנים צריכים לנצח את הדרבי הזה בשביל אבי, זה כבר משהו אחר.
  11. כמה מאמנים כבר יש? היו מוסיפים את איווניר וגיא לוי וכיסו את כל האפשרויות. וואן כל-כך שכונתיים שבסוף גיא לוי יועדף על החמישה שהוזכרו בכתבה.
  12. אולי חלאס לזיין את השכל. תהיה מכביסט, תהיה יהיר, תהיה שחצן ומתנשא כשיש לך סיבה. כשיש לך מכביסטים כמו נמני, האחים ברומר, שלח, קלינגר, דריקס, ושורה וממול ניצבת הפועל של סיני. אונסים אותם? זאת הבעיה. אתם מצפים שמכבי תנצח 5:0 עם כל מיני מתחזים כמו חדד, מסיקה ומישאלוב ואחרי זה אוכלים את הלב. אולי תפסיקו לחיות בעבר או בנדמה לי. גם ניצחון בדרבי לא יכול להשכיח את חרפת העונה האחרונה. לשלוח את כולם הביתה ולבנות מחדש. שחקנים סוג זין, בלי יכולת, בלי אישיות, בלי רצח בעיניים, ההיפך ממכבי. אתה קורא לנו להגיד להפועל ש"הולכים לאנוס אותם". מכיר את הסיפור על הילד שקיבל מכות והבטיח להביא את אח שלו הגדול, בזמן שאין לו אח. אלה מילים בלי כיסוי. אתה הולך לירוק דם עד שתנצח.
  13. בנוגע להודעה שפתחה את האשכול בדבר הכעס של בית"ר על-כך שהדרבי הועדף על-פני משחקם מול מכבי חיפה. מעניין באמת איזה אדם נפוח ותלוש מהמציאות אמר את זה. הדרבי הוא המשחק הגדול ביותר בכדורגל הישראלי, אווירה, צבע, עניין, יריבות שאין כמוה, גם כששתי הקבוצות נמצאות בתחתית. חיפה-בית"ר? זה בסדר, האסימון של הירושלמים ייפול כאשר הם יגיעו לקרית אליעזר וייראו חצי איצטדיון ריק. ממש מעניין את אוהדי ההצלחות של חיפה משחק מול בית"ר בשלב הזה של העונה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.