Jump to content

בני טבק F-15

משתמשים רשומים
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

3,439 profile views
  1. אין שאלות טיפשות, רק אנשים טיפשים. (http://he.wikiquote.org/wiki/%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%A9%D7%95%D7%AA)
  2. (למי ששכח את הראיון חסר המודעות העצמית שלו לא מזמן)
  3. חלקכם אומרים שאין בעיה שהוא מרמה את ציבור הגולשים התמימים שלו בגלל שפרסום סמוי הוא דבר מקובל, ושהבעיה היחידה היא העניין של חוקי הפייסבוק. אבל אתם שוכחים שהסיבה שאנשים האמינו לו היא בדיוק זה שהוא משתמש בפלטפורמה של פייסבוק. למה פייסבוק כותבת "ממומן" ליד פרסומות? כדי שהצרכנים שלה יידעו שהיא לא מקבלת כסף מכל פוסט שלא כתוב לידו "פרסומת". ברגע שהיה מאמר על זה שפייסבוק השפיעה על הפוסטים שמופיעים אצל משתמשים מסוימים לצורך מחקר אקדמי, קמה זעקה ואמרו שאסור לפייסבוק לבצע מניפולציה כזאת בלי להודיע מפורשות למשתמשים. אם פייסבוק הייתה עושה את זה באופן קבוע, כמות המשתמשים שלה הייתה יורדת דרסטית והיא הייתה מפסידה כסף למרות שפרסומת סמויה הרבה יותר אפקטיבית מפרסומת גלויה. הוא לא רק מנע מפייסבוק נתח מהרווחים שלו והשתמש בחינם בפלטפורמה שלה בשביל להרוויח כסף (קראתי שהוא וגם אשתו מתפרנסים רק מהעמוד הזה), אלא גם הוא פוגע באמינות של הפייסבוק ובכל המודל העסקי שלה שמבוסס על זה שאנשים נמצאים בפייסבוק כי זה אתר "חברתי" וכי הם מאמינים לו באיזושהי מידה. מלבד זאת לדעתי עצם כך שהוא מבצע פרסום סמוי זאת בושה, כולנו נגעלים מהפרסום הסמוי בתוכניות הבוקר בטלוויזיה וטוב שפייסבוק החליטו שמה שאמור להיות אסור ברשות השנייה יהיה אסור גם אצלם.
  4. לא ברור לי באילו מדינות היית במערב אירופה ובצפון אמריקה, אבל במקומות שאני מכיר יש רכבת תחתית שיוצאת כל כמה דקות, מגיעה ממש קרוב למגרש ולא מאחרת לעולם. כמובן שמי שבוחר לנסוע ברכב נתקע בפקקים, אבל יחי ההבדל הקטן.
  5. רק הסברתי את הבדיחה של אנריקה, לגבי איך מונעים חדירה של פדופיל לתוך צוות האימון (ולא לילדים)
  6. אם כל הצוות מעל גיל 18 אז אין לפדופיל לאן לחדור
  7. אכן, השיא היה כשהוא ניסה לתאר את השער של סכנין והתחיל למלמל שטויות. כמובן שגם במונולוג על הפרצופים בספסל של מכבי הוא לא היה בשיאו.
  8. רוב האנשים שנמצאים פה בפורום לא מבינים שהבעיה המרכזית של אוהדי הכדורגל היא לא החוקים ולא חברי הכנסת ולא ההתאחדות אלא דעת הקהל הרחב. אחרי שרואים אירועים כמו שהיו בדרבי, כל אדם ממוצע יגיד שחייבים לחוקק חוקים לאוהדי הכדורגל כדי שלא יתנהגו כמו חיות. אם זה לא היה מובן עכשיו, אולי ייפול האסימון שלעשות דווקא ממש לא יעזור בנושא הזה, ולצערי אני לא רואה שום ארגון אוהדים שבאמת ישתדל לעשות הסברה חיובית ולהבהיר לקהל הרחב שאנחנו בני אדם. הדבר שהכי מפריע לי בחוק הוא הרמה הנמוכה של השוטרים שאמורים לאכוף אותו, אם הוא היה לפני כמה שנים אז יש סיכוי טוב שגם אני הייתי נכלא.
  9. הסרטון הזה ענק, מזל שהלכתי שלושה עמודים אחורה בנושא וראיתי את ההודעה הזאת. מקפיץ למקרה שמישהו פספס. כשראיתי את שובל גוזלן נקרעתי. גם הטוקבקים לא רעים.
  10. וואו, להעמיד לדין את הסנגור כי הוא לא הולך עם התביעה זה שיא חדש. חבל שההתאחדות לא יכולה לעשות אותו דבר לעו"ד פליליים שעוזרים למשפחות פשע.
  11. אתה שוב מדבר כאילו לשערים במגרש יש אישיות. באמת שאני לא מצליח להבין את ההיגיון שלך. אולי בדרבי הבא נחליף צדדים, נשים את אוהדי מכבי בשער 4-5 ואת אוהדי הפועל ב-7, נפרוץ משער 5 ונדאג שהפועל תקבל רדיוס מהשער הזה? מקסימום הפועל יפרצו ויסגרו לנו את שער 7 בתגובה.
  12. מה זה הטיעון המטומטם הזה שפרצו משער 11 אז סוגרים אותו? ואם אוהדים של מכבי היו פורצים בסמי עופר אז היו סוגרים את היציע שם? היציע הוא בן אדם עם רגשות ומנסים להעניש אותו? זאת לא הפעם הראשונה ולא הפעם השנייה שסוגרים את שער העידוד בגלל פעולות שבוצעו במשחק חוץ, וזה הזוי לחלוטין.
  13. אגב, איך לא נפתח פה נושא ותת-פורום על בוני גינצבורג וההכנות שלו למשחקי הצ'מפיונס, כאשר רואים אותו נכנס לתוך הפלאזמה במקום לעמוד לידה? פתאום רואים אותו כאילו שהוא עומד בחומה עם שחקנים של מנצ'סטר או כורע ברך ליד השוער של יובנטוס.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.