Jump to content

פראנץ הורבאט

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,734 profile views
  1. ניר ביטון, דן ביטון ויוריס זה קישור רך אבל סופר טכני. מקווה שיפצו על הרכות עם טיקי טקה מרגש
  2. 2 המגינים לא קיימים הגנתית. 2 הבלמים לא קיימים הגנתית 2/3 קשרים לא קיימים וינגר אחד שלא מבין בכדורגל מגיעים למעמד כזה עם 2 זרים וככה זה נראה.
  3. אחלה ואן אוברייטד שחקן שמבין את המשחק, שזאת התכונה הכי חשובה לשחקן כדורגל לדעתי. תכונה שלא מעט שחקנים שלנו לוקים בה בחסר. לפתוח עם שחקן כזה במקום דן גלזר, במיוחד בליגה, זאת החלטה קלה. כמות המצבים המשוגעת שהגענו אליה אתמול זה הרבה בזכותו וניהול המשחק שלו
  4. הקיץ נראה מדהים. לא בטוח שהכל יתחבר אבל לפחות סוגרים עם שחקנים זריז כדי שכבר יהיו אפויים בספטמבר ולא בדצמבר. זה אחד הדברים שהכי פגעו בנו בשנים האחרונות לדעתי, ששחקנים חדשים מגיעים למועדון תוך כדי שהעונה התחילה כבר.. עדיין יש לנו קצת בעיות בסגל ( חוזז יוני אלמוג....) ,בנוסף יש עומס 'מדומה' בקישר, הרבה שחקנים כביכול בכירים שלא סיפקו את הסחורה. גולסה, גזלר, ואן אובריים ,גבי. הלוואי שצוות האימון יגרום לחלק מהם לפרוח.
  5. אפשר להימנע מהערות כמו 'תמני' וג'חנון' לדעתי. די, אנחנו לא בשנות ה40 אפשר להתקדם.. אבל כן.. הוא איש מקצוע סופר לא מוכשר וזה בזיון אחד גדול שלא זרקו אותו כבר. אם הוא ממשיך עונה הבאה זאת הזייה אחת גדולה ועצובה שמבטלת את התחרותיות שלנו שנים קדימה. לך!
  6. יצחקי גרוע בעבודתו אין שום ספק. אבל, מיץ' הוא מנהל הארגון והכל אבל הכל זה עליו, גם בטוב וגם ברע. וכרגע ( 3 שנים אחרונות ) דיי רע. הוא פשוט לא בעניינים ולא איתנו. כל השדרה הניהולית שלנו זה פאדיחה למועדון בסדר גודל כמו שלנו ומועדון שמעמיד תקציב של 100 מיליון שקל+ כל שנה. הכסף פשוט יורד באסלה וככה לא בונים קבוצה וסגל ומגיעים להשגים.
  7. יוני זה בלקמן2.. היה חלש מאוד גם לפני שיצא לאיטליה. המספרים הבינוניים+ שלו דאז טישטשו עד כמה הוא חלש. לא מבין את המשחק.. לשים עליו מיליון יורו זה אחת העסקאות ההזיתיות בעידן מיצ'
  8. הבעיה הכי גדולה שיש לנו בסגל לדעתי, זה דן גלזר. לא מספיק טוב לצערי. היום במו רגליו הוא חירב לנו ככ הרבה פוזשנים שיכלנו להגיע לרחבה שלהם בלי יותר מדי מאמץ, אבל הוא כרגיל תמיד יעדיף מסירה בנאלית אחורה או לאגף. ואגב, לא מאשים אותו, הטכניקה שלו ככה חלשה והוא יודע את זה, שהוא מעדיף לא לעשות את הטעות וללכת על בטוח. סורי זה לא מספיק, זה מזיק לנו למשחק יותר מהכל, יותר מכל חלוץ שנמצא בכושר חצי כח, או מווינגר שפחות הולכות לו המסירות רוחב. באסה, בגלל העבר הורוד שלו שמזכה אותו בקרדיט כמעט בלתי נגמר. זה המצב. קניקובסקי במשחק זוועה אבל העובדה שהוא משחק באגף עושה לו עוול גדול מאוד. הוא אחד השחקנים האיטיים בקבוצה ואם לא שמים אותו AM או אפילו 50-50 אז עדיף כבר שישב בצד. משלמים שכר לימוד על מאמן שלא מכיר מספיק את הסגל, אין מה לעשות. והזייה שעדיין לא הגיע לפה זר להתקפה.. אחלה התנהלות תמשיכו ככה
  9. מסכים. גלזר נתן היום סוף סוף הופעה של גלזר שחקן העונה. לא בחנתי את הסטטיסטיקה אבל עושה רושם של המון חילוצים, חילןצים בחצי היריבה, המון 'גירזונים'. תרומה התקפית כמובן שלא קיימת למעט חילוצים בחצי היריב אבל ככה זה היה גם אז בשיאו ופשוט היו סולחים לו על זה בגלל כל התכונות האחרות המעולות. לא בטוח אם זה שווה הרכב מול קבוצות חלשות שמתגוננות, אבל הלוואי שימשיך ככה כי נצטרך את הפאן הזה בסגל להמשך.
  10. ריחף בהגנה, ריחף באמצע, ובעיקר ריחף בהתקפה. וואו אחד גדול. חדשות מעולות, רק שימשיך ככה.
  11. שחקן מטורף. לא רק הגולים. כל נגיעה ותנועה ומחשבה בפעולה שלו זה זהב. יפה, סוף סוף נכנס לזון ןאפשר להתחיל.
  12. כל עוד יצחקי הוא הוא מנהל המקצועי ומס'1 בקבלת ההחלטות המקצועיות כלום לא משנה. כל עוד הקדקוד של כל המערכת מקבל החלטות מקצעויות בעזרת העוזר שלו ויד ימינו שהוא לא איש מקצוע, כלום לא משנה. הלכנו 20 שנה אחורה בשנים האחרונות ובלי שום סיבה.. דודו דהאנים , אבי נימנים וויקי וקנינים בונים לנו את הסגל ואת האופק המקצועי וככה זה גם נראה על המגרש. ובלי קשר.. איביץ' זה חתיכת אכזבה לברוח ככה באמצע העונה כשאנחנו כולה 4 נקודות ממקום ראשון ועדיין לא בחצי עונה.
  13. אף אחת לא תעצור את צרפת.. החוליה הכי חשובה- הקישור.. צ'ואמני וראביו בטורניר אדיר. גריזמן ממציא את עצמו מחדש. ז'ירו.. לוריס.. השחקן הטוב בעולם שהיה חצי כח היום עם מצ'אפ קשוח מול ווקר. היחידים שיכלו לדגדג אותם זה ברזיל ואנגליה והם כבר לא איתנו. עדיפות איכותית מובהקת. זה יהיה שלהם בקלילות מעצבנת לדעתי
  14. הכל מתחיל ונגמר בקודקוד. גם בהצלחות וגם בכישלונות. אם ראש הארגון לא מזהה שאנחנו מתנהלים בצורה לא טובה ולא יעילה בחלונות ההעברות כבר שנה שלישית, אז פה הבעיה. מחלקת הניהול המקצועי חולה, וצריך פה טיפול שורש במקום פלסטרים יקרים ככל שיהיו. מקווה שמיטש יתעורר כי חבל( בשבילו) על הכסף ואנחנו לא ממצאים פיפס מהפונציאל שלנו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.