Jump to content

BODIROGA10

משתמשים רשומים
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. שלחתי ליעל מרגלית 2-3 סירטונים שמוכיחים שמעט מאוהדי מכבי היו ביציע ועשרות מקהל היריבה רצו לעברם. אף אוהד שלנו לא פרץ למגרש. בנוסף, הכתבת של ספורט5, הדר יעקובי, נתנה מיד אחרי התקציר בחדשות הספורט, דיווח למירי נבו שהיתה באולפן החדשות- דיווח מהאוטו ולא מהמגרש, שבו היא אומרת שעשרות מאוהדי מכבי וביתר התקוטטו על כר הדשא !
  2. זה הכי מפחיד. מקווה לנס שנעקוץ אותם עם איזה גול חייבים להרגיע את השחקנים. לנשום, להיות אגרסיבים ולהתעלות. להכנס חזק לרחבה שלהם, קרוס ולסחוט פנדל. דחוף.
  3. מכבי צריכה לפחות מהצד שלה לנקות את מה שנאמר על האוהדים שלה מהכתבת הדר יעקובי (2 הודעות מעל ההודעה הזו).. שקר מוחלט וסילוף המציאות. אגב, כשמירי נבו פנתה אליה, אמרה ״אנחנו רוצים לשמוע מהדר שנמצאת באצטדיון.. אההה נמצאת כרגע באוטו, שלום הדר״.. והכתבת משקרת שעשרות אוהדי מכבי התקוטטו עם עשרות אוהדי ביתר על כר הדשא..
  4. חמישי ב-19:50 מכבי סל נגד הכוכב בבלגרד. וב-22:00 הכדורגל. הבעיה שהנסיעה מהאולם סל לרגל - שעתיים :/
  5. זה כבר קרה שלשום אחרי התקציר שלנו בחדשות הספורט. (רשמתי את זה בנושא אחר כאן בפורום, ״תקיפת הלה פמיליה בטדי״ - והתגובה של נבו&אילדיס היתה בדיוק כזו). אבל ללא ספק שזה רק היומן לפני הסערה..
  6. בחדשות הספורט ביום ראשון מירי נבו קיבלה דיווח מהכתבת הדר יעקבי, ובדיווח היא מספרת: ״בסיום המשחק מספר שחקנים שלא שותפו, עושים חימום על כר הדשא, עשרות אוהדים פורצים לכר הדשא, ומתחוללת שם מהומה בין עשרות אוהדי מכבי תל אביב לעשרות אוהדי בית״ר ירושלים, ובמסגרת הקטטה נעקרים כסאות מהאצטדיון ומשענות נזרקות לכיוון אוהדי היריבה, כסאות שנזרקים באוויר, כרגע אנחנו יודעים על 13 עצורים, כשהמשטרה אומרת שהיד עוד נטויה ויש לנו צילומים ונבצע מעצרים בהמשך״.. ציטוט מילה במילה . אני לא מצליח להעלות לכאן תמונות/סירטונים. אם מישהו יוכל להכנס דקה ל-vod חדשות הספורט יום ראשון, מיד אחרי התקציר.
  7. כל השיח הזה משרת את כל מי שאנטי מכבי. בואו נהיה סופר חכמים ואנטלגנטים, נדחה את הדיון בנושא הזה למחר. מעכשיו רק המשחק הקשה מאד הערב - צריך להיות בראש שלנו. כל ההסחת דעת הזו בגלל אדם אחד לא לעניין.
  8. ועוד במשחק חוץ.. תמיד קשה. לכן מכבי חייבים להמשיך את המומנטום ולנצל את כח ההרתעה מהשבועות האחרונים, לפתוח הכי חזק ולמנף את הכניסות לרחבה מהאגפים למסירות לבעיטה כמעט בטוחה לשער. ועם ההגנה שלהם, חייבים לסחוט פנדל עם תנועת חיתוך כקרוס סטייל שכטר של פעם. בע״ה חייבים ניצחון!
  9. תענוג.. מכבי עם נצחון ענק בכדורגל, ניצחון חשוב בכדורסל, והנה 4:3 בת.הזמן. קלאס.
  10. משחק מטורף! (יחס 100 בווינר) איזה כיף השילוב של זהבי-מילסון-דוידה, והחוכמה של שחר, יוריס וגבי. שיחקו אותה בענק. עכשיו להתרכז במשחק החשוב ביום ראשון!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.