Jump to content

מאז1986ולתמיד

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About מאז1986ולתמיד

  • Birthday 04/02/1978

Profile Information

  • Location
    פרדס חנה

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. תגובה מושחזת ולא מוערכת מספיק. עברה מתחת הרדאר כאן ללא התייחסות מספקת באופן תמוה. אהבתי.
  2. https://livetv.sx/enx/eventinfo/156773404_gent_maccabi_tel_aviv/#webplayer_voodc|85899a8d9e86879487998385978d988984.html|156773404|2230971|3753|1|en פשוט תראו פה, למה לסבול עם שידור של החבובוטף?
  3. אמת, גם לי הרגיש ככה. נקווה שהאפקט על הבטחון והאמונה של השחקנים והקבוצה יהיה דומה.
  4. חייב לסיים את העונה, לא לפטר אותו בשום אופן. יש לו כבוד עצמי, הוא לא נראה לי מהאוחזים בקרנות המזבח. מאמין שבמידה ותהיה קטסטרופה והוא יראה שהוא מאבד חדר הלבשה/לא מסוגל להוציא את העגלה מהבוץ, הוא יתפטר לבד. אם נהיה במרוץ עד המחזורים האחרונים, כמובן שאין סיבה לפטר. אם הקבוצה תתבוסס במרכז טבלה/מתחת למקום שני, מאמין שיתחילו לחשוב על מחליף כבר במרס/אפריל. אנחנו כמובן רחוקים מתרחישי אימים, כולה מחזור ראשון, הבעיות ידועות וחלק ניכר מהן נגררות איתנו כבר יותר מעונה, אבל צריכה להיות גם קצת קצת הכרת תודה. בכל זאת, אחד מעמודי התווך של הבראת המועדון. החלפנו בשנתיים האחרונות 5 מאמנים, לא זו הגישה שהייתי רוצה לראות במכבי. וג'ורדי הוא לא סתם עוד מאמן. כל מי שכבר קוטל אותו אחרי מחזור, זו פשוט מראה לעידן של חוסר סבלנות ותוצאות עכשיו. מגיע לו ולנו לסיים את הרומן יפה יותר. נגיד אחרי שיוליך אותנו בעונה הבאה לקמפיין יפה בבתים באלופות, אז נשחרר אותו לאמן באייאקס או בארסה.
  5. לא ראיתי שום חומת שלמות בב"ש. היא מעדה מספיק, פשוט אנחנו לא ידענו לקחתבטח ובטח שבעונת יוקנוביץ/בוס. עונה שעברה, עוד מילא. גם השנה היא תמעד לא מעט, דוגמה אתמול. השאלה אם הפעם נדע לקחת, נראה היום.
  6. https://goo.gl/images/xnwnNR ברוך הבא. נקווה שהקדנציה שלו פה אצלינו תהיה מוצלחת כמו קריירת השירה שלו לפני מעל עשור
  7. התקשורת נולדה כאמצעי לקשר בין הציבור לבין המתרחש בעולם, להחליף את מערכת השמועות שהיתה מקובלת בטרום תקופתה. תחילתה בתקופת המצאת הדפוס ועם המצאת הרדיו והטלביזיה, היא התרחבה גם למדיות הללו. ביסודו של רעיון, היתה אמורה התקשורת לשמש כגורם מתווך, מפקח ומתריע למען הציבור כנגד עוולות/שחיתויות מצד השלטונות וגופים עוצמתיים. מה שקרה בפועל, עם השנים, היא הפכה, כמעט בכל מקום, לשופר של אלו שהיא היתה אמורה לבקר ולדווח על מעשיהם לציבור. ( כלב השמירה של הדמוקרטיה הפך לכלב הרועים הנאמן של הממסד ) בישראל המצב חמור ביותר. תשקורת הספורט היא אותה רעה חולה כמו אחותה התקשורת הכללית. כלי שרת של גורמים בעלי השפעה וכסף, מנוף למיניפולציות, הטיית דעת קהל ועיצוב דעת קהל. לעיתים היא נכשלת, לרוב היא מצליחה לקבוע את סדר היום. עם כמה שקשה "לשבת על הידיים" ולסתום את הפה כשרואים את כל הכתבות, אני פשוט לא מאמין לרמאים האלו. יתכן שזה נכון, אבל אם כך הדבר, הרי בקרוב נראה את זה, לא? ברגע שאני רואה שכתוב " מקור", "בכיר", "בסביבת" וכו', אני מיד מנקה מהמערכת שלי את כל הכתבה. זה פשוט זועק מניפולציה. לא ברור של מי וכנגד מי, אבל ככה זה מריח. מחכה לשמוע מהמועדון. דוברות המועדון היא הסמכות היחידה בשבילי בכל הנוגע למכבי.
  8. ומה לדעתך הוא המקום הטבעי שלה? לא ברור לי השיכנוע העצמי הזה. אלונה ברקת עושה רושם שהיא פה להשאר. זה טוב לכדורגל החלש בארץ, זה טוב גם למכבי. נצטרך להיות טובים יותר כדי לקחת תארים וזה אומר שהרמה תעלה ואולי, אולי נהפוך לתחרותיים יותר באירופה כתוצאה מכך
  9. הייתי רוצה לראות את הרכש ככה: אצילי. בירנבאום. סראיי דיה. לאסה שונה. דפור. דאבור. לגבי שיחרורים- נטחן עד דק.
  10. האמת שזה בז'רגון כבר שני עשורים, לפחות מאז שהשתחררתי מהצבא. ליתר דיוק, נוהגים לומר " סטירה עם הגב של הזין " להדגשת העולב והזילזול.
  11. אני זוכר ראיון שדאבור אמר שמכבי יודעת שהיא פספסה אותו, עכשיו הוא חושב קצת אחרת כנראה...
  12. מרכז ןמערב אירופה מלבד בריטניה ואולי גם ספרד ופורטוגל מפגרות בשעה אחרי שעון ישראל. המועד האחרון לרישום הוא לפי שעון אירופה, לכן הגיוני שלנו זה נותן עוד שעה כביכול. זה מסביר גם למה מכבי ביקשו שההתאחדות ימתינו עד השעה שתיים לפנות בוקר.
  13. הוא מתוסכל. הוא רוצה ללבוש צהוב ולא נותנים לו ללבוש צהוב!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.