Jump to content

AVIKUK12

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by AVIKUK12

  1. שנה שעברה בסמי נגדנו (רדיוס) הגיע להם פנדל שהם לא קיבלו
  2. תגידו, מה הטעם בלהחרים משחק שגם ככה יגיעו אליו 15000-20000 אוהדים? איזה אפקט יהיה לזה? היציעים שהטלוויזיה מצלמת יהיו כמעט מלאים, למה לא להחרים את הדרבי? שם באמת ישימו לב אם לא יגיעו אוהדים שלנו (ויש לי ניקוד כמעט מלא אז כרטיס לדרבי אוכל לקנות, אבל הייתי שמח אם היינו מנסים להחרים במשחק שבאמת אולי יתן משהו לעתיד)
  3. הבנתי שנגמרו המקומות בהסעה של הפוראבר אם יהיו פה 2-3 שיתחלקו איתי בהוצאות דלק אוציא רכב מתל אביב לקרית שמונה מישהו מעוניין?
  4. הנצחון אתמול הביא לנו עוד חצי נקודה (עכשיו יש לנו 3 בטוטאל מהעונה הזאת) וסיימנו עם הבונוס, מעכשיו כל תיקו זה נקודות דירוג וכל נצחון זה 2 נקודות דירוג. צריכים ויכולים לעשות מהבית הזה עוד 6 נקודות דירוג (3 נצחונות והפסד, או 2 נצחונות ו2 תיקו)
  5. מה פששש? מה כל כך הרשים אותך בפרופיל הזה? הכל שם 11-12 לא ראית שום דבר של 15-17 אפילו שיהיה איזה 2-3 נתונים כאלה
  6. 17.5 זה אם נעוף בסיבוב השלישי, אם נעלה לפלייאוף נתחיל מ18.00
  7. בסדר אתה לא מביא פרוספקט כזה ומשלם לו משכורת חייל. אני עוד מופתע שזה "רק" 120 אלף יורו לעונה. אתמול כתבו איפשהו 250
  8. אנחנו נהיה מדורגים בוודאות בכל השלבים של המוקדמות. גם אמורים אם וכאשר להיות לפחות דרג 2 בבתים (אופציה לראשון עם קצת הדחות מפתיעות)
  9. נגד בש שער אחרי עבירה על שרן נגד חיפה צהובים לאצילי שלא נשרקו, צהוב ראשון לבלקמן בדרך לאדום שלא היה דחיפה על פרץ בגול של פלאניץ אתמול צהוב שני לאחד משחקני ההגנה של פת שלא נשרק (נראה לי שזה היה ינון אליהו) אם מישהו יכול לערוך ולשלוח לסוייר סרטון תבורכו
  10. בגדול לה גווארדיה יהיה מצוין, אבל איפה שנוח לך מקסימום משם אקח מונית הביתה
  11. יש מצב לחזור איתך לתל אביב?
  12. יש לנו כרגע 18.5 נקודות אם ננצח את הטורקים נעמוד על 20.5, במידה ויהיה תיקו יהיו לנו 19.5 נקודות אין בונוס על עליית שלב.
  13. הם שחררו את כל המחליפים בהתקפה שדי נתנו מספרים (עוואד שועה סלליך) הגיעו רק שניים במקומם, שזה דוניו ואל עביד ששיחק עד עכשיו רק הלאומית. ברגע שווילדסחוט פצוע האופציות שלהם לחילופים מהספסלמבהתקפה כמעט ולא קיימות
  14. אם חיפה עולים יהיו דרג 4 בש אם יעלו צריכים שרק עוד מדורגת אחת (חוץ מפלזן שהם מעיפים בשביל להגיע לבתים) תעוף והם דרג 3
  15. לא יכולים לרדת לדרג 4, יכולים לעלות ל2 אם 12 מדורגות מעלינו יעופו (מתוך 15) בקיצר לא יקרה נהיה דרג 3 בהגרלה מחר
  16. הכל תלוי בהגרלה נגיד בית של באזל מדרג 1 פלזן/לודוגורץ מדרג 2 ושריף/אומוניסה ניקוסיה אתה רוצה להגיד לי שאי אפשר לעלות?
  17. כי זה לא היה משחק ראשון באופן קבוע. הליגה האוסטרית עלתה בדירוג בשנים האחרונות.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.