Jump to content

pirlo_21

משתמשים רשומים
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

Recent Profile Visitors

2,180 profile views
  1. יש מישהו מכל הצעירים המוכשרים אצלם/יצאו השנה שלא גדל אצלנו? גם סניור גדל אצלנו, נכון?
  2. סונדגרן יהיה בנובמבר 32 הוא מבוגר מדסה בשנתיים. ד"א, עלי מוחמד 27 עוד חודש. היה לי בראש כבר 5 שנים שהוא בן 22.
  3. זה באפל טיוי, אני ראיתי דרך סדרות.
  4. להמשיך, יש 9 פרקים בעונה בראשונה לגמרי יכלו לעשות את אותו דבר גם ב-6, אבל לגמרי להמשיך ולו מהטעם של חייב להגיע לפרקים האחרונים. חושב ומקווה שתאהב.
  5. כי לא הזכירו כאן את ניתוק (severance) - אז וואו וואו וואו ללכת לראות מהר הדבר הכי טוב בזמן האחרון שיצא.
  6. אחת מ-5 הגדולות שלי הנותרים. סדרה שגורמת לך לתהות ממש, כמו שאף סדרה לא גרמה לי, סיימתי 3 פעמים וכל צפייה הוסיפה לי משהו. בנוסף לכך, מה שקונה אותי תמיד זה פסקול ולא היה כפסקול של הנותרים בעיניי באף סדרה (אבודים האחות הגדולה ראויה לציון לשבח ++, גם בין הגדולות בתחום הפסקול), מקס ריכטר המופלא! ראיתי גם שכתבו פה על watchmen, מעבר לזה שאני גם בדעה שהסרט מהגדולים (או לפחות מהאהובים עליי) במילניום, אז כמובן שישר אצתי רצתי לצפות בסדרה כשיצאה, שילוב של היוצרים (אותו דיימון לינדולף מאבודים והנותרים), הסרט ובכללי הז'אנר. אמנם כמו שכתבו היו קטעי PC מעיקים תוך כדי, אבל אני אוהב מדי את העולם הזה מכדי שיפריע לי, פלוס כמו שכתבתי - פסקול קונה אותי וכמובן שידעתי שסדרה כזאת לא יכולה לאכזב בפן הזה. בקיצור חבל מאוד שלא יצאה עוד עונה.
  7. הוקל לי כשהלך עכשיו, אבל זה ממש לא יום של יש מבחינתי.
  8. יששששששששששששששש כוסעמק יששששששששששששש
  9. כן זה היה אחד הדברים הברורים מתחילת העונה, כששמעת כל מיני עיתונאים וכתבים שמסקרים את מכבי, שתמיד היו תוקפים את מאמני מכבי על הכדורגל, מאתרגים את המאמן עם הכדורגל הכי נוראי פה בעשור האחרון. וזאת גם הסיבה העיקרית שייחלתי לכך שילך מרגע ששמתי לב לזה, עושה לנו נזק עצום.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.