Jump to content

אור שפונדר

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About אור שפונדר

  • Birthday 09/01/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.hamaccabi.com

Recent Profile Visitors

1,759 profile views
  1. אוגו במגמת ירידה, אייבינדר לא טוב יותר זה פשוט שקר, אוחנה דומה מאוד לראובן עובד בואו נראה מה קורה איתו השנה, מליקסון זה מליקסון, וואקמה טוב עד ינואר ובן סהר נפצע יותר מגולסה. אנחנו טובים הרבה יותר מהם
  2. ג'ורדי לא יעזוב העונה את מכבי גם אם מכבי לא תעלה לשלב הבתים. אין שום מתח בין מיץ' לג'ורדי ואם היה כזה קרוייף לא היה נשאר במכבי דקה. אחרי הפגישה האחרונה שלהם בקנדה אני מעריך שג'ורדי כאן לעוד הרבה זמן......
  3. אפס מאופס! אם מכבי חכמים הם מושיבים אותו שנתיים ביציע, שיירקב ושתיהרס לו הקריירה. מי שמלכלך על הקבוצה שמשלמת לו שכר חודשי וחושב שהוא מעל כולם - שיחשוב שוב. מדוניאן - אתה גמור ולא יעזור גם אלף פעמים סליחה. חתכת זבל!
  4. http://one.co.il/Oppinion/120/195038.html אתם מוזמנים להיכנס... אשמח לדעת מה אתם חושבים. (ולא... לא חזרתי לתקשורת. זה חד פעמי)
  5. לקנוס? להעיף? לא ולא! במקום האפסים שעומדים בראש המערכת היום הייתי מריץ את מדוניאן סביב המגרש בספרינט 90 דקות + במחצית בזמן שהשחקנים משחקים בביצים אחד של השני. ומה עם האימונים? לקבוע לו 4 אימוני כושר ביום של שעתיים כל אימון. תאמינו לי שאם מכבי רוצים הם יודעים לעשות רע לשחקן. תראו כמה רע הם עשו לשחקני הבית בשנים האחרונות. ובקשר ללשון שהוא הוציא אתמול לקהל... באותו הרגע רציתי פשוט להוציא לו את הלשון מהפה אבל אז נרגעתי והבנתי שהוא בן אדם כ"כ קטן... שהלשון שלו לא שווה התייחסות.
  6. זה לא יהיה פייר מבחינתי להתייחס לכתב זה או אחר ככה שאני לא אגיד לך מה אני חושב על חלק מכתבי הספורט בארץ (ויש לי המון מה לומר, בטח שלא במקום כזה) כשאני סיקרתי את מכבי ת"א במשך שנים בוואן לא הייתה ולא ידיעה אחת שהיא שקר לגבי מכבי תל-אביב. אפילו לא אחת!!! אם יש לך טענות לידיעות אחרות שקשורות לקבוצות אחרות אין לי מה לעשות עם זה אתה יודע.. אני בסה"כ סיקרתי את מכבי ת"א ואני חושב שעשיתי עבודה מצויינת בשנים שעבדתי שם. ושוב, אני בטוח שהרבה אוהדי מכבי ת"א נהנו מהעבודה שלי בזמן שסיקרתי.
  7. אנחנו אנשים שונים באופי שלנו. אני לא לוקח דברים בצורה קיצונית באמת... אבל כל אחד והדרך שלו מאחל לך המון בהצלחה בכל מקרה!
  8. בתקשורת הספורט יש המון חרא. לו דווקא בוואן. בגלל זה עזבתי את התחום כי לא יכולתי לסבול את התחרות העיוורת הזאת בלרוץ אחרי ידיעות שבעצם אתה מרגיש שאתה רץ אחרי כלום.
  9. לקחתי את עניין הפיצה בהומור ולא כמו שאתה וחבריך רואים את זה. אם אני לא נפגעתי מזה, לא מעניין אותי מה חושבים בחוץ ואיך מסתכלים על זה. ואאני לא מתבייש שהייתי שייך לאתר הזה במשך 5 שנים. אתם האוהדים רק נהנתם מזה שסיקרתי את מכבי. ולא משנה מה תגיד לי
  10. השפילו אותי? התערבתי והפסדתי. אני גבר שעומד בהתערבויות. ואני יכול להגיד לך שוואן רק פתח לי דלתות בחיים. אתה עוד לא מבין עד כמה... אני בטוח שהיית מוכן לאכול את הפיצה הזאת ולהיות במקומי. אבל אתה לעולם לא תודה בזה מה הקשר של זה לספורט? אין קשר. אבל אנשים אוהבים ונכנסים לקרוא את זה. איך אתה מסביר את זה? וגם החברים שלך נכנסים לקרוא אני מבטיח לך
  11. אתה מבין? אתה למשל מוריד את הרמה בפורום הזה לרמה אחת מתחת לאפס. בגלל אנשים כמוך הפורום הזה לא יכול להצליח כמו שהיה פעם. עד שלא ינקו מכאן את כל התינופת של ילדי המקלדת שום דבר לא יתרומם בארגון האוהדים הזה. לנסות ולקדם את האתר המטונף שלי? אני לא בתקשורת כבר 3 שנים. אני עושה דברים אחרים, דברים שאתה למשל לעולם לא תגיע אליהם. לך תאכל משהו, אתה נראה מאוד חיוור. אבל מאוד.. יא ילד טיפש ומסכן חוץ מזה.. אני מוכן להתערב איתך שאני נראה פי אלף יותר טוב ממך היום. ומי שמשתין בקשת - זה אני עליך!
  12. מי שבדיחה מהלכת כאן זה אך ורק אתה. אני כבר לא נמצא בתקשורת כמעט 3 שנים. עזבתי את התחום ואני רחוק מאוד ממנו כיום.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.