Jump to content

תום וקנין

משתמשים רשומים
  • Posts

    263
  • Joined

  • Last visited

About תום וקנין

  • Birthday 10/09/1988

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Interests
    :-)

Recent Profile Visitors

1,001 profile views
  1. יום עצוב . אני יכול להבטיח אישית שדרכו של השחקן לא תשכח ! מגיל 12 ועד היום השחקן ה12 תמיד היה חלק מחיי ותמיד יהיה !
  2. 3 חברים = 6 זרועות מספיק כדי להבין שעושים לנו פה תרגילם מסריח ביותר עם המכירה הזאת!!
  3. עוד טיפ קטן מי שיש לו מודם סלולארי יתרון רציני אני כרגע גולש מ 4 רשתות אינטרנט שונות ב 8 מחשבים ואני תופס את לאן כל פעם באחד אחר משום מה יש איתרון רציני לסלולארי !!
  4. http://leaan.co.il/derbi-16.10.10 כל מי שחושב שזה יעבוד שירד מזה זה לא url נכון !
  5. 100 הוא המספר שהשרת יוכל לטפל בבקשות שתשלחו לו ברגע שתבצעו הזמנה זאת אומרת 100 טפסים פחות או יותר בוא זמנית יקבלו אישור חיובי או שלילי מהשרת . אני מדגיש שאף אחד פה לא יעוף אם הוא רואה את הדף האינדיקציה הכי נכונה היא אישור רכישה\הזמנה בסוף התהליך והרגע הכי קריטי זה ברגע שאתם לוחצים אישור והטופס נשלח לשרת פה אני צופה בעיה רצינית אין מצב שהם יעמדו בזה במערך כזה !!! בכל מיקרה אני ממליץ לאנשים להעתיק את ה url לפני הלחיצה על שלח הזמנה או מה שלא יהיה שם רק ככה תדאגו לא להקליד כמה פעמיים את כל הפרטים ואולי תצליחו לזכות באישור מהשרת של לאן .
  6. מישהו פה רואה את הדף ? כי ברגע שתשלחו בקשה לשרת עם הפרטים שלכם השרת אמור לקרוס באופן הרבה יותר משמעותי מסתם עומס כמו עכשיו. זה פשוט הזוי שחברה כזאת מנהלת את נושא הכרטיסים אני עובד בתחום הזה כבר כמה שנים טובות וזה נראה ממש רע לפי הבדיקות של השרת אין מצב שיותר מ 100 איש פה יצליח לשלוח בקשות אם בכלל
  7. ואיי ואיי כמה שאני מסכים איתך ..איזה מחזור אתה ? אני נוב 6
  8. רק 890 !! בכל מיקרה אף אחד פה לא יצטער על זה שהוא בצנחנים וזה בדוק .
  9. מי שתותח בפוטושופ ויש לו כמה דקות לעזור לי לערך איזה תמונה שיכנס אלי בבקשה לאי סי 166678904 או שישלח פרטית כפרה עליכם זה חששווב .. תודה מראש
  10. בהצלחה לכם אם תעברו תגיבוש שדרך אגב אל תזלזלו בוא יש לי חברים שלא עברו תגיבוש הזה והם היום בפלס"ר נח"ל ויהלום ככה שזה לא פשוט כמו שזה נירא זה דיי מטעה אפילו בקיצור תעבור ב"ה ולא תצטערו על זה לרגע אני מבטיח לכם . 890 או מוות !
  11. אלוהים ישמור אתם לא נורמלים אני מת בשטח אחרי שלא אכלתי יום שלם אני לא פוזל לכיוון של הלוף בכלל זה מחריד באלוהים ..
  12. כל הדפים האלה כל אחד מבלבל במוח עזוב אותך אחי תזרום אם כל דבר תרשום צנחנים תעשה גיבוש תבוא מאזחרות לגיבוש תקבל קצת כאף לא תבין מה אתה עושה שם אחר כח תעבור או לא זה לא משנה כל כך העיקר שאתה מבין לאן אתה הולך לאיזה מערכת אתה נכנס בתאחלס גיבעתי גולני הכל חארתה בכל מקום שתגיע ירעילו אותך ואתה תואהב אותו אז אל תדאג תזרום ויהיה בסדר ..
  13. כל מי שצריך עזרה או יכול לעזור בכרטיס למחר או צריך הסעה שישלח פרטית או יבוא ל 166678904
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.