Jump to content

שולח מיייל

משתמשים רשומים
  • Posts

    172
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. הסימן שאלה בטעות.מכרנו שחקנים השנה באזור ה6.5 מליון יורו: ראייקוביץ-5 ציבוטה- 500k דאבור-500 k דסה +פרץ-500 k
  2. מכרנו הקיץ הזה שחקנים ב6.5 מיליון יורו?
  3. הוא מאמן ענק. כמו שציינתי בהודעה הקודמת, אף שחקן פרט לסאבוריט ודסה לא נכנס להרכב של אוסקר וסוזה. יש אשם בלעדי בקיץ הזה והוא חייב לתקן את זה עוד היום.
  4. איביץ מאמן ענק. כולם כבר הודו בשנה שעברה שחוץ מסאבוריט אף אחד מהשחקנים לא נכנס להרכב של אוסקר וסוזה.
  5. יואב, אני מעריך אותך ואני לא רוצה להתווכח איתך בזמן קצת רגיש. קודם כל גם עם פייר פליי אפשר לעבוד נכון( ראינו את זה בשנה שעברה), דבר שני כבר היה כוונה לשים סכום גבוה מאד על חלוץ, נכון שלא הלך אז למה לא ללכת על אופציה אחרת? למה להביא מגן ימני זר בזמן שיש בור ענק בתפקידים אחרים?? היה פה מחדל בקיץ הזה שהרבה ראו, אבל נתנו קרדיט למנספורד.
  6. אתם יותר מדי חופרים פעם על קבוצה ישראלית. לפני 3 שחקנים בסגל חלש מאד. עברנו קבוצה רומנית, קרואטית וקזחית בדרך לבתים. ניצחנו ויצאנו תיקו עם אלקמאר והפסדנו לזניו בגלל סקנדל. יש פה בעיה של הכנה מנטלית גרוע+ קיץ ביזיון. מה אתם מביאים מגן זר שיש בוק ענק בקישור ובעמדת בחלוץ? למה לא מנסים להשאיל או להגיע להסדר עם ניקוליץ???
  7. כולם אמרו שלא צריך לבזבז זר על מגן ימני. היה חייב בתחילת הקיץ להגיע לפה חלוץ וקשר 50:50 במקום ניקוליץ. הפייר פליי זה תירוץ, הכנסנו מהקיץ 6.5 מיום יורו ממכירת שחקנים, לא כולל 15k מנויים, לא כולל מכירה של דור פרץ. זה קיץ ביזיון, התעכבו עם דסה, סגרו עם טיבי אחרי חודשיים, התפשרו על בלקמן שאין לו תפקיד ברור במערך. אכזבה ענקית
  8. לשחק עם בלקמן בשמאל זה להיות ב10 שחקנים. לשחק עם בלקמן בשמאל זה להיות ב10 שחקנים.
  9. סורו שחקן מעולה. חייב להיות פה, צריך קשר שמסוגל להזיז משהו קדימה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.