Jump to content

era

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

694 profile views
  1. ביל היקס מסכם את זה מצויין (דקה 2:27):
  2. אני חייב לבאס אותך כי עדיף שתתבאס רגשית מאשר פיזית (לאבד את הכסף), הרובוטים שולטים במסחר והם פועלים כנגד האינטרסים של השוק והם בולעים כסף טיפש (כינוי לסוחרים מתחילים) כנשנוש בין ארוחות, היום כבר בלתי אפשרי להתחרות איתם כי גם את השאריות הם לא משאירים לך ואומר לך אחד שראה צוות של מומחים מנסים לבנות רובוט לפורקס וכאחד שבנה עם מתכנת-על רובוט למסחר בת"א25, יש לך כסף עודף? תן לו לעבוד בשבילך, תפתח עסק בתחום שמעניין אותך אחרי שורת התייעצויות עם יועצים עסקיים ושיווקים ואחרי הכנסת תוכנית עסקית (ואתה יכול לקבל את כל השירותים הללו מסובסדים ע"י המדינה במעו"ף = מרכז לעסקים קטנים) תבנה את עצמך לאט לאט, אין כסף מהיר לאנשים שאין להם הרבה כסף (מיליונים ומעלה).
  3. אתה קולט שאתה מנסה לסתור אותי אבל אתה סותר את עצמך בסופו של דבר? הרי אם אני ציינתי לשבח את מערכת הרכבות בארה"ב ואתה מוסיף ואומר שהרסו אותה בגלל לוביסטים אזי התכנון הרכבת שלהם הוא מצויין להבדיל מחכמי החלם הישראלים שמכל הר עושים עכבר אז איפה התבכיינתי?
  4. זה הרבה יותר חמור מזה, הם רבים עם ההורים = יוצאים לצוד יהודים, המורה צעקה עליהם אל מול כל הכיתה = יוצאים לצוד יהודים, שקר כלשהו פגע להם בכבוד = יוצאים לצוד יהודים. ברברים ופרימיטיבים, רק חבל שהיאהוד האירופאי לא מבין עד כמה, בזמן שהימין הפלסטיני של גלאון ושות' מנסה להוציא אותנו אשמים במצב אז אם מישהו פספס בשבועות האחרונים בערוץ 10 דרוקר עשה מיני סדרה על הוויתורים שראשי הממשלה היו מוכנים לתת עבור הסכם שלום מלא, וויתור על הריבונות בירושלים, מסירת שטחים כמו בית שאן וכו' היו מקצת הדברים שרצו שם, בכל מקרה הנקודה היא שהבלסטינים סירבו לכל הסכם שכזה ואיכשהו זה התגלגל לאשמתו של היאהוד משום מה. נציג של היודנראט מסביר לנציגים מרחבי העולם על אכזריותה של מכונת ההשמדה הציונית https://www.facebook.com/1535880456651209/videos/1571640493075205/ ואחר כך הם בוכים שהתעמולה שגבלס היה גאה בה משמשת לאנטישמים: http://rotter.net/forum/scoops1/268628.shtml
  5. תזמין במיוחד דיירקט של מאסטרקארד, זה כרטיס דיירקט אבל בינלאומי, לי יש ואני רוכש איתו מסביב לעולם והוא כרטיס שמכובד בכל מקום כי הוא של מאסטרקארד להבדיל מהדיירקט של הבנק, אני הזמנתי דרך בנק הפועלים ואני לעולם לא אשוב לרכוש עם כרטיס אשראי.
  6. אני לא מבין איך זה שרק אצלנו כולם סתומים, בארה"ב יש קווי רכבות לאורך המדינה שהיא באורך היבשת, סן פרנסיסקו מרושתת ברכבות קלות, וחצי מאירופה עם רכבות קלות בערים בגודל המדינה שלנו, ופה במדינת היהודים לא מצליחים להכין תוואי כל כך קצר שמי שאחראי עליו צריך להתסגר בבית ולא לצאת ממנו אם הוא הצליח לפשל.
  7. מבחינתי אם קנאביס לא חוקי אז גם להוציא את האלכוהול והסיגריות מהחוק, מבחינתי שיאפשרו לעשן קנאביס באופן חוקי לחלוטין (דרגה מעבר לאי-הפללה) ושיפתחו קופי שופס ברחוב שלי ועל הדרך אולי יצליחו למגר מחלות כמו **** לסוגי השונים (תלוי במחקר ארוך ומקיף), מה שמפריע לי זה שח"כים מעשנים, זה כמו שאתה מצפה מספורטאי לא לשתות אלכוהול ולא לצאת עד מאוחר בלילה ושיחיה בזמן הקריירה שלו אורך חיים של ספורטאי, אז אותו הדבר לגבי הח"כים גם אם חלקם נמצאים באופוזיציה הם עדיין לוקחים חלק פעיל בוועדות (ועדת חוץ ובטחון, ועדת הכלכלה וכו') השונות וכל הוועדות של הכנסת חשובות אז אני מצפה מאנשים שאמורים לחוקק עבורי חוקים שיגיעו סאחים לכנסת כל עוד הם נמצאים בשירות הציבורי.
  8. קפה, סיגריות, סוכר... הרשימה ארוכה.
  9. לפחות שמדינת היהודים תזרים לחשבון בנק אוף שור שיפתח במיוחד עבורו $20,000,000 על החרא שהוא עבר בגללנו, להבדיל, מרגלים רוסים ושל מדינות אחרות (לא זוכר כרגע) השתחררו הרבה לפני וישבו הרבה פחות זמן ממנו, אצלו זה היה פרופר להעניש אותנו.
  10. אתה יודע מה יותר גרוע? כשאני מסתכל על "הדור הבא" של הפוליטיקאים אני רואה סרסור(אורן חזן) ונרקומנים (זנדברג, מגל ושות')...
  11. לעולם לא הצבעתי לביבי ולעולם לא אצביע עבורו, ליברמן הוא נמר של נייר,רק הצהרות אפס מעשים, לבנט אני לא מאמין בכלל וכחלון שקרן ונוכל אחרי שהבלוף שלו נחשף עם הגז ואין סיכוי שאני אצביע עבורו, בגדול אנחנו בבעיה, אלו אמורים להיות הטובים ביותר שיש לחברה הישראלית להציע וכולם על הפנים, או כפי שג'ורג' קרלין אמר "Garbage in garbage out" והים הוא אותו ים.
  12. הוא יהודי בשירות הניאו-נאצים או כמו שמוריו רשם אכבר יודנראט עד כה לא ראיתי ביצוע ימני מביבי בקדנציה האחרונה ולא בזאת שלפניה, בטח לא כאשר שר הבטחון של ביבי החליט לעקוף את בוז'ילה משמאל עם ההצהרות שלו. נ.ב. הכי חשוב אם לצואה האנושית הזאת משוברים שתיקה היה באמת אכפת מהבלסטינים המסכנים שחיילי צה"ל ומג"ב טווחים בהם השכם וערב הוא היה עושה רעש בתקשורת הישראלית ולא מנסה להשחיר את פניה של מדינת היהודים בעולם טיפין טיפין.
  13. לעקוב אחרי הכסף, כאשר באה שרת המשפטים ומציעה לסמן את אותם ארגונים כסוכנים זרים ושיהיו מחוייבים לפרסם את זה בכל מודעה שלהם אז המדינות האירופאיות הנאורות של הכת הברלינאית שרק מעוניינות לממן ארגונים למען זכויות אדם ותו לא נעמדות על הרגליים האחוריות ויוצאות בהצהרה שזה מסוכן לדמוקרטיה הישראלית או במילים אחרות או שתתנו לנו להפעיל סוכנים גלויים אצלכם or else וביבי התקפל ומשך את ההצעה הזו מהשולחן.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.