Jump to content

Totti

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Totti

  1. אני לא דיברתי על זה בכלל.... מה שאמרתי זה שאין סיכוי שהוא ישחק במכבי תל אביב.
  2. שמע.. אני לא בא לשכנע אף אחד. זה ידוע שאי אפשר לשכנע אתכם בכלום. אתם פשוט מדברים על קטן בלי לדעת כלום.. וחבל.. אז צאו מהסרט וזהו.
  3. זה משהו באוויר? כי לא מזמן הייתי במרכז דווקא לא הרגשתי משהו שונה...
  4. לא נראה לי שהם היו עוברים את בנפיקה ליסבון... בכל מקרה אתה גם צריך לשפר את הדירוג של הקבוצות הישראליות בצורה ניכרת אחרת אתה תשלח רק את האלופה למוקדמות... מה שאומר שצריך לקחת אליפות כל שנה, לא סביר. אתה בונה על זה יותר מידי אל תשכח שלא משנה כמה תשקיע אתה תמיד עם רוב ישראלי בהרכב. ועם כל הכבוד לישראלים....
  5. אף קבוצה ישראלית, אף פעם, לא תעפיל באופן קבוע לליגת אלופות.. תקווה לתפוס אחת לכמה שנים וגם זה קצת מזל.
  6. מה אתה אומר... טוב לדעת!! מה אתה מבין מהחיים שלך
  7. מצחיקות כל תגובות ה"לך תמצוץ ל.." כשהן באות מ..איך לומר את זה בעדינות.. מוצצים אחרים (אהמ אבי נימני) בכל מקרה, בחייאת, צאו מהסרט כבר.. יניב קטן לא ידרוך אצלכם ואני מוכן לשים על זה הרבה מאוד כסף.. פשוט אין לכם מושג.
  8. קודם כל.. אני לא קראתי לו ככה.. דבר שני.. אתה לא חייב להיות כל כך רגשי חמוד
  9. אולי זה כמו באשכול עונת המלפפונים שהיה.. אם תתפללו חזק חזק ותמלאו 50 עמודים.. אולי... יניב קטן יירק לכיוון שלכם אייי איזה שנינות
  10. יניב קטן שחקן בינוני, אבל שחקן שבאמת מחוייב לקבוצה. ואיך בדיוק אתם יכולים בכלל להעלות על הדעת שיניב קטן ישחק אצלכם? אתם ממש חיים באשליות. מתי בפעם האחרונה קיבלתם שחקן בקנה מידה (וכן הוא בקנה מידה, עם כל הצער שבדבר) ממכבי חיפה? צאו צאו מהסרט..
  11. באמת היה לי מוזר שהוא לא צעק, קילל וזרק את המיקרופון.. די זה הנושא הכי מגוחך שנפתח פה (ויש המון).. הוא נייטרלי והוא היה צועק נו גם אם זה היה בצד השני, חוץ מזה אני די בטוח שהוא בעד הצד הצהוב. אם זה היה הפוך אף אוהד הפועל לא היה בוכה על זה. אותו דבר כמו שלמה שרף שנה שעברה נגד סכנין בגביע. צאו מהסרט הזה שכולם נגדכם.
  12. תקשיב.. לא מדברים איתם לפני דרבי.. תבוא שבוע הבא
  13. בשלב הזה כבר נעשית מגוחך מידי ולכן אני מסיים את הדיון.
  14. ברור שלא, כי ההתנהלות פה שכונה, כל קבוצה מחליפה זרים 3 פעמים בעונה(ירושלים העונה, נהריה עונה שעברה ובטוח שיש עוד אני פשוט לא עוקב), כי הקבוצות בצמרת (עלק צמרת) יודעות שבתאכלס כל מה שהם עושים לא חשוב, הם צריכים לבנות קבוצה למשחק אחד, מקסימום שתיים. אז קיבלת יותר סיכוי להפתעה שתחשב "גניבה" ואיבדת עונה שלמה, לא חשובה ולא מעניינת. העיניין שאני לא בא לחפש פה פיתרון לבעיות האלה, רק להציג את העובדות על הספורט הנחות.
  15. פלאטיני רוצה כסף אבל לא על חשבון המפעל.. קודם כל אני מבין שלא שמעת על השינויים שנכנסים לתוקף במפעלים האירופאים ב2009. זה לא הזמן להסביר על זה. 4 קבוצות נציגות קבועות כי באמת לא צריך להוריד את הרמה לזנות.. חוץ מזה הנציגות נקבעות על פי הדירוג האירופאי של המדינות שלהן.. וקבוצה שתסיים מקום 5 לא תהיה שם בכל מחיר.. לא כמו ביורוליג שאמרו הייי למכבי תל אביב יש אחלה קהל.. אנחנו מקבלים אחלה של כסף מערוץ 1...וכו וכו. שוב אתה כותב לי שלקבוצות באירופה אין אולמות גדולים, שהם לא עומדים בתקנים והם לא יביאו רייטינג.. ושוב אתה תומך בדעה שלי וסותר את עצמך.
  16. למה אתה חושב שזה בצורה מאולצת? מה אין לי מה לעשות? ולא אף אחד לא היה מת שהגדולות ישוריינו בליגת אלופות.. אם הן מספיק גדולות הן יגיעו לשם לבד... וגם הקבוצה שלי נחשבת "קטנה" ונחש מה אני מת שהיא תגיע לליגת אלופות ושלא ישריינו לי שם קבוצה שיכולה לסיים את הליגה במקום 9. אתה כותב כאן שהיורוליג רוצה כסף.. רוצה רייטינג..זה ה-טענה שמוכיחה שזה עלוב ומסריח או כמו שאמרתי- ספורט נחות! כל מה שכתבת כאן רק תומך במה שאני אומר.. אז מי מאולץ עכשיו?
  17. מכבי תל אביב מפרקת את הליגה כל עונה.. יכולה לסיים את העונה עם הפסד אחד, אבל בתאכלס כל זה לא חשוב, בסוף היא יכולה להפסיד את האליפות על משחק אחד מסריח. או שאפשר להתסכל על זה מזווית אחרת.. בני השרון נותנת את העונה של החיים שלה.. מנצחת את כל המשחקים נגד תל אביב וירושלים, ובסוף מפסידה את הגמר למכבי תל אביב.
  18. אתה ממש לא בכיוון.. והכוונה שלי היתה לדבר על הכדורסל בכלל- עם שיטת "ההזדמנות האחרונה" של הנבחרת למשל.. וה"הזדמנות הבאמת אחרונה אבל זהו".. וה"טוב פעם אחרונה אבל אל תבקשו יותר זה מציק". ויש עוד הרבה דוגמאות כמו שרוב העונה הזאת מיותרת כי גם ככה הולכים לפיינל פור טיפשי, זה שמכבי תל אביב מקבלת משחק בית עם יתרון בקהל מבחינה מספרית (ואל תגיד לי שזה כי היריבה לא יכולה למלא ..כן בטח) וקבוצה כמו הפועל ירושלים לוקחת גביע אחרי שלושה סיבובים עלובים. אני יכול להמשיך אבל פשוט נמאס לי... ספורט עלוב. (ועוד לא דיברתי על הכדוסל מחוץ למדינה)
  19. תודה לאל? זה דבר עלוב ושכונתי, בערך כמו כל היורוליג והכדורסל בכלל... ספורט נחות.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.