Jump to content

g0lan

משתמשים רשומים
  • Posts

    287
  • Joined

  • Last visited

About g0lan

  • Birthday 05/01/1989

Recent Profile Visitors

4,494 profile views
  1. בול. לא מצליח להבין מה אנשים בפאניקה להשקיע סכומי כסף מטורפים על שוער כזה או אחר. איבדת כאן אליפויות אחרי שהשקעת מיליונים על ראיקוביץ', מה דחוף להשקיע בעמדה שבליגה שלנו גם שוער בינוני יכול למלא את התפקיד בהצלחה? חיפה לקחו כאן אליפויות עם ג'וש כהן ועכשיו כיוף או משפתי יהיו אלה שיניפו צלחת בעוד 3 חודשים. לא שמכבי באמת מנצלים את מכסת הזרים אבל תאורטית עדיף להשקיע את הסכומים בעמדות אחרות שאתה לוקה בהן מאשר בשוער.
  2. אני לא איזה עוקב משוגע אחרי הענף אז יכול להיות שאני טועה, אבל מדהימה אותי הירידה התלולה של לוחמים ברגע שהם סופגים את ההפסדים ה'גדולים' שלהם בשיא הקריירה. וולק אחרי הקרב השני מול מאחצ'ב קונר אחרי חאביב טוני אחרי גייג'י אוסמאן אחרי הקרב הראשון מול ליאון בטוח שיש עוד המון דוגמאות אבל לא עולה לי כרגע. מישהו כאן שהתאמן בענף יודע אולי להסביר את זה? האם זה מסוג הרגעים שגומרים לוחמים מנטלית ולא מצליחים להתאושש? כי מרגיש שרובם אח"כ במקרה הטוב מצליחים לגרד ניצחונות מול לוחמים בינוניים מינוס שהרבה מעבר לשיא או סתם מתבזים אירוע אחרי אירוע כדי לעשות עוד קצת כסף.
  3. מצטער אבל אין לי מה להמשיך דיון עם מישהו שמצייר מציאות מדומה ופשוט רושם דברים לא נכונים עובדתית.
  4. לשאלותיך - כמעט גמר, כן כן כן כן לקח 2 אליפויות ממש בתחילת הדרך (גם שם יש לציין שלא ניהל את המועדון לבדו) ומאז במשך עשור למעט הבלחה אחת ב2003 היינו דיי בושה וחרפה רוב הזמן. בלגאנים, מחאות, מיקומים באמצע הטבלה, מאבקי תחתית, קריסה כלכלית... פשוט מצחיקה אותי ההיתממות הזאת שפתאום 20 שנה אח"כ כולם מנסים לייצר כאן איזשהי תמונה ורודה של בחור נחמד ופילנטרופ שמכר את המועדון כשקצת פחות הלך לו, כשבפועל כולנו בקהל קיללנו אותו באותה תקופה ורצינו שהוא יעוף במשך שנים. צריך להגיד את האמת - הוא נכשל בניהול המועדון. הכוונות שלו היו טובות ואף אחד לא אמר אחרת, במבחן התוצאה אם אין לך את שניידר (שגם אותו למיטב זכרוני הביא אביב בושינסקי) אז אתה מועדון בפירוק.
  5. כל אחד נהיה לי כאן יפה נפש 20 שנה אחרי. לפי הלוגיקה שלכם כל בעל קבוצה שקונה מועדון שלא מתוך אינטרס סמוי (שזה בעצם כל העולם ואחותו בערך חוץ מגידמאק ובית"ר בזמנו) הוא איש יקר ואהוב שצריך להעריך. הבן אדם כמעט גמר לחלוטין את המועדון הכי גדול בארץ ובנס ניצלנו ממנו. בעלים כושל בצורה יוצאת דופן ושום אהבה או אהדה שלו למועדון שלנו לא תמחק את ההיסטוריה.
  6. בוודאי שאתה צודק, אך כמו שרשמתי גם בהודעה הקודמת שלי - הפירוש שלו ו/או ההחלטות שמתקבלות אינן באחריותו הבלעדית של חיל המודיעין. היו כאן מחדלים שבחלקם כמובן קשורים לאנשים בחיל עצמו, אבל נוח להתנער ולהאשים כאן חיל שכבר הבנו שהתריע על מתקפה אפשרית ויותר מפעם אחת. היו בכירים שהיו צריכים לקבל החלטות קשות ובחרו להתעלם מההתרעות בזלזול וש'חמאס מורתע'. מי שציפה שמישהו במודיעין יבוא ויקבל על מגש של זהב את כל פרטי המתקפה והתזמון שלה לפני שהיא קרתה - חי במציאות אחרת כנראה. אנחנו מתעסקים עם ארגון שיודע להחריש את עצמו טוב-טוב כשהוא רוצה. אם לא היה מזלזלים בביטול להתראות שהתקבלו (חלקם בהתבסס על פעולות ומידע שחמאס אפילו לא ניסה להסתיר ואפילו התרברב) אז אולי המתקפה הזאת לא הייתה תופסת אותנו מכופפים עם המכנסיים למטה.
  7. אני חושב שכבר ברור שהיו מספיק התראות שהתקבלו והועברו הלאה גם בימים שקדמו ב7.10 לגבי מתקפה אפשרית ולצערינו בחרו להתעלם מהם (חלק מהמעורבים להחלטות כמובן קשורים לחיל המודיעין אבל חלק גדול גם לא). להפיל הכל על זה ש'לא היה מודיעין' או ש'היה מודיעין פח' - לא קונה את זה.
  8. איזה יופי שיש בתקופה הזאת את חיל המודיעין כדי להפיל עליו את כל הזבל, אה? מה אתם חושבים, שיושבים שם קוסמים שאמורים לדעת הכל וכל המידע זמין עבורם בכל רגע נתון? אף אחד לא ממציא או מנחש, מרכיבים תמונה מפיסות מידע שמתקבלות ולא תמיד זה תואם את המציאות. בטח לא כשמדובר באדם שמתחבא מתחת לאדמה כל חייו.
  9. מסכים, למרות שאני עדיין לקראת סוף העונה ובסה"כ נהנה. זנחו כמעט לגמרי את הסיפור הכביכול-מרכזי של אוטיס/מייב/רובי (זה עדיין שם אבל כמעט ללא בשר והתפתחות), ומצד שני מתמקדים בהרפתקאות הסקס הלא-ממש-מעניינות של דמויות המשנה הקוויריות/טרנסיות. לכשעצמו זה אחלה שמציגים גם את הסיפורים האלה (אותי אישית זה ממש לא מעניין אבל מן הסתם יש לסדרה הרבה צופים שזה כן מושך אותם), אבל לפחות תראו את זה בצורה שמשקפת את המציאות ואת הקשיים שלה ולא באוטופיה דמיונית לחלוטין.
  10. אנשים מדברים כאן על למה לא הביאו 'זר אכזר בעמדה 10 באיזה 3-4 מיליון יורו' אז בכוונה הבאתי כדוגמה השקעות דומות שלא ממש הניבו תוצאות יוצאות דופן, לא בפן המקצועי וגם לא ממש בפן הכלכלי. לי אין שום ספק שמיטש משקיע בנו הון תועפות גם אם לאנשים כאן וביציע זה לא תמיד נראה ככה.
  11. רק רוצה להזכיר לכל אלה שמתלוננים על זרים ב'שקל תשעים', שעם כל הראיקו-ים, הקיארטנסונים והיובאנוביצ'ים שעלו ארגז לא הגענו לשום מקום מלבד אליפות ב-18/19 עם ראיקו (שהייתה מגיעה גם אם אני הייתי עומד בשער באותה עונה). יותר מזה, אני גם לא חושב שאלה רכישות שהצדיקו את עצמן כלכלית יותר מדי (לדעתי את וידאר מכרנו בהפסד ואת ראיקו ויובאנוביץ' ברווח יחסית קטן בהשוואה לקנייה המקורית).
  12. בסדר, אולי עוד עשור של מאמנים זרים שלא קשורים לענף ועוד 7-8 אליפויות שילכו לפח יספיקו לכולם כאן כדי להתפכח ולהבין שכבר ממזמן אין הבדל משמעותי בין הסחורה שאנחנו מביאים מחו"ל ובין הסחורה בארץ. איביץ' הוא היוצא מהכלל שכבר ממזמן אינו מעיד על הכלל, ברגע שנגמרו הקשרים של ג'ורדי עם כמה מאמנים שבאו לפה בתחילת הדרך אז אנחנו רואים יפה מאוד איזה ליצנים מגיעים לכאן. ביקום מקביל מיותר לציין שאם לאופיר חיים היו קוראים סרחיו וידה והוא היה מגיע לכאן אחרי שנבחרת רנדומלית אחרת הייתה מסיימת תחתיו מקום 2 באירופה ומקום 3 בעולם אז הייתם מאוננים על הפרוספקט שחתם כאן.
  13. בקיצור מאיפה קונים כרטיסים לפיינל פור?
  14. איך זה הגיוני שמיץ' ביציע והקהל לא צועק משחק שלם לקראנקה ויצחקי ללכת הביתה + איזה שלט באנגלית שיתעורר על עצמו.
  15. כיאה לתקופה הזאת בשנה והסיכויים הסבירים של מכבי להעפיל - מאיפה הייתם ממליצים לחפש כרטיסים? לא מחפש לקנות חבילות מחברות תיירות ישראליות שיעשקו אותי, מעדיף את האקסטרה כסף להשקיע על כרטיס טוב ולהתארגן על טיסה ומלון לבד.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.