Jump to content

המתלבט

משתמשים רשומים
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

About המתלבט

  • Birthday 01/01/2006

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. בואו נשתגע ולא נשכח שכולם זורקים פרסומים לאוויר בימים האלו כדי שיכתבו בעוד חודש שזה בעקבות הפרסום הראשון. זרקו 1000 לאוויר ופוגעים בהעברה אחת. יהיה בסדר, תפסיקו לשדר פסימיות ולחץ. אני לא רואה את גולדהאר וקרוייף רוצים להילחם נגד הירידה ובשנים האחרונות הם הוכיחו שהם יודעים דבר או שניים, אז תדברו על שמגיעים ואל תפיצו רעל נגד אלו שהולכים.
  2. אויש. אתם חיים בחלל ? אגב יש לי גם קרובים בני 40 ו50 שמגיעים למשחקים, הם לא נדרשים לעודד אבל הם גם לא מאיימים בתביעה ייצוגית כי הם לא מצאו כיסא לשבת עליו. הם נורמלים מאוד, הם מבינים שבגמר גביע המדינה יש יותר קהל רחב מבדר"כ והם פשוט מצאו מקום לשבת שלא קרוב לגוש, כי הם לא מעודדים בתכלס. הם מאוד נורמלים והם גם משלמים ממיטב כספם לכרטיס ועדיין הם לא חושבים שהם בברודווי. מלבד שרה נתניהו אני לא רואה מישהו אחר שיכול להגיע למגרש כדורגל ולבקש שישנו את החוקים עבורו. זה כדורגל, יש אנשים בלי חולצה, יש צעקות וקללות ולפעמים גם אי אפשר לשבת במקום שקנית אז אתה יושב שלושים כסאות ליד - לא קרה כלום, זה לא טקס האוסקר.
  3. לא יודע איך לאכול את זה אבל בניון עם כל הצחוקיידה לא שכח לשחק כדורגל ובטח ובטח שהוא לא רוצה לבזות את עצמו.
  4. 5 שנים, ליגת האלופות ופעמיים גביע אופא זה לא רע וזאת הדרך הנכונה, זה בטח הרבה יותר טוב מכל מה שהיה לך כאן אי פעם. אתה רואה דפוס התקדמות מאסיבי ואין צורך להרחיב על זה, מי שלא רואה את זה כנראה לא רוצה לראות את זה. יש לך בעלים שמשקיע וממשיך להשקיע, מנהל ספורטיבי שבכל שנה עובד על קידום המועדון והסגל ולא נעלם כמו אלי טביב לקובה, מאמני כושר ומאמני נוער שעובדים במודלים שגם בסטוק סיטי לא היו מתביישים בו. לא רואה איך בליגה כמו ליגת העל שחצי מהקבוצות כאן פח אשפה אתה לא מגיע תוך עשר שנים לרמה של פאו (כדורגל) באזל, פורטו, אנדרלכט וליון בזמנו.
  5. לפני שנתיים זיינתם את המוח על באזל, פורטו, שחטיור וכאלה. מה חשבתם להמציא את הגלגל? מאמן מצויין רוצה להתקדם ואחד שלא רוצה להתקדם אין לו מקום במכבי. לפני 3 שנים היה קשה מאוד להשאיר מאמן מצויין לכמה שנים, השנה זה כבר קשה מאוד ובעוד עונה שתיים טובות זה יהיה אפשרי. כשיש מנהל ספורטיבי ושלד של שחקנים לאורך כמה שנים זה לא אסון גדול לתת למאמן להתקדם למקומות כאלה, להפך...בגלל שאוסקר וסוזה הגיעו לאן שהגיעו הצלחנו להנחית כאן את האחרים. לא אידאלי לאבד מאמן כל עונה אבל גם לא סוף העולם כשיש מנהל ספורטיבי ובערך שני אנשים על כל שאר התפקידים במכבי, תהיו סבלניים - ככה מתקדמים. בנוגע לפטר בוס, חבל שאתם לא לומדים מההקפצות כאן של הנושאים הישנים. תודה לבוס, אני מאמין שאם היה נשאר עוד עונה זה היה מכבי ועוד 15 אבל לא נורא ואני מאחל לו בהצלחה באייאקס. סה"כ מובן מאוד שהולנדי לא יוותר על אייאקס - תפסיקו לחשוב כמו הפועל.
  6. משאיר לג'ורדי להחליט. בנוגע לבניון, כשהוא ירד מכר הדשא ונתקל בזהבי ובמדו הבנתי שהוא במכבי בעונה הבאה. חבל אבל נסבל.
  7. אם יש נקודת אור חיובית אחרי הגמר הזה, זה שההפסד הזה הוא כמו מסננת קטנה. כל אלה שמופיעים רק באירועים גאלה ושות' - ישארו בבית עונה הבאה או יילכו לנוקיה בחמישי. תודה.
  8. קהל של ליצני פייסבוק שהולכים אחרי מה שכותבים להם מטומטים בטורי דעה ברחבי הרשת. אולי תלמדו לחשוב לבד לפעמים ולא ללכת אחרי פרשנים סוג ז'? מאוד עצוב שאנחנו אוהדים את אותה הקבוצה.
  9. משחק אחרון שהספקתי להיות עם אבא שלי. באותו משחק ספציפי בתור נער אני זוכר את טב"ח נותן הצגה מול יעקבו. פתאום הרגשנו שיש מישהו שיירש את ברומר..ואז באה בולטון ואלי דריקס.
  10. אל תדברו בכלל על עומר דמארי. דמארי לא רוצה לשחק במכבי. בתור מישהו שמכיר אותו ואת המקורבים שלו, בכל פעם שמכבי הייתה על הפרק הוא שלל על הסף. מקווה מאוד שג'ורדי במקרה שלו עובד עם אגו. לא צריך אותו במכבי.
  11. הבנתי מחברים שבשבת במחצית הייתה איזו כתבה מתורגמת מהולנדית על פטר בוס. אם אני לא טועה מישהו מהפורום כאן פירסם את הכתבה ללא תרגום לפני חודש בערך. למישהו יש לינק לכתבה על בוס שהייתה בספורט אחת כשנתנו שש לחיפה?
  12. אסור להביא את פדרו גלאבן. אם מכבי משחקים קט רגל אז כן הוא ויצחקי הם הטובים בארץ אבל במכבי לא מעיפים כדורים למעלה בתקווה שיהיה גול, צריך שחקנים ששורפים את הקו ויורדים לרדת עם המגן להגנה. רק אם המגן בצד של גלאבן נוסע לקלרה הוא רודף אחריו.
  13. אתם סופרים כמה אנשים חוגגים כאילו זה רלוונטי. רק בפייסבוק שלי מיליון סטודנטיות שעשו מעבר זמני לב"ש נסעו לחגיגות סתם בשביל הצחוקים.
  14. כל המשחק האחרון שלנו היה נראה כמו משחק שבו קרלוס לא ממשיך בעונה הבאה. הריצה המטורפת שלו אחרי הגול לנשק את התינוק, העלייה לכדור בגול הוא עלה כאילו זה המשחק האחרון שלו וממש חשוב לו להבקיע וכמובן בסיום הריצה שלו לשער 13 והתודה שלו שהייתה קצת מעבר לתודה רגילה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.