Jump to content

MilAn FanAtic Gennaro Gattuso 8

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. לפטר את קלינגר להעיף את דגו להחזיר את נימני ועוד 4 שחקנים ואז נעבור גם תשלב של חיפה...(=
  2. הלסינקי קבוצה בהרבה יותר חזקה מזילנה (הנגרים) !!! נדמה לי שהם העיפו קבוצה פורטוגלית לפני כמה שנים שזה יותר ממה שעשינו בכול המפעלים...
  3. כרגע בליגה הפינית לא בכושר... מחזור 11 מיקום שביעי: 3 ניצחונות 7 תוצאות תיקו והפסד אחד יחס שערים חיובי 11:17 עם 16 נקודות כרגע לא בכושר שנה שעברה קבוצה חזקה ועיקשת פרטים נוספים בהמשך
  4. הלסנקי קבוצה מצויינת בליגה הפינית אני עוקב אחריהם בווינר (=
  5. משיח ידידי היקר אני עדיין לא יודע למה אתה מתרגש ומתעצבן מכול אילו שאומרים כן קלינגר הוציא 100 אחוז מכלום וכול זה נו באמת גם קלינגר יודע ברחשי ליבו שאם הליגה הייתה טיפה טיפה חזקה הוא אולי בחסד היה גומר במקום 5 !! הוא יודע שהעונה היתה כישלון חרוץ ופדיחה אישית שלו בכול נושא נימני בנין ודגו (יורש?) אנשיםם חושבים שאולי יש לך איזה אינטרס או אחוזים אצל אבי נימני ומי כמוני יודע ומכיר אותך וגם את אבי ויודע שמה שאתה אומר זה מכאב בתוך הלב שטהור שלך כי אתה באמת אדם יקר שלוקח ללב את כל השטויות שרושמים פה ובכול מקום אחר כמה פעמים אמרת לי תראה מה זה אנשים פשוט יורקים לבאר ששתו ממנה... אני יודע את זה ידידי אבל עם אנשים "עיוורים" אי אפשר לצאת למלחמה אפשר לשקר להם אפשר לירוק עליהם ולהגיד להם וואי יורד גשם אבל האמת יצאה לאור ואבי הראה לכולפ שלשקר אין רגליים וקלינגר כהרגלו משקר שוב ושוב גם בטריבונה הוא לא התבייש להגיד שלא אבי זה מה שחסר למכבי.... לסיום לכול אילו שאומרים שהסמל מעל הכול זה נכון מאוד אבל ברגע שהסמל שלך מנוהל ממאפיה ואינטרסים ושקרים מה הערך שלו בדיוק??? ולמה אותם אנשים רעים עדיין שם??? למרות שהראו להם אין ספור פעמים שהם טעו בענק... אז אורי אל תתעצבן החיים יפים ואתה איש יקר ונהדר!!!
  6. שניר תרגיש טוב ותהיה חזק ... לגבי זה שאותו שוטר ישלם על מה שהוא עשה....אל תהיו כל כך בטוחים אתם יודעים שלתלונות כאילו יש נטיה להיסגר... צדק אל תחפשו כי לא תמצאו יש אחד שיעשה את הצדק הוא יושב למעלה!! שניר תהיה בריא.
  7. למה דגו יכול להרווח כמעט 200 אלף דולר וטל בן חים לא??? זה שהוא מלקק לקלינגר וקלינגר ירוויח ממנו בעתיד בגלל האחוזים שיש לו זה ברור אבל לפי דעתי אם דגו מרוויח 200 אלף ולא עושה כלום העונה אז למה לטל בן חיים לא יגיע לפחות את אותו הסכום ואפילו יותר כי הוא מועיל יותר מדגו זה בטוח!!! זה די ברור שיש פה מאפיה של קלינגר @ דוד תשובה!!!
  8. מחירים סבירים בהחלט!! המבחן יהיה מחירי המינויים שנה הבאה...
  9. מיכאל מה אתם עוד רוצים בהנחה שטל יעזוב מי בדיוק ישחק בהגנה של מכבי אבי"כרטיס אד*ם" סטרול?? או ברומר המזדקן??? או שמא קלינגר בונה על בלם נוער אלמוני בן 18??? שטויות במיץ הדבר האחרון שנשאר לנו זה טל בן חיים אחרי שדי ברור שעובד יעזוב בגלל שהמאמן לא אוהב אותו ולא מלקק לו כמו דגו כי אצל עובד לקלינגר אין אחוזים בכרטיס!!! טל יעזוב לאירופה אם כבר אני מאוד מקווה שלא לקבצה בארץ גם בשבילינו וגם בשביל קלינגר כי אז באמת צריכים להחריז מלחמה נגד הכלב הזה!
  10. www.marca.com תכנסו לשם ותלחצו על לא זהו סקר שמפורסם האם צריך להעביר את הפיינל פור מתל אביב ימח שמם של כל האנטישמים האלו!!!!
  11. למי שאמר פה שיהיו פיגועים בגלל המצב הזה שאלה קטנה לי אליך למה קודם לא היו??על כל דבר הם עושים פיגוע אז עזוב אותך משטויות צריך להראות שאנחנו רציניים לא מפחדים מהפועל הופס מהחיזבללה ותנו לצה"ל לנצח זה בטוח יותר טוב מהשמאל שמוכן למכור אותנו תמורת חיוך מערפת!
  12. נו מה חדש??? מה אתם מתעצבנים על פעם מחדש? שישרפו הפו*ל מה אכפת לנו מה אומרים או לא אומרים הם קיבלו השנה 3 מכות בדרבים תנו להם ללקק תפ צעים!
  13. בעזרת השם גם בגביע האלופות ואז מילאן יקחו בפעם השניה רצוף(לא משנה אם ריאל יעופו או לא כי מילאן בהרבה יותר יציבה וטובה השנה) אבל אם הם יעופו שמחה כפולה
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.