Jump to content

ניר_רז

משתמשים רשומים
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About ניר_רז

  • Birthday 13/06/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

950 profile views
  1. יש לזה רק פיתרון 1 מ ג פ ו ן לא מגפון קטן שלא שומעים, מגפון חזק שהאיש גדר עובד איתו, קובע את הקצב, ושולט באמת בכל היציע. ברגע שזה יהיה חצי מהבעיות בשער 11 יפתרו.
  2. אתמול בערב העלתי משהו דומה בפייסבוק שלי אני שמח לראות שגם כאן חשבו על זה ישר כוח. מקווה שכל אוהד מכבי באשר הוא יעלה את זה בפייסבוק שלו וגם כמובן יכתוב משהו בדף הפייסבוק של ההתאחדות אין לכם מושג כמה זה חשוב הגיע הזמן להשמיע גם את הקול השני. אני כבר לא מסוגל לשמוע את התקשורת האדומה ואת החוסר תגובה מהצד השני. כאילו כל נציג שמגיע לתקשורת לדבר מהצד שלנו מציג את הכל חוץ מאת הדברים האמיתיים והחשובים באמת.
  3. לא משנה מה תגידו או תגיבו על זה.....המאמן היחידי שאולי יוכל לעשות כאן משהו זה אברהם גרנט וכן אני הייתי בכל מגרש שאברהם עמד על הקווים שלנו....בטוב..וגם ברע תזכרו באיזה תקופה אברהם הגיע אלינו בקדנציה הראשונה...תשוו אותה להיום ואולי תבינו לבד בסופו של דבר לא אני ולא אתם תקבעו מי יהיה המאמן אבל אם יש קצת היגיון בהמלך הזה שעשו היום, אברהם זה החותמת למהלך הזה. בכל מקרה בהצלחה למי שזה לא יהיה
  4. ואני כבר חשבתי שרק אני חושב ככה. סוף סוף רשומים כאן משהו ששווה תגובה - כמו שנרשם הבעיה לא במאמן ולא בדברים אחרים שהחולפו כאן בכמויות. איווניר איבד את הקבוצה זה אין ספק אבל לא באשמתו (ואני לא יודע אם זה ניתן לתיקון כבר). כל עוד הראש רקוב כל הקבוצה הזה תמשיך להיות חולה. מחפשים את הבעיה ולא יודעים מה היא? (זה לפחות טון הדברים בימים האחרונים) אז זו הבעיה. עד שלא יהיה כאן ניהול שום דבר לא ישתנה.
  5. מישהו יודע באיזה שעה מתקיים אימון השחרור מחר בקרית שלום?
  6. אני מוכר ל 11 כרטיס....מי שרוצה שישלח לפרטי....מראש אני אומר מחיר יקר אז רק לרציניים שבניכם
  7. מישהו יודע אם יש דילים לטיסות בלבד ביום המשחק וחזרה לאחר המשחק?
  8. אני אתחיל מהסוף - עשיתי מנוי כי אני אוהד מכבי. אני לא חבר בשום ארגון (תמיד התנגדתי לריבוי הארגונים וחשבתי שיש צורך באחד) ואני אלך עם מכבי תמיד. אני תומך בדרך שלכם, אך אני לא אצא בחרם בגלל שאתם כארגון החלטתם לצאת לכזה. זה לא אומר שאני לא מתבאס ממה שקורה ליציע. יש הרבה פתרונות, אני חושב שהפתרון הוא לא הבעיה אלא הדרישות שלכם. בשביל לבנות בית צריך קודם כל יסודות...אתם רוצים הכל מהכל במיידי. זה לא עובד ככה. יש אלימות ב 11?! אתם לא מוכנים להתמודד איתה (למרות שאני חושב שאתם כן צריכים - ואני לא אומר את זה רק כי אני לא קשור לזה. אני מוכן לעמוד איתכם במקרה אלימות) תעברו שער. מבטיח לך שעוד הרבה אנשים ינדדו איתכם (כן, גם אני). מה עוד?! גם לשם ישלחו אנשים?! אז שם נתמודד עם זה....אי אפשר לחיות בתאוריות, ומה יקרה "אם" שנה שעברה שיצתם בחרם וחזרתם לדרבי - כאן היתה הטעות שלכם. זה היה שקוף שתחזרו בגלל הדרבי ובאות רגע גרמתם להנהלה להבין כמה דברים שהיא כבר ידעה..רק הוכחתם לה שהיא צדקה.
  9. לא זוכר עונה שרק שבוע לפני פתיחת הליגה הזמנתי מנוי, וגם זה בבאסה. לצערי הדרך שבחרתם לא תוביל לתוצאות שאליהם כיוונתם. הקהל הרחב מתחיל להפנים שכנראה לא תהיו העונה ביציעים (לצערי) והפך אדיש למצב. הקהל שלנו נראה כמו הקהל של כפ"ס ש"המאפיה" הוא הארגון היחידי והמרכזי ביציע. 3 משחקים שאני מסתכל ומתבייש. גוש של 20 ילדים, שהגיל הממוצע שלהם הוא 12. הם שרים ואני נמצא 200 מטר מהם שומע את האיש גדר מדבר עם החבר שלידו...למה הפכנו... תחזרו ליציע ומהר, שם הבית שלכם. יש דרכים אחרות לפתור את המשבר הזה. יש לנו סיכוי לעונה עם הרבה נחת, אל תהרסו את זה.
  10. כולם עושים טעויות בחיים, ואבי עשה כאן טעות כשהחליט להחזיר את שטראובר. אפשר לקחת את הטעות הזאת, לעשות לשטראובר את המוות בכל רגע נתון שלו במכבי וע"י זה להרוס למכבי עוד עונה, ואפשר לנסות "לצמצם" במעט את הטעות של אבי בגלל האהבה והכבוד שכולם כאן רוכשים לו, ע"י זה שפשוט נתעלם מהטמבל הזה. מכבי חשובה יותר משטראובר (במיוחד לאור העונות האחרונות אין לנו אפשרות לעוד עונה כושלת), אבי יותר חשוב משטראובר. כל אחד טועה כמו שאמרתי, אבי טעה, אבל ב"אהבה אין תנאים" וצריך לדעת לעמוד לצידו ולקבל את ההחלטות שלו גם כשהם לא הכי נעימות ולא הולכות עם קו המחשבה של רובנו.
  11. אם יש אמת בידיעה הזאת, זהו בין הנושאים היחידים כאן ששוי תגובה. סוף סוף! כל הכבוד שניידר! אין שום שחקן בארץ שווה מעבר לזה. כולם כאן עצלנים ויותר מתקרבים להגדרה של שחקנים חובבנים מאשר מקצוענים. אולי שנה הבאה לא תביא איתה תארים, אבל אם ימשיכו בדרך הזאת נגיע רק לדברים טובים. שניידר למד המטעויות של שנה שעברה, הבין שיש לו חבורת ליצנים שמנהלת את מכבי ומעכשיו הוא מתערב בכל החלטה ובצדק, ושם קווים אדומים. מקווה שגם יגיע היום שהוא יחליט לזרוק את הליצנים האלה.
  12. במו ידינו אנחנו הורסים את הקבוצה הזאת. לא המאמן, לא ההנהלה, לא השחקנים - רק אנחנו עם כל הפוליטיקה המסריחה הזאת.
  13. הכל בחינוך. כשעוברים על סדר היום בקבוצות הילדים שמפסידים, כשלא מחנכים שכל משחק זה גמר גביע, שכל משחק אימון צריך לנצח אז ככה זה בסוף נראה ברגעי האמת. זה הבסיס של להיות "מכביסט" ובשנים האחרונות זה לא הבסיס שחינכו וגדלו עליו במכבי. יקח עוד המון המון זמן לשקם את הריקבון הזה בקבוצה הזאת על כל מחלקותיה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.