Jump to content

אעש

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About אעש

  • Birthday 26/07/1995
  1. עורך דין פינס, המייצג את הפועל תל אביב: "אם היה נוחת טיל מעזה במגרש זו היתה אחריות שלנו?"
  2. ניר רשף" זה אירוע כולל ואני סבור שתוצאת המשחק צריכה להיות 0:0 ללא נקודות."
  3. ניר רשף : "אמהות היו בהיסטריה איך ילדיהם יחזרו מהמגרש. איך אפשר להסיר אחריות מהקבוצות? אם לא תהיה אחריות שילוחית, יהיה כאן מערב פרוע"
  4. יכלנו לצאת נקיים מכל הסיפור הזה פשוט חבל
  5. יהיה אפשר לאסוף את המנוי כשאני מגיעה למשחק עצמו בשלישי?
  6. גם אני עשיתי בחבר ואני לא מוצאת אותם בלאן
  7. אם השנה עשיתי מנוי עם אבא שלי מבוגר + ילד ועכשיו אני הולכת לצבא ואני רוצה לחדש , אז זה אפשרי שבמקום מבוגר +ילד נעשה אישה + מבוגר וזה עדיין יהיה במחיר של מנוי מחודש?
  8. מוואן דיווח: אולימפיאקוס רוצה להחתים את ג'ורדי קרויף ביוון טוענים כי ראשי המועדון מעוניינים לצרף את המנהל המקצועי של האלופה. בסביבתו הבהירו ליוונים: "אין לו כוונה לעזוב את מכבי תל אביב"
  9. לא מסוגלת לראות את שכטר במכבי, זה יהיה אחד הדברים הכי מגעילים שיש .. אולי הוא שחקן ענק אבל איפה הכבוד שלנו? בחיים אני לא אשכח איך הוא דיבר עלינו
  10. שחקן מצטיין - אלירן עטר , השערים שנתן.. ההגנה שעשה, הכל.. תגלית/פריצת העונה - דור מיכה ! שחקן מאכזב - גארסיה.. התחיל ממש טוב ועכשיו פשוט מזכיר יותר מידי את מדוניאנין השער הכי יפה - של ייני המשחק הכי מרגש - ה4.2 בדרבי וה4.0 בדרבי
  11. אני ממש לא מבינה למה אנשים שורקים בוז זה נראלי מטומטם , מגעיל ולא מכבד, אבל למה לשיר את השירים האלה אם יודעים מה תהיה התגובה? למה לעשות דווקא?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.