Jump to content

mt4e

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. בדרבי ראינו כמה בוזגלו היה חסר העונה. השחקן היחידי שעשה משהו בדרבי. אסור לשכוח אבל ששחקני מפתח שנמצאים בכושר מצויין לא שיחקו כמו :ייני, מלול, אילייב ומאיוקה. שנה הבאה עם חלוץ קשר אחורי , בלם ומגן שמאלי ברמה (קולאוטי,אלברמן,סטרול ויואב זיו?)אפשר ללכת על אליפות, במיוחד כשנאתכו שכטר אניימה וורמוט עוזבים בסוף השנה.
  2. עשה את שלו במכבי. אם הוא ישאר הוא רק יתדרדר. מלול יועדף על פניו פעם אחר פעם כי פשוט דור יותר טוב ממנו, ואל תזיינו בשכל שדור לא מגן, ושהכישרון ההתקפי שלו לא מנוצל כמו שצריך, כי יש לנו מספיק קשרים התקפיים שיותר טובים כרגע מדור מלול והוכיחו את עצמם, כמו בוזגלו ,כחלון ואילייב שישחקו לפניו. \עדיף לתעל את המאמצים בהבאת מגן שמאלי זר ברמה של מסיללה או בן דיין. אולי יואב זיו אם יתאפשר כלכלית.
  3. מסכים עם כל מילה. בושינסקי דואג לאינטרסים של גולדהאר ואחר כך של מכבי ורק בסוף, אם יש אפשרות אז לאלו של נמני. בינתיים אביב הביא לנו ספונסרים בהסכמים של חצי מהתקציב העונתי שלנו, הוא לא הבעיה של מכבי. אם כבר בעיה זה שאנחנו צריכים מאמן כמו איווניר או גיא לוי.
  4. חח תגובת החודש. חבל שוואן בחיים לא יפרסמו את זה בטוקבקים שלהם
  5. אתה רוצה לשים את חוד ההתקפה בגורל של שחקן נוער בינוני? ראינו לאן זה הוביל אותנו בעונת הגלאקטיקוס עם רועי דיין. דור מלול הוא שחקן כנף, ובשום משחק נוער לא שיחק חלוץ מרכזי, כי שם שיחק עומרי רון(חלוץ פשוט גרוע שבהרצליה בליגה השנייה היה שחקן ספסל). ולגבי שבחון, אם אתה יודע, אז חלוץ מטרה זה שחקן שיודע לשמור את הכדור מספיק זמן שעד שכל שחקני ההתקפה של הקבוצה מתארגנים ליציאה להתקפה, לשבחון אין מספיק עוצמה ופיזיות כדי לשחק בתפקיד הזה, יותר מזה, לילד בן 8 יש יותר עוצמה ממנו. חייבים חלוץ מטרה שהוכיח את עצמו.
  6. תן לו לרוץ על הקו, זה מה שהוא יודע הכי טוב, זה מה שהוא עשה בכל קבוצה ששיחק בה, בהפועל חיפה וקרית שמונה, רץ על הקו, נותן 8 גולים בעונה ונגמר העניין. זה שחקן שאין לו מספיק עוצמה כדי לשחק חלוץ מרכזי, בלי לדבר על זה השוא מחמיצן ממדרגה ראשונה.
  7. אתה לא מתבייש להשוות את השמות שהבאת עכשיו עם קטן, גולסה, ארבייטמן,כיאל,מסיללה,קינן, דווידוביץ' ורפאלוב? חוץ מאילייב וראלדס אין לנו בקבוצה אף אחד שמדגדג אפילו את השחקנים האלה מבחינת יכולת, אולי כשבוזגלו יחזור אז גם הוא. אתה מדבר פה על מועדון עם השחקנים הכי טובים בארץ כמעט בכל עמדה, ועל חלק מהעמדות יש להם אפילו 2 כאלה. בינתיים יש לנו שוער שלא יכול לתת כדור ארוך כי כבר חצי שנה יש לו דלקת בברך, בלם בן 20 שכל משחק עושה טעות אחת לפחות, מגן שמאלי שאין לו לא התקפה ולא הגנה, ולגבי רגל ימין זו רק המלצה לגעת איתה בכדור. את שבחון שפעם בעשרים משחקים נותן משחק סביר ובשאר הוא פשוט גרוע. קישור אחורי של נגרים, בלי חלוץ מטרה ליותר מחודש, וזאת רק ההתחלה. אתה מביא פה את ישראלביץ', מי זה ישראלביץ' בכלל? אני בשנייה מחליף אותו עם אלמוג כהן (שחקן שבחיפה לא היה אפילו בסגל) . מה מלול וכחלון עשו כבר? כמה גולים הם נתנו העונה? כמה בישולים? אפילו לאולימפית הם לא מזומנים. חוץ מייני ראלדס בוזגלו ואילייב אין לנו מה למכור יותר, השאר הם בגדר פוטנציאל לא ממומש(מלול וכחלון) או סתם שחקנים שכבר לא יצא מהם כלום (שבחון וישראלביץ') כרגע מכבי חיפה הקבוצה הכי טובה בארץ אחריה הגועל ואחריה אנחנו וביתר ממוקמים יחד, יותר ממקום שלישי אנחנו לא שווים עפ חומר השחקנים הזה.
  8. יש שני שוערים שיכולים להתאים לנו, דודו גורש מעכו ואיתמר ניצן מהרצליה. דודו מזכיר את לירן במבנה ובתכונות, אבל לא בפוזה. איתמר ניצן הוא כישרון אבל אין לו עדיין מספיק ניסיון. לגבי חלוץ, קולאוטי או תמוז, אם אף אחד מהם לא מגיע אז להביא זר ואם גם זה לא ילך אז להשאיר את איליה.
  9. עד המשחק נגד אשדוד גם אני רציתי שהוא יעוף מהקבוצה. אבל השפם קנה אותי ועוד לפחות 20 אחוז מהאוהדים. כל עוד שבחון לא מוריד את השפם שישחק כל הזמן בהרכב ושיקבל גם את סרט הקפטן.
  10. שבחון וגפני לא מספיק טובים בשביל מכבי, וישראלביץ', עם כל הכבוד ללחימה שלו, עוד יותר גרוע מהם. איפה עוד קבוצת צמרת יכולה להרשות לעצמה שחקן בהרכב שלא מבשל ולא כובש? רק פה עשיתם מישראלביץ' נסיך שמקומו בהרכב מובטח.
  11. קשר אחורי וחלוץ זה אומר דרק בואטנג וברדה, או קומאץ' ומשה ביטון.? נראה כמה כסף יהיה, לא צריך להתלהב עדיין. אי אפשר לדעת איך בוזגלו יחזור מהפציעה, ואל תשכח שגם בסיבוב בראשון הפסדנו להפועל חיפה והצאנו תיקו עם עכו
  12. מלול מזכיר במשחק ההתקפה שלו את גיל ורמוט. הוא יכול להיות אחד מקשרי הכנף הכי טובים בארץ. אולי לתת לו לשחק כקשר ימני סופסוף וליובל לפתוח כמגן.
  13. מה יש לכם מז'אן? נגד חיפה הוא היה המצטיין ונתן כל פס ישר לכתובת, כנל בבאר שבע ונגד אשדוד. יש משחקים פחות טובים שכלום לא הולך לא משנה כמה אתה טוב. למרות שלדעתי ז'אן בכלל בלם ועדיף שהוא ניסו וראלדס יעשו רוטציות (כל מחזור שניים אחרים), הוא יכול להיות גם קשר אחורי לא רע, עד שיגיע חיזוק בינוא לקישור האחורי במקום קומאץ' החלש.
  14. על יואב זיו שמעת? פחות מוכשר מדור בכל פרמטר,התחיל קריירה כשחקן התקפה, בגיל 26 עשה הסווה למגן , וכיום הוא המגן השמאלי הישראלי הכי טוב, מבלי לדבר על זה שהוא ימני ברגל. דור בכל תקופתו בנוער שיחק מגן, רק בנערים הוא היה שחקן התקפה.
  15. לשים את דור מלול מגן שמאלי זה הפתרון הכי טוב. גפני גרוע ברמות, העדיף את ביתר על פנינו ואחר כך את חיפה. כבר בן 30, עדיף לתת לשפונגין לשחק בימין, ואת גפני להעיף.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.