Jump to content

Liran

משתמשים רשומים
  • Posts

    1,747
  • Joined

  • Last visited

Posts פורסם על ידי Liran

  1.  

    אני אגיד לך מה לדעתי אתה מפספס פה

     

    -משחק קל"ב יותר ממשחק ביתי

    -אחרי 3 שבועות פגרה

    -איצטדיון נורמלי

    -מקום ראשון

    -מחיר לא רצחני במכירה מוקדמת

     

    אין שום סיבה למחאה. בק"ש צדקת, פה אתה טועה.

     

    אני אגיד לך מה לדעתי אתה מפספס פה

     

    - עכשיו דפקו אותך רק בעשרה שקלים פלוס, ראו שזה הצליח ידפקו אותך ביותר שבוע הבא

    - אם חשוב לך עקרונות אז לא אמור להיות משנה לך אם דפקו אותך בעשרה שקלים או בשלושים, דופקים אותך ואתה צריך להלחם בזה

    - אני לא נוסע לירח דבש עם אשתי אני בא למשחק כדורגל, מה אכפת לי אם זה אצטדיון שיש בו נייר טואלט בשירותים או שזה שירותים כימיים, בא לראות משחק ורוצה שלא ירמסו לי את הזכויות.

    - מכירה מוקדמת שווה לתחת אם אתה לא גר בתל אביב, אז אולי לך או לי זה נוח אבל לאחרים זה לא, אם חושבים על הכלל ולא על הפרט תראה שהדפיקה פה הרבה יותר גדולה ממה שנראה

    - אם היינו מקום חמישי בעונה ראה היית תומך בחרם?

  2. זה ישמע מוזר אבל חדרה יריבה בהזמנה בשביל חיפה. הם נאיבים ומשחקים פתוח ואצל חיפה גם ככה השחקנים טובים יחסית והכל פסיכולוגי, זה יכול להיות בכיף משחק של 3-0 ירוק וסשן אוננות שיגרום לכולנו לוותר על אתרי ספורט ולהתחיל לקרוא כלכליסט ודה מרקר

  3. אז אתה בעצם מערר על מהות העידוד והשפעתו על שחקנים במגרש

     

    נסיון יפה. אני מערער על התפיסה לפיה דאגה לזכויות שלך ושל שאר האוהדים שכוללת בתוכה הקרבה לטווח הקצר, פוגעת במכבי מקצועית.

    כמו כן אני גם מביע את תסכולי מזה שכל פעם שניסינו (אחים לסמל) לארגן חרם של משחק בגלל מחירי כרטיסים היינו צריכים (כל אחד מחברי העמותה) לקבל הודעות מאנשים שניסו לשכנע אותנו לבטל את זה (בטונים צורמים\מאיימים\ מתבכיינים- כל אחד והסטייל שלו) בגלל הפגיעה במכבי. שלא באמת קיימת.

     

    תאמין לי, אם הייתי חושב שאוהדים שלנו טמבלים ואין פוטנציאל היינו מתייאשים מזמן, אבל קרענו את התחת על זה מספיק זמן ולפרקים זה גם הצליח, בסוף גם אנחנו התייאשנו, כמו שאתה שם לב.

  4. זה נשמע הכי נכון למחאה במיוחד שזה ק"ש חוץ אבל זה יכול לגרום לאיבוד נק' מאוד חשובות.

    איך אי הגעה של אוהדים למשחק כי העלו להם מחירים בכמעט חמישים אחוז יכולה לגרום לאיבוד נק' מאוד חשובות? אתה לא עולה מגן ימני אתה עומד ביציע ושר

  5. בחייאת אחי תשאיר את הכפפה למטה, לא בא לי לקחת משכנתא עכשיו.

     

    אנחנו כוח צרכני עלוב בכל מקרה וזה לא משהו שיהיה אפשר לשנות בקרוב או אי פעם, אבל חבל שבמקום שיתארגן פה איזה זעם על המחיר החזירי והמטומטם הזה ואנשים (בלי יוזמה מאורגנת כזו או אחרת) פשוט יחליטו לא לבוא כי לא בא להם שיחרבנו להם על הראש, מבזבזים פה זמן בלרדת על יוזר (שאין לי מושג מי הוא אגב אבל מספיק לי שהמחירי כרטיסים מפריעים לו וזה כבר יותר מ90 אחוז מהאוהדים שלנו)

  6. נראה לי שאלימות משטרתית זה נושא חשוב מדי בשביל לצחוק על אחרים שמקבלים. לא שיש לי ציפייה שקהלים של כמה קבוצות בארץ יתאחדו מתישהו בשביל מטרה כלשהי, אבל גם לא יודע כמה הייתי מסתלבט עליהם כשיכול להיות שבמשחק הבא זה שוב יהיה אצלנו, ולאו דווקא אצל ארגונים, היו מספיק מקרים שגם "סתם" אוהדים מהשורה סבלו מזה.

  7. כן, לפי המקומון ״כלבו ניוז״ הכתב יצחק גולדשטיין מדווח ש״נאתכו סיכם במכבי״.

    https://www.colbonews.co.il/sport/sport-news/35417/

     

    יש מצב שהוא מתבלבל כמו האתרים האמריקאים בזמנו עם בירינבאום והוא סגור אצלנו?

     

    מדמיין אוהדי הפועל שקראו את הכותרת "נאתכו חתם במכבי" ונהיו לבנים

  8. קפילוטו דורש 150 אלף דולר מיואב כץ קרי הרוויח פחות מזה.

    נתן עונה מצויינת.

    מרויח שליש מטבח.

    חמישית מטיבי.

    שחקן בית שלנו.

    וטוב משניהם...

    הייתי מצרף אותו כבלם שלישי.

     

    אמנם היה צעיר והכל, אבל מפנה אותך לצפות בתקציר של ההפסד שלנו 4-2 להפועל של שכטר ורמוט וחבריהם, זה קפילוטו מול שחקנים מהירים

  9. מדהים שיש סקרים שמראים איך ברצלונה וריאל הפכו להיות יותר אהודות בישראל ע"ח מכבי\ ביתר\ חיפה וכו' , ובמקום להשקיע בלגדל דור חדש של אוהדים שיבואו למגרשים (כי אף ילד קטן כבר לא מתעניין בכדורגל ישראלי) שמים מיליונים כדי להביא לפה את מסי להתמסר עם איוב קרא מול מצלמות, והכל בשביל הון פוליטי מפגר ולא מעניין.

  10. עדכונים

    - החולצה של טיבי נמכרה, נשארה באטוקיו בלבד, תחשבו כמה היא שווה עכשיו וכמה היא תהיה שווה כשהוא יכבוש את שער האליפות

    - אחרי שהחולצות של הכדורעף נמכרו תוך שעה, עלו עוד 3 , תקנו אותן ונוכל לחגוג 40 אלף ש"ח

  11. ברייקינג ניוז של החיים: עלו 6 חולצות משחק מקוריות וחתומות מהמשחק משבצות מול מכבי נתניה. ראיקוביץ' (עשו גם לו חולצה מיוחדת), באטוקיו, באבין, טיבי, טבח ודוידזאדה

     

    פריט אספנים שווה רצח. תהנו

  12. צריך להגיב גם בתור עובד וואן עד לא מזמן ובתור חבר אישי של שני הצדדים.

    הסיטואציה הזו לא הייתה נעימה לאף אחד מהצדדים, גם לרז, שתרצו או לא תרצו, מדובר כאוהד מכבי (יותר מזה, עזר לנו לא מעט גם בפעילויות של העמותה), וגם לפלג, שמספיק אנשים פה מכירים אותו בשביל לדעת שהדבר האחרון שהוא רוצה זה לפגוע במישהו, וגם לי כאחד שרק מנסה לתווך או תקראו לזה איך שבא לכם, בין הצדדים.

     

    בכל מקרה, בלי לחפור יותר מדי על עולם התקשורת ושיקולים נוספים וכדומה

    הדבר היחיד שחשוב שתדעו הוא ששום דבר לא נעשה בזדון או בכוונה תחילה לפגוע בקהל של מכבי, זה היה ידוע מהתחלה לכל הצדדים, מה שבסופו של דבר הקל על ה"הסדר"\ "פשרה" \ תקראו לזה איך שבא לכם.

     

    בסוף, אפשר להגיד שכל הצדדים יצאו פה מרוויחים.

    הלקח נלמד, ובצורה מספיק ברורה ומובהקת שתשפיע גם על כלי תקשורת אחרים שיבדקו טוב טוב לפני שמפרסמים דברים עם השלכות הרסניות.

    "העונש" של רז- הוא יהיה מתנה עבור עשרות אנשים אחרים מאוכלוסיות נזקקות שונות שרז יתרום להם מהידע וניסיון שצבר במשך השנים.

    ואתם תעודכנו על זה כמובן.

     

    אנחנו בטוחים שהמצב לא יחזור להיות שמח ומלבב עכשיו, וסביר להניח שתוך כדי התגובה שאני כותב יכתבו עוד תגובות שליליות וקללות, זה בסדר. אבל נשמח מאוד אם תקבלו את ההסדר הזה ואת ההודעה הבאמת כנה שלו.

     

    יאללה מתחיל ליברפול ביי

×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.