Jump to content

אייל קיצ'יס

משתמשים רשומים
  • Posts

    44
  • Joined

  • Last visited

  1. לפני לא מזמן הוא הוציא דיסק עם שירים מהעבר בגרסא חדשה.. שירים באווירה רגועה, ונעימה, להבדיל מהצורה שהוא שר את אותם השירים במקורי שיר כמו "ילדה סוכר", "לא רואה ממטר" ועוד שעכשיו לא עולים לי בראש.. למי יש?
  2. אז אם במנילה אין לי את האפשרות הזאת, מה אני יכול לעשות כדי לבקש את זה? והאם כל אחד יכול להגיע לפחות למבחנים? (כמו שיש שכל אחד יכול להגיע לגבעתי/גולני, או שיריון/תותחנים וכו')
  3. מה זה בעצם אומר להיות מד"ס בצבא? איזה טירונות עושים, באיזה אופן, הבנתי שהרבה מבקרים בווינגיט ובטח לא יוצאים לפעולות צבאיות בשטחים וכו'? אפשר להתקבל עם פרופיל 97? איזה מין שירות זה? והכי חשוב - האם זה כדאי
  4. ואם אמרתי שאני לא רוצה קרבי אבל יש לי פרופיל קרבי (אמרתי שאני רוצה להיות בתפקיד מסויים (אמרתי לה איזה תפקיד) שהוא לא קרבי)?
  5. ואם יש לי פרופיל 97 אבל אמרתי שאני לא רוצה קרבי (גם במבחן האחרון במחשב אמרתי את זה) (וגם אמרתי למאבחנת), וגם אמרתי והסברתי שאני רוצה תפקיד מסויים שהוא לא קרבי מה הסיכוי שבמנילה לא יהיה לי אפשרויות של קרבי? או לפחות תהיה אפשרות בחירה של לא-קרבי? ובתוך כמה זמן אני אמור לקבל מנילה?
  6. אני לא מצליח לפתוח את הקובץ באתר של צה"ל, אז תגידו לי אתם, השאלון הרפואי, מה אני צריך לקחת וכל זה לצו 1? אם אפשר שמישהו שיכול שיעשה קופי-פייסט של השאלון לאשכול הזה חייב את זה בדחיפות תודה !
  7. http://www.tgf.co.il/showthread.php?t=13929 ציטוט: גם סרטים המכשיר יכול להפעיל אבל מדובר במלאכה יותר קשה מלהעביר תמונות ומוזיקה. בכדי להעביר סרטים עדיף להשתמש בתוכנה בגלל שהמכשיר יכול לקרוא רק MP4 ומה לעשות שרוב הסרטים היום הם בAVI. לכן לכו לגוגל ועשו חיפוש לPSP Video 9. ברגע שתורידו אותה התוכנה תזהה את המכשיר, מאותו רגע פשוט תפתחו את התוכנה וזרקו לשם קבצי וידיאו שאתם רוצים שהיא תקודד מחדש. לאחר הקידוד תעברו לטאב הבא בשם Copy to PSP ותעבירו אותם, כל זה יעבור בלי בעיות ולאחר התהליך הזה פשוט הפעילו את המכשיר והנה לכם כל הסרטים שהעברתם עכשיו על מכשיר הPSP שלכם. הורדתי את התוכנה, התקנתי והיא לא זיהתה את המכשיר (שמחובר למחשב ושהUSB פועל עכשיו) ועכשיו אני מול התוכנה פתוחה ולא יודע מה לעשות ??
  8. בקרוב מאוד אני טס לפולין מטעם ביה"ס מי היה שם ויכול לתת חוויות? והאם הסכנות הן ממש כמו שמזהירים בהכנות?
  9. אברהם טל - הזמן עושה את שלו מי מוכן לעלות את השיר לפה או לשלוח לי בפרטית, בבקשה?
  10. יש לי את התוכנה VIDEO EXPRESS ואני רוצה להעביר דרך סרטים ל-PSP שלי איך אני עושה את זה והאם יש הגבלה של סרטים במכשיר או שזה חופשי?
  11. יש לי סמינר של יומיים שם כהכנה לפולין מישהו היה שם ויכול להגיד לי מה עושים שם ועד כמה רמת השעמום, לפי רמות הקושי של הפיפ"א? =)
  12. דווקא מזה אני אני הכי חושש (יעני בגלל זה סגרתי את השיחות) שאני לא אפלוט איזה מילים שיגרמו לי למבוכה אתמול בלילה התקשרו אלי (בפעם השניה), באיזה שתיים בלילה וקצת, אמרו את השם האמיתי שלי ואמרו לי שאני עולה לי"א ואם אני חושב שצריך לתקן כמה דברים ואם יש לי קשיים בנושאים מסויימים בביה"ס יש ניתקתי בחייאת מה רוצים ממני נראה לי זה אנשים שמכירים אותי
  13. בתקופה האחרונה קורה שלפחות פעם-פעמיים בשבוע וחצי-שבועיים ככה מתקשר איזה מישהו ומנסה לעבוד עליי כמובן שאני מנתק מיד (ומכבה ת'טלפון הסלולארי לזמן מה כדי שלא יתקשר שוב), אבל זה כבר נמאס ונשבר לי מזה מה אני יכול לעשות?
  14. כבר איזה שעה לפחות שיש לי את זה. שאני קם והולך אז אני מרגיש פשו שהמח נע אחורה ואז נע קדימה בעוצמה ודופק בחלק הקידמי של הגולוגלת איפה שהמצח... כאבי רצח מה זה יכול להיות?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.