Jump to content

דוד צ

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. ומי אם לא אני אמרתי לו שישים מסמכים רפואיים בכיס והוא יסתדר ולא יעשה שום תורנות מטבח חחחח אגב, שלומי היה טוב לראות אותך(=
  2. טסטר מזדיין, מי הוא בכלל? כל החיים בתחת אכל מניאק אימפוטנט שמכשיל צדיקים שיחכה שיחכה עוד יתחרט כל החיים נקבור אותו, נשרוף אותו, חיי לא ישאר בשנייה אחת הכל יגמר את כל הכסף ממני לקח מה זה טוב בחיים המניאק עוד ישכח הנקמה תגיע, תהיה מתוקה את אשתך אאנוס, כבר לי היא מחכה
  3. דוד צ

    אה ?

    החתמה מוזרה שבחיים לא הייתי מצפה לה ממכבי. אבל מבחינתי שנה הבאה הדבר הכי חשוב זה החזרת התארים בארץ, לא אכפת לי מהיורוליג, מצידי שנפסיד שם את כל המשחקים.
  4. המון המון מזל טוב אחי(= תמיד כיף לראות אותך בהיכל
  5. Westlife-Uptown Girl יש לכם מושג איזה חידוש בסגנון היפ הופ עשו לזה?של מי זה?
  6. אני בטוח שאתה מבין למה זה צבוע. זה צבוע כי שמדברים על החזרת הסמל הישן מדברים על מכבי של פעם , מכבי שנלחמה למען הסמל ולמען השם מכבי תל אביב ובלי השטויות מסביב. אותם אלה שמעודדים את חולון וצועקי פאק מכבי, זה צבוע מבחינתם לדבר על אותו סמל ישן של מכבי בזמן שהם אוהדים ומעודדים קבוצה שאחד, היא יריבה של מכבי תל אביב ושתיים, השם שלה מתחיל בהפועל, אותה אגודה כל כך שנואה בשבילם כביכול.
  7. הוא לא מתכוון לכולם פה כמובן. הוא מתכוון לצבועים שאתמול עודדו את חולון וחלקם בטח מאוד מתלהבים ותומכים בהחזרת הסמל הישן בכדורגל. אז הוא אומר שזה צבוע מצד אחד להיות בעד דבר כזה ומצד שני לאהוד את הפועל(!!!) חולון.
  8. כבר הבנתי שאת הדעה שלך אי אפשר לשנות, אז אני לא אכנס איתך על זה לוויכוח, כל אחד ומה שבראשו. אבל הדבר שאני באמת לא מבין זה בשביל מה הפרובוקציות האלה אם רוב האנשים פה עצובים בגלל אתמול? ולא עדיף לשקר, אני מאמין שכל מי שמכיר אותך אישית יודע מה הדעות שלך, אבל בשביל מה לפרסם אותם בפומבי ולהרגיז 99% מהאנשים פה?מספיק כאב הלב אתמול. לסיכום העניין, אל תהיה צבוע ואל תגיד את מה שאתה לא חושב שהוא נכון, אבל גם תשקול מילים שיכולות לעצבן. (ואני לא בא לריב או להתווכח)
  9. אם יש לך דעה מסריחה ומטומטמת שגם יכולה לעצבן את חברייך ליציע, מה הגאווה והעליזות הגדולה לכתוב אותה?
  10. בחיים אני לא אבין את זה, בחיים. תופעה מגעילה וצבועה כל כך שאין כמותה. אנשים פה דיברו על זה שיש בכדורסל הרבה שאוהדים קבוצות אחרות ברגל, וואלה כאחד שמכיר הרבה מאוד אנשים בכדורסל, כחבר גייט 11 אני חושב שהתופעה הזאת מוקצנת מאוד בעקבות האנטי הזה לכדורסל שיש פה למלא אנשים. והאנשים האלה שבאים למשחקי כדורסל של מכבי וברגל אוהדים קבוצה אחרת, מבחינתי הם לא נקראים אוהדי מכבי. אתמול בגוש המעודד שהיה קשה לי להאמין שהיו יותר מכמה בודדים שהם יוצאי דופן, חוץ מהם כולם אצלנו אוהדי מכבי בכל ענף, חלקנו באים גם למשחקי הרגל והעף של הקבוצה ואנחנו אוהדים את הקבוצה בגלל הסמל ולא בגלל הצלחה או תופעת הסטייקים שיש בכדורסל, תופעה שמגעילה אותי יותר מכולם פה. "אוהדי מכבי" שגם אוהדי חולון, קשה לי להאמין שאתם לא מרגישים עמוק בתוככם צביעות וגועל כלשהו, כי כל אדם נורמלי אחר היה מרגיש כך. והיו פה אמירות שאם ניקח את הקהל האמיתי של מכבי בכדורסל נגיע בערך ל400 אנשים, אוקיי זה נכון, ואז מה?איך זה מונע מאותם "אוהדי מכבי" שאוהדים את חולון בסל להתחבר לקבל האמיתי בכדורסל?
  11. ראיתי את המשחק עכשיו וזה באמת לא יאמן איך המלובני הזה מוציא אותנו כל כך קטנים שאנחנו כל כך גדולים. מערכה ראשונה, הקהל שר ומרעיד את הדר יוסף ב"לספר אני הגעתי" ומלובני בשלו:"דממת אלחוט מהקהל הצהוב". שיזדיין.
  12. אחד מהם טעם את טעמנו בפוגו מרגש על הפרקט
  13. ידעתי שיהיה מטורף אבל לא באמת האמנתי שעד כדי כך, היה מדהים והרבה הרבה יותר מזה. דאללה קמפאון
  14. Its just one of those days When you don't wanna wake up Everything is fucked Everybody sux You don't really know why But want justify Rippin' someone's head off No human contact And if you interact Your life is on contract Your best bet is to stay away motherfucker It's just one of those days!! Its all about the he says she says bullshit I think you better quit Lettin' shit slip Or you'll be leavin with a fat lip Its all about the he says she says bullshit I think you better quit talkin that shit (Punk, so come and get it) Its just one of those days Feelin' like a freight train First one to complain Leaves with a blood stain Damn right I'm a maniac You better watch your back Cuz I'm fuckin' up your program And if your stuck up You just lucked up Next in line to get fucked up Your best bet is to stay away motherfucker Its just one of those days!! [chorus] I feel like shit My suggestion is to keep your distance cuz right now im dangerous We've all felt like shit And been treated like shit All those motherfuckers that want to step up I hope you know I pack a chain saw I'll skin your ass raw And if my day keeps goin' this way I just might break somethin' tonight... I hope you know I pack a chain saw I'll skin your ass raw And if my day keeps goin' this way I just might break somethin' tonight... I hope you know I pack a chain saw I'll skin your ass raw And if my day keeps goin' this way I just might break your fuckin' face tonight!! Give me somethin' to break How bout your fuckin' face I hope you know I pack a chain saw, what!!...
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.