Jump to content

VI-KING #22

משתמשים רשומים
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by VI-KING #22

  1. לחדש שירי שחקנים!!! בחיאת. כמות הגלגולים ששירים שלנו עברו. אשכרה שרים שירים ששרו גם לקובי אבדייב
  2. שיר השחקן של קרלוס גרסיה יושב עליו בובה
  3. בהחלט. שירי השחקנים שעברו כבר ארבעה חמישה שחקנים זה קצת מבאס אם לומר את האמת. אני מציע, ואני לא בטוח עד כמה זה אפשרי, שיפתח יוזר ספציפי רק להודעות פרטיות עם הצעות (כדי שאם יש הברקות שלא יגנבו). משם כבר יהיה אפשר להתקדם ולהעביר למי שצריך.
  4. אני מניח שאני לא היחיד שהדבר חורה לו. אני חלילה לא רוצה שישתמע שאני מעביר ביקורת בפורום - אך המטרה היא כדי לפתוח ולהרחיב את החשיבה בפני קהל רב יותר. יש שחקנים שראויים לשירי עידוד מעבר לקריאות בשמם. מה עושים?
  5. וואלה לפני כל זימון לנבחרת הייתי מעמיד את השחקנים לשיר שירי שואה ולהיות מורחקים
  6. סוייר ביקש סוייר יקבל. הצוררים הראשיים שצריך להתקשר לסמס ולשלוח להם הודעת וואטסאפ כל אוהד מכבי ולוודא שכל אוהד שהוא מכיר יעשה את זה גם אם הם לא חשבו שניה אחת לפני שהם עשו לנו את העוול הזה אנחנו לא צריכים להתלבט שניה לפני שאנחנו ממררים להם את החיים אורן חסון - 0549770111 רותם קמר - 0528857777 דודי גיל - 0507646037 להפיץ ולהעביר בכל הרשתות, קבוצות הוואטסאפ וכ"ו.
  7. אשכרה עיר שהיא בית קברות גדול ועדיין בוחרים לתאר עם בית קברות באיזור המרכז
  8. גם אם פטריק ימשיך להיות מאמן עד סוף העונה צריך להביא מאמני כושר, מאמן שוערים. מרגיש לי שלחזור לאנשי מקצוע ישראלים (ועם כל האהבה שלי גם לשורה) זה ללכת אחורה.
  9. בא לי לראות הכתר העונה על דיאנה. אבל לא צפיתי בעונות הקודמות. עד כמה קריטי?
  10. אוי לא. אז מסתבר שאני צריך גם מודם משולב ראוטר
  11. מסתבר שמסיבה כלשהי אני הכי סומך על הפורום בענייני טכנולוגיה וכו'. דירה של כ-80 מ"ר, זקוק לקליטה והטווח הגדול ביותר שניתן להציע. כולל פתרונות כמו מגדיל טווח. אז מה ההמלצה? מוכן לנסות גם סינים שיאומי למיניהם
  12. שלום לכם. אשמח להמלצות על צפון רמה"ג (מרום גולן והאיזור) ו/או קבוצות פייסבוק בסגנון עם המלצות על מסלולים, מקומות נסתרים ולא ידועים ומסעדות טובות. תודה תודה
  13. מה אנחנו בעצם יודעים עליהם? אפשר לראות קצת מהלכים מהליגה כדי להתרשם מהרמה?
  14. אגב, חשבתי על מחווה יפה שביום המשחק מול הפועל חיפה על כביש החוף מי שיכול יעמוד עם צעיף כשהאוטובוס עובר (או ביציאה מקריית שלום)
  15. אני עסוק בימים האחרונים בשאלה איך אנחנו יכולים כקהל לתמוך בקבוצה על אף הגבלת הקהל. האם יש עוד אנשים שחושבים להגיע מחוץ לאצטדיונים?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.