Jump to content

אקיטה

משתמשים רשומים
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by אקיטה

  1. זה נשמע כמו פרוקסי/סיימון לבייב עושה מיתוג חדש
  2. רום סביץ' מנערים א'. שחקן אגף כישרוני מאוד עם שליטה כמעט מושלמת ב2 הרגליים, מהירות וראיית משחק מרשימים. חתם על חוזה גם לאחרונה.
  3. המקרים בעונות האחרונות שזה לא היה נכון הם מעטים מאוד. גדלים אצלנו שחקני אגף מוכשרים מאוד, מספיק לראות בישולים כמעט על בסיס שבועי שבלאי מחלק על 30-40 מטר מאחורי כל קו ההגנה ב2 הרגליים וראיית המשחק שיש לו בשביל להבין שיש בו משהו מיוחד, למשל. גם עזו וסביץ' כישרונות מיוחדים, למי שרואה ועוקב. האם יידעו לעשות את הקפיצה לבוגרים כמו שצריך? הזמן יגיד אבל ראויים להזדמנות יותר מזועבי במליון יורו.
  4. תודה ממש מצאתי אחד עם ים פרסומות מעיקות זה יותר טוב
  5. עזוב רובי. אסרס בעמדה שלו זה קשר אחורי ו50/50, אין שום קשר לזועבי, שהוא שחקן אגף. אם מכבי רואה לנכון לרכוש את זועבי, סבבה ושיהיה בהצלחה אבל מקווה שזה לא בא על חשבון שחקני אגף מוכשרים ממנו שגדלים אצלנו.
  6. לא יודע על סמך מה אתה אומר את זה. אסרס זה העמדה של דור פרץ, עוד מאשדוד. שמע, ראיתי את משחקי הנבחרת בנוער כולם, זועבי ביי פאר היה הכי חלש שם מבין שחקני האגף. עזו ובלאי פשוט נראו טוב ממנו. גם בוא, זועבי כולה עם איזה 600 דק בליגה מצטבר ב2 עונות, זה לא שיש פה איזה פער משמעותי של ותק וניסיון בליגה.
  7. מה? אסרס זה 50/50 או קשר אחורי. זועבי בכלל שחקן אגף, בנבחרת נוער עזו, בלאי ופוראת עיאש מסכנין נראו טוב משמעותית מזועבי. בנערים א' יש סביץ' שגם הוא נראה שחקן מוכשר ממנו וכבר הספיק לקבל דקות מעטול בנוער.
  8. יש לנו לפחות 3 שחקנים בנוער/נערים שהם רמה מעליו מבחינת כישרון לדעתי. הזייה אם הוא נרכש בסכום כזה, מדובר בהגדרה לבינוני.
  9. אין יד מכוונת אחי, הכל במקרה נגדנו למעט איזה 2 מקרים של 50-50 שמוכיחים שהכל אכן מקרי לעומת מספר דו ספרתי של מקרים אחרים. כמו בשנה שעברה שבי"א פסלו לנו גול ניצחון של לוקאסן ופתאום במשחק של חיפה לא היה אפשר לקבוע באצטדיון הזה שבכלל יש אופסייד לאותו שער, מקריות. איזה חיים מקריים ורנדומליים.
  10. כל כך הרבה צירופי מקרם.....
  11. כמו שמשחק לא נפתח למשל שהרשת של השער קרועה, ככה גם מצלמות ואר שלא מתפקדות כראוי/זכיין שידור שלא עושה עבודתו כראוי בכל מה שקשור לזוויות, למשחק אסור להיפתח. ואם זה חזר על עצמו יותר מפעם אחת, מישהו צריך לשלם בעבודה שלו.
  12. אני מצפה מהשחקנים ל"ירי חי" על השופטים במשחקים הקרובים אם צריך, אין פה דרך חזרה, אליפות בכל מחיר.
  13. אוי לנו אם זה יקרה. את הסגל הישראלי הנוכחי אפשר לשדרג ועוד לחסוך בו זמנית בכסף עם מושאלים ונוער במקום הדן ביטונים. בנוגע לזרים, מנספורד חייב להסתכל על השוק המקומי בנוגע לאיזה 2-3 עמדות, את השאר אפשר "להמר" על מציאות סטייל מילסון שמצאו באיזה גולאג בסיביר.
  14. שמע הבנתי שלא נסכים, אבל אתה מבין מה הבעיה שלי עם הטיעונים שלך? שאתה אומר למשל שלחיפה הורידו 2 נקודות בגלל אבוקות, שזה אחד לאחד השוד דעת שהם מכרו שהוא באופן מכוון מחוץ לקונטקסט של מה שקרה בפועל. בסדר, מיצינו, לילה טוב ונקווה שכל זה לא ישפיע על התוצאה הסופית בעונה הזו, הלוואי ואתה צודק.
  15. קוסמיק, קודם כל סליחה על ההתלהמות, אתה שומר על שיח מכבד למרות שאני מדבר מעצבים, מעריך מאוד. (אני כמובן רציני, שלא יהיה פה ספק) עכשיו תקשיב למה שהשופט אומר בנוגע לזוויות הואר ומי מספק אותן, שים לב באיזה ערוץ משודר המשחק, ותגיד לי שאין יד מכוונת כלשהי, שופט, הערוץ, כולם, לא יודע של מי, יש פה משהו מסריח, ככה פשוט, והסירחון נהיה חריף יותר כמו גופה שאף אחד לא מפנה. תוסיף לזה מקרים כמו השנה (ושנים שעברו גם) שמשחקים שלנו ושל חיפה במקביל מתקבלות בהן החלטות שונות עם פרשנויות שונות למקרים דומים מאותם אנשים (מעניין לטובת מי), בחייאת קוסמיק, אין מצב שאתה כזה תמים, אין מצב כזה. אני לא יודע מה היו בשנים שעברו שאתה מדבר עליהן (אני די צעיר ואוהד מכבי רק 15 שנה בערך), אבל יש ריח מסריח אחושרמוטה כבר כמה שנים, מתי זה יתקזז, כמו שמבטיחים לנו כבר לא מעט זמן?
  16. אם משהו חוזר על עצמו כל כך הרבה פעמים כנראה שהוא לא מקרי. מה שקורה השנה מנוגד לכל סטטיסטיקה שאמורה להתקזז והיגיון. חביבי, תתעורר.
  17. אתה צריך להבין. אם זה השיפוט שמצפה לנו, לא משנה איך אתה תיראה, גם אם יש פה מסי רונאלדו ניימאר ואמבפה בהתקפה, אין לך סיכוי.
  18. אוקי יש בעיות בקבוצה, סבבה, הבנו ריבונו של עולם. אפשר שהפעם נדבר רק על השיפוט המכור במקום להיות פלצנים? מכור מכור מכור.
  19. אין לך בושה באמת. בוא נתחיל ממש מהתחלה, היה קרן לטענתך?
  20. הוא עוד שנייה היה על הבמה של האיש גדר
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.