Jump to content

אקיטה

משתמשים רשומים
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

29,314 profile views
  1. עוד קצת היא יכולה להחליף את דיימון בקאסט של בית הדרקון
  2. לא ידעתי בכלל שיש דבר כזה GEN V, בהתחלה התבלבלתי חשבתי הוסיפו עוד דמויות ראיתי שלושת רבעי פרק משם ואמרתי מה זה החרא הזה לאן נעלמו כל הדמויות. בדה בויז ההוא הסוטה שמשכפל את עצמו ככל הנראה הרגע הטלווזיוני עם הכי הרבה קרינג' והתקף צחוק שחוויתי.
  3. בשביל מה הזדרזו להשאיל את בלאי ועזו במצב קטסטרופה שיש בכנפים? לוקח את שניהם לסגל לפני לאיוס במליון יורו, קל שבקלים.
  4. ממשיך לדבוק בדעה השלילית בנוע לבית הדרקון, גם הטוויסטים שאמורים להכניס אותי לשוק כביכול, חלשים. סדרה אוברייטד, בסדר לא יותר, הסיבה היחידה שזה מעניין זה כי משחקי הכס וזה. דה בויז עונה 4 פשוט הצגה, לא יכול לחכות כבר לעונה 5, מהסדרות הכי טובות (ומצחיקות) שראיתי אבר.
  5. יש עוד אחד גם בצד שמאל, שמנספורד ייתן הוראה ללגיון שחקני מכבי ששם שיעמיסו אותם.
  6. כשיצחקי יביא לנו 3 אליפויות מתוך 3 עונות במכבי אז אולי יהיה אפשר לרשום באותו משפט. אנשים פה קצת מתבלבלים, תתחברו רגע למציאות תגלו שלא הכל כזה שחור.
  7. אכן, וגם המעבר ל3 לדעתי לא היה מתוכנן אלמלא הפציעה של אדו. כשעברנו ל4, הצלחנו להגיע לרחבה שלהם אבל ברור שאנחנו חסרים את האיכות בהתקפה כרגע, והמצבים שלו זה היה בגלל קמיקזות של נחמיאס וחוזז עם עבירות מיותרות.
  8. גם החילוף שבלטקסה נכנס והשתנה שם הציוות והמערך לכמה דקות, לא היה מתוכנן לדעתי. אם אדו לא היה נפצע, אני כמעט בטוח שזה היה בלטקסה על אסאנטה ואז אחרי כמה דק אבו פרחי על אדו. העובדה שבלטקסה מלכתחילה הוא האופציה היחידה, ועוד נחמיאס על המגרש ועוד כמגן ימני כי זה מה יש, אמורנ להדליק אתמול למנספורד את כל נורת אזהרה אפשרית להמשך העונה.
  9. אני בכלל לא מסכים. משחק סולידי של מכבי ביחס לתקופה ולחוסרים, היית טוב מהם עד הדקות שבהן בלטקסה ונחמיאס היו ביחד על המגרש, זה היה יותר מדי.
  10. אני לא מצליח להבין את הטיעון שלך בנוגע למתמטיקה. מה קשור זהבי מעל נחמיאס בהיררכיה לעובדה שאם מחר חלילה אסאנטה/שלמה/יחזקאל לא זמינים זה אוטומטית זה אומר אחד מהשלושה המדוברים בהרכב? ויחזקאל עוד יש לו זמן, חצי שנה בלי כדורגל, זה המצב כל עוד חא מגיע לפה לפחות עוד בלם זר, הלוואי שגם עוד מגן ימני.
  11. אני לא מהמשחירים של המצב הכללי של הסגל בפרט עם החסרונות של הצעירים מהאולימפית אבל שמע באמת ששום טיעון שהעלת לא רלוונטי לבלטקסה נחמיאס ואבישי. איזה עוגנים בדיוק איבדנו? סאבו ומי עוד? ובוא, אני ממש אוהב את סאבוריט אבל בלם עוגן טופ הוא לא היה. שום שחקן מהסגל שנמצא באולימפית לא ישנה את העובדה שאבישי, בלטקסה ונחמיאס יתנדנדו אצלך בין הרכב ראשון/רוטציה מאוד בכירה לאורך העונה בסגל הנוכחי המלא.
  12. זהו שהם לא שחקני קצה ספסל גם בסגל הנוכחי המלא.
  13. העובדה שנחמיאס בלטקסה ואבישי שחקני הרכב/חילוף ראשון היא הסיבה שלא ניצחנו היום. עוד בלם זר אתמול, באידאל גם עוד מגן ימני, אבל עם עוד בלם זר מנוסה אפשר לכסת"ח את צד ימין עם אסאנטה במקום יחזקאל מדי פעם.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.