Jump to content

gizermo

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. חייב עזרה חברים! היו לנו 3 מנויים לשער 13 בעונה האחרונה לפני השיפוץ ושני מנויים בנתניה בעונה האחרונה, אנחנו לא מצליחים לחזור לאותם מקומות, למי אנחנו יכולים לפנות? לאן קורסים כמובן ומכבי לא עונים בפייסבוק...
  2. שלב האישורים החל מזמן, בדיקות בטונים מבוצעות בזמן יציקה, האלמנטים הטרומיים מסופקים ממפעל וכל העבודה מתבצעת לפי תכניות ובפיקוח של מהנדס הקונסטרוקציה אז מבחינת לקיחת אחריות על יציבות וכו לא אמורה להיות בעיה. מבחינת אישור כיבוי אש, נגישות וכל נושא הבטיחות, גם פה עובדים לפי תוכניות ואני בטוח שהגורמים הרלוונטים כבר הגיעו לסיורים מקדימים ונתנו את הערות שלהם. להבנתי מחלקת הפיקוח של העירייה נמצאת שם כל יום ונותנת מענה לכל בעיה ודואגת שהגורמים הרלוונטים יספקו את האישורים ברגע שניתן. מדובר על הרבה כסף שמונח על השולחן אם יצליחו לעמוד בלוז. האתגר הגדול שנשאר בעצם זה המשטח דשא והאישורים, זה פרויקט שמוגדר ברמת חשיבות לאומית. יש סיכוי שייפתח בזמן אבל זו לא תהיה הפתעה אם יהיה עיכוב, הלוז בפרויקט הזה הוא מטורף, זה חודש קריטי תחזיקו אצבעות.
  3. זה המפתח למחר. שכל אחד פה יבין שהוא משאיר את הגרון בבלומפילד.
  4. אני מקווה מאוד שכולם מבינים פה שלצעוק בזמן משחק על שחקן שלנו ו"לצאת עליו" לא תורם לנו בשיט. (זיו מחר צפוי לפתוח) אז במקום להתעצבן על טעויות של שחקנים שלנו, תנסו לעצור לרגע תאינסטינקט הנגוע הזה, ותתחילו לעודד! כי זה הדבר היחיד שבאמת עוזר. מי שלא חוזר מחר מבולמפילד בלי גרון שלא יקרא לעצמו מכביסט.
  5. יש לשיר הזה פוטנציאל עצום! ברור לכולם שאם השיר הזה נכנס דאבור חותם על חוזה..
  6. מוכר כרטיס מבוגר במחיר עלות לשער 7.. עדיפות למי שמגיע מוקדם לבש (7/ 7 וחצי ) מי שרוצה מוזמן לשלוח הודעה בפרטי
  7. 15 שנים. 15 שנים שאני במגרשים, ברמת - גן, בבלומפילד ובכל מגרש בארץ כבר הייתי. אבל מעולם לא ראיתי את הקבוצה הזאת. את זאת שכולם מדברים עלייה. את זאת שראיתי רק בקלטות האליפות, זו של 95/96 וזו של 94/95, את המשחקים ואת כל המהלכים משם אני זוכר בעל-פה. שנים שאני חולם עליה, שנים שאני שואל איפה היא? אם היא קיימת בכלל? השנה קיבלתי את התשובה. השנה מכבי הראתה לי שהיא באמת קיימת. העונה מכבי הוכיחה לי שהכל אפשרי, שניצחון 4-0 בדרבי זה לא רק בתקציר ההוא משנת 92, שמהפך בתוספת הזמן זה לא רק בגמר הצ'מפיונס, שלדרוס את הליגה זה לא רק לנצח את כולם, אלא גם לרמוס אותן אחת אחת, כל קבוצה בתורה. והכי חשוב היא הראתה לי שכדי לראות כדורגל במיטבו לא צריך להרחיק לכת, צריך פשוט להגיע לבלומפילד. נכון זה עדיין לא גמור, האליפות קרובה אך עדיין לא שלנו. אבל בדבר אחד אני כבר בטוח, מכבי חזרה. כמה טוב שאת פה.
  8. זה יהיה מבאס רצח לעזוב את בלומפילד למושבה, לדעתי גם זה ממש לא שידרוג. בלומילד לא אמור לעבור איזה שיפוץ רציני שישדרג אותו?? אין בעיה לעבור בזמן השיפוץ מן הסתם, אבל רק בגלל כמה תאי צפייה (שאפשר גם ככה להוסיף לבלומפילד במסגרת השיפוץ..) בקיצור הלוואי שיירדו מזה!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.