Jump to content

אני חלש אתם חזק

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by אני חלש אתם חזק

  1. לא זרקתי את זה לאוויר כי אני רוצה שהם יפסידו. רואים עליהם שאין להם אוויר, הספסל שלהם לא שווה ליגה לאומית לדעתי. הפועל ידעה שהיא יכולה לקבל קצת אוויר מהמשחק הזה אחרי שאשדוד הפסידו ולכל זה תוסיף את אבוקסיס שמעדיף לשחק כדורגל כמה שפחות זמן.
  2. אני אחזור לנושא הזה אחרי המשחק בניהם ,שוב אני לא אומר שהפועל ינצחו או שחיפה לא ינצחו אבל יהיה להם משחק קשה אתם תראו.
  3. יהיה להם קשה נגד הפועל זה כבר לא יהיה ה5-0 הקבוע שלהם
  4. ניצחון לנו הערב והפסד שלהם ואתה 5 הפרש להוריד את האף מאולמפיאקוס ולבוא להרוג היום
  5. אגב לא שאני חושב שזה יקרה אבל חיפה לקחו אליפות גם בלי לנצח אותנו אז גם אנחנו יכולים למרות שאנחנו ננצח בפעמיים הבאות
  6. מה זה כל החישובים והתרכישים האלה זה שלנו השנה
  7. אין מצב שזה לא אוהדי חיפה בשילוב עם פשכה
  8. תוקן תודה נשמה טובה וברצינות : ראית נגד חיפה שאין לך סיבה להחזיק בכדור בטח שלא ב5-3-2 שאתה רק מעביר פסים באמצע ואז אחורה למשפתי שמעיף קדימה. יש לך שחקני התקפה הכי טובים בארץ רוץ קדימה תעשה גול. חיפה מולנו עלו עם קשר הגנתי אחד וזה עלי מוחמד כל פעם שאיבדת כדור יצאו עלייך קדימה : רפאלוב קינדה חלאיילי דוד.
  9. קודם כל אני רואה הרבה הרכבים בלי ערן ולדעתי אתם קצת מטושטשים,שיחקנו במערך שפשוט מבטל את ערן מול כל בלם בינוני אשר יהיה. דבר שני אולי אני קצת משוגע אולי קצת מגזים ואולי סתם יהיר אבל אנחנו מכבי תל אביב מבחינתי אפשר לשחק מול כל קבוצה בליגה הזאת בלי קישור הגנתי(אני לא רואה סיבה שמכבי צריכה להחזיק בכדור בכלל אפילו לא מול הפועל פתח תקווה תן להם לשחק עם הכדור וזה יגמר 5-0) גם ולכן אני הייתי משחק 442. בגלל שאני לא חושב שזה יקרה הייתי הולך 433: משפתי זאדה לוקאסן נחמיאס/שלמה אבישי יוריס ד.ביטון קארצב(עד שדור יחזור לעצמו) מילסון דוידה(אמן שאדו טוב) ערן
  10. תקראו לי קראנקה, תקראו לי דוניס מצידי אפילו שוטה. קודם כל אנחנו מכבי תל אביב ואין סיבה שלא נעלה הכי התקפי שאפשר מול קבוצה בליגה הפח הזאת,יש למכבי בספירה מהירה 6-7 שחקני אגף אנחנו משחקים עם 0. דבר שני ובהתאם למצב הנוכחי בהגנה, אנחנו ככל הנראה נספוג בכל משחק ולכן אנחנו צריכים להתחיל להבין איך לכבוש נקבל 2 נכבוש 4 . הייתי מאלה שחושבים שצריך לתת לרובי את הקרדיט ושהוא ילמד מטעויות עבר,כנראה שטעיתי. הוא מאמן מאוד מאוד מאוד חלש לדעתי לא מבין כל כך את המשחק שלא לדבר שלא חי אותו. כל אוהד כדורגל שראה את ההרכב שלנו אתמול אפילו לא היה צריך לראות את ההרכב של חיפה כדי לדעת שנפסיד ומספיק היה לראות איך הם עולים כדי להבין שזהבי לא יגע בכדור.
  11. אין לי מילים על מה שקרה הערב הרכב להמשך : משפתי אבישי/שגיב נחמיאס לוקאסן דוידזאדה יוריס קארצב/גבי מילסון דוידה/הזר החדש ערן תורג’מן
  12. המצב שם מסובך כן אמנם זה מצחיק כי אין להם קהל אבל הוא לא בטוב עם הקהל משחק קודם עלה זרק עליהם בקבוק המשחק הזה עשה להם זין הוא לא עילוי כמו שלוזון חשב שהוא ויש לו אופציה למכור למכבי לדעתי יכול לקרות
  13. אז אני לא מסכים איתך ,אני רואה את הרעב במכבי . גם מההנהלה וגם מהשחקנים.
  14. רפאלוב לא היה בא למכבי . סבע וואלה צריך להגיד את האמת, אנחנו קהל גזען ובגלל זה הוא ידע שאין לו מה לחפש פה. קינדה לא שמעתי שמכבי רצו אותו אי פעם . קאסה מכבי הציעה את אותו סכום כמו חיפה והטיפש בחר ללכת לשם(ממש לא רואה את זה השפלה כמו 90 אחוז פה) הבאנו בחלון הזה את בלטקסה וקארצב שאם היו חותמים שם אנשים פה היו מתאבדים. מנספורד היה באימון של חדרה כמה פעמים לדבר על מדמון, הציעו לכאורה על בן הרוש הצעה וכרגע נראה שהוא רוצה הבטחה לשחק מה שבמכבי הוא לא יקבל. עכשיו מדברים על מלאדה ועוד יגיע לפחות שחקן אחד תזכור מה אני אומר. תוסיף לכל זה מקום ראשון זוכה גביע טוטו שמינית קונפרנס מה אתם בוכים פה מה חשבתם שננצח עד המוות חיפה נפלו בהתחלה אנחנו באמצע הכל בסדר מכבי רוצים ורוצים מאוד וזה יהיה שלנו !
  15. עצוב שמנספורד לא התאבד על חמד קני סייף ו קינדה אחרי שאלברמן החתים אותם מתחת לאף של גורדיואלה כולם עם טיטולים בקריית שלום היום!
  16. ויוריס ? וגבי? ובלטקסה? וקארצב ? בעונה שהיית אלוף עשית עליהם swipe 4/4, בעונות שהם אלופים הם ניצחו אותך פעמיים? לגבי הכי עשירה בארץ בפער גם שטויות אני מוכן להתערב בלי לבדוק שהם משלמים יותר משכורות מאיתנו ושהם שילמו יותר כסף העברות שחקנים יותר מאיתנו ,קח גם 5 שנים אחורה. אתה מדבר מפחד בגלל שבועיים הזויים וזה לא מכביסט אם היה עשר הפרש זה היה מזיז לך תביצים.
  17. אנשים פה קצת הגזימו אם היה פה 10 הפרש לא הייתם רושמים מה שאתם רושמים עכשיו. הנושא הזה קצת מזכיר את הלב הצהוב
  18. הפסד שלו, יכל להניף צלחת בשנה הראשונה שלו בבוגרים אבל בחר שלא .
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.