Jump to content

קוקו

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

776 profile views
  1. תומר, מאיפה אתה מביא את התגובות האלה? מה קשור מתחבא מאחורי כינויים כדי שהשמאלנים הקיצוניים לא יידעו? איך הגעת לזה ממה שאני אמרתי? כולה רציתי לדעת עם מי אני מדבר וכמו שרשמתי קודם, אני לא מכיר את הכינויים בפורום. אתה יכול להיות רגוע, ולשחרר מהצהרות מפוצצות, אף אחד לא מחפש אותך.. אין לזה שום קשר לדיון הנוכחי שמן הסתם לא יוביל לכלום. אם אתה לא מבין ששירי עידוד שנתפסים בקהל גורמים לאנשים לצעוק כמו משוגעים ססמאות וביטויים שמעודדים הסתה, גזענות ושנאה מבלי שהם באמת מתכוונים לכך, אבל באמת מבפנים, הדיון הזה לא לרמתך.. וזה שאתה חושב שהרוב במדינה הוא כמוך, אז הרשה לי לחזק את ידיך, אתה צודק! ובגלל הרוב הזה שאתה בוחר לייצגו בפורום הזה ובגלל שאנשים כמוך לא מסוגלים להרחיב את זוית הראייה שלהם על העולם ועל החיים שלהם בו, דין מדינת ישראל הוא להיות מדינה שנואה, חשוכה, אלימה, גזענית ובעיקר תומכת הכל אותם הדברים שאפשרו לעולם להביא אותנו למצב שבו אנו נמצאים. ודרך אגב חבר, התגובה המתגוננת והשופוני שלך, "בכל מקום ובכל שעה", רק מאשרת לי עם איזה סוג של בן אדם אני מתמודד פה. תהיה בריא.
  2. הייתי שמח לדעת מי אתה כי אני לא מכיר כינויים בפורום יותר מידי. בלי קשר למי אתה, אתה לא באמת מסוגל לומר משהו שיביך אותי. קריאות נגד ערבים בזמן פיגועים ומלחמה יש בכל אצטדיון בישראל, כולל בהפועל. הבעיה שאנחנו חורטים את זה על דגלנו, קבוצה פטריוטית ולאומנית. לא לוקח בעלות על סיפורים ולא מנסה לספר מור"קים כדי להרשים מישהו, אני טוען בסך הכל, בתור אחד שנמצא ביציעים מאז תחילת תרבות העידוד במכבי ובכדורגל הישראלי בכלל, שהמשחק של מי מייצג מה הפך לנטול הקשר אידיאולוגי, זאת בסך הכל צורה נטולת תוכן. אמנם, יש אנשים קיצוניים בדעתם ביציעי בלומפילד, תמיד היו ותמיד יהיו, אבל אני רוצה להאמין שיש רוב שפוי וליברלי בדעותיו. הגיע הזמן שהחלק הזה של הקהל ירים את ראשו וישמיע קול. אין לי עניין בלנסות להטיף מוסר ולשכנע את הקיצוניים, אלא לגרום לכל תופעת העדר ולשותפיה, לפתוח את העיניים ולבחון טוב טוב את הדברים שיוצאים להם מהפה. לא קיבלתי מכות מאוהדי בית"ר וזה שלא הלכתי כמוך (לא יודע מי אתה), לריב מכות אחרי משחקים, לא קשור לטענה שלי שאוהדי בית"ר מייצגים את כל מה שמוביל את המדינה הפאשיסטית שאני חי בה לסופה המר והאומלל. עם אנשים כאלה אני לא מזדהה ומסרב לחלוק איתם שיר שכביכול מייצג אידיאולוגיה סתומה של זרם חלול שהפך בלי לשים לב למיינסטרים הישראלי. אל תהפוך את המילים שלי כאילו אמרתי שבגלל שקיבלתי כאפה מאוהד בית"ר אני שונא אותם. תעלה רמה אחת לפחות בתגובות שלך. עשיתי 3 שנים קרביות, ובמלחמת לבנון אני ישבתי בטנק ונלחמתי. אף אחד לא יכול לספר לי מה המשמעות של אוייב שמקיף אותנו ומאיים עלינו כל יום. אבל פחד הופך מהר מאוד לשנאה, שנאה גורמת לך לטעות ולהענש. אני לא מחבב ערבים באופן מיוחד אבל אני לא שונא אותם, זה פשוט לא תורם שום דבר לחיים שלי. בהקשר לכדורגל, אני אוהד מכבי ואוהב אותה בצורה חולנית ולא הגיונית. אוהב ולא שונא הפועל, לא שונא ערבים, לא שונא שחורים. להזכירכם, כשרצ'וניצה שיחק בהפועל, 10,000 צהובים היו שרים להפועל ניאו-נאצים, היום אנחנו מתחלחלים כשהם מעיזים לקרוא ליהודי אחר **** ולאחל לו שואה. כשהיו נוהמים למקנאקי בכל מגרש בארץ היינו משתגעים. הכל תלוי במשחק התפקידים שמשוחק באותו הרגע. הבעיה שגם אנחנו וגם הם לקחנו את המשחק, צעד אחד רחוק מידי. מכבי הפכה למועדון חולה, זה מתחיל באוהדים ונגמר בהנהלה, השירים הכי חזקים שלנו הם שירי נאצה נגד מישהו אחר ולא שירי אהבה לקבוצה שלנו. נשבר הזין שבמקום לשמוח עם הקבוצה אנחנו מתעסקים בהפועל כל הזמן, מה הפלא שכבר כמעט עשור השחקנים בכל עונה חשים ניכור מהקהל ולא מתחברים אליו. זה דיון שיכול להתחלק להרבה תתי נושאים אבל נושא העל הוא איך אנחנו נראים ונשמעים כקבוצת אנשים שחולקים אהבה לרעיון מופשט כמו קבוצת כדורגל מודרנית. והתמונה האמיתית, נכון להיום וכנראה גם לעתיד הקרוב היא שאנחנו קהל מפולג, מבולבל, מתעסק יותר באחרים מאשר בעצמנו ובעיקר מונע משנאה. משחק ראשון העונה וכבר מקללים את הפועל (ולא, דרבי בגביע הטוטו לא מעניין את הביצה), שוחטים את חיימוב, מקללים שחקן שעושה טעות ומאחלים לו למות. לא מעניין אותי לשמוע את התגובות של אנשים כמוך, נילוס, מעניין אותי שכל אחד יבחן איך הוא חי את חייו, במה הוא מאמין, מה ערכיו, ואז ינסה לפענח טוב טוב למה הוא הופך להיות כשהוא בא לבלומפילד. שבוע טוב.
  3. הודעה מצויינת ומדוייקת.

  4. מצב הקבוצה כמצב המדינה. פאשיזם נטול הקשר לקונפליקט יהודי - ערבי על אדמה רוויה דם ומלחמות. ישראל שנת 2011 היא אחד המקומות מלאי השנאה הידועים ביותר ברחבי העולם המערבי, הגזענות הפכה מיינסטרים וזה פשוט דבר מסוכן, זה **** שמחלחל בעתיד של העם היהודי. השנאה השגרתית כלפי האחר (ערבי, שחור, אשכנזי, מזרחי) הופכת אותנו לעם מבוהל ופחדני, השנאה מעוורת ומסממת - עיקר הבעיה באה לידי ביטוי בשיתוק החברתי למצוא פתרונות אנושיים ובעיקר יצירתיים, חדשים ומרעננים לצאת לדרך חדשה ושקטה ליצירת חיים במדינתנו. אני אוהד מכבי למעלה מ-15 שנים ולא זכור לי שבלומפילד (או רמת-גן) היה מקום כל כך מלא שנאה. אנחנו אוהבים להסתכל על הפועל ולהתחלחל מהשירים והמהמעשים שלהם ומגדירים אותם כקבוצה חולנית ובוגדת. אנחנו קהל בושה, בושה למדים הצהובים, בושה להיסטוריה של המועדון ושל העם היהודי על כל מה שעבר. כל אסופת הטמטום שמנסה להצטדק וללמד היסטוריה וציונות באמצעות שירים ילדותיים, חסרי רמה אינטיליגנטית מינימלית יכולים להמשיך שנים רבות ולספר סיפורים. אני וחבריי כתבנו את כל השירים שאתם מעלים על נס בגיל 16!!! היינו ילדים מתלהבים ומפגרים שמנסים ללחוץ לאוהדים של הפועל על הנקודות הרגישות שלהם. אנחנו טעינו בזמנו, התבגרנו, תעשו נסיון לצאת מהסרט שאתם חיים בו ולהתבגר מעט גם. משחק התפקידים האינפנטילי שהלך והתחזק בשנים האחרונות פשוט הפך למגוחך, אנחנו מייצגים את מדינת ישראל הציונית, כוחנית, פטריוטית ובעיקר מיליטריסטית וגזענית ללא הבחנה. והפועל מייצגים את לוחמי חופש הזכויות, משווים את ישראל לרייך השלישי, שונאי ישראל. כל קבוצת אוהדים לוקחת את זה לקיצון והופכת את זה למשחק, ובכך מרוקנת מזה כל טיפה הכי קטנה של תוכן, ערכים ואידיאולוגיה. הכל זיוני מח, שטויות ומשחק ילדים. הבעיה שגם ילדים נחשפים ורוצים לשחק במשחק הזה משני הצדדים, כך גדל לו דור של אוהדי כדורגל טיפשים במלוא מובן המילה, טיפשות מובילה לאלימות. במשחק האחרון נשבר לי הזין מהטינופת האנושית שכביכול עומדת איתי תחת אותה המטריה ולובשת את אותו הצבע שאני לובש. אותה טינופת שמקללת ערבים, נוהמת לשחקנים שחורים ןזורקת דברים למגרש. הדרך היחידה, לא אלימה ואפקטיבית שאני מכיר להלחם ולהפסיק את הזרם הסרטני הזה ששורף את המועדון, היא פשוט לשרוק בוז ולעשות רעש באיצטדיון כל פעם שנוהמים, מקללים ערבים וזורקים דברים. איך לעזאזל התחלנו לשיר שירים של אוהדי בית"ר ולקרוא לזה המנון?? אין קהל בארץ ( כולל הקהל של הפועל ) שאני שונא יותר מהקהל של בית"ר. כנראה שרובכם לא חווה את שנות ה-90 בטדי אם אתם מסוגלים לשיר שירים שלהם. ממשחק למשחק יותר ויותר אנשים יצטרפו עד שהבוז יהיה כל כך חזק שהוא יסתום את הפה לכל הילדים שחושבים שהם יכולים לקחת בעלות פוליטית ולכפות את הכאילו אידיאולוגיה בשקל וחצי שלהם על קבוצה כל כך גדולה של אנשים חופשיים. בעידן הכסף הגדול, יש רק דבר אחד שמאפיין מועדון כדורגל וזהו האנשים שמאכלסים את היציעים במשחקים שלו, תחשבו טוב טוב איך אתם רוצים שמכבי ת"א תראה עוד כמה שנים ותנסו לבחון איך היא נראית כיום... לילה טוב. נ.ב לא ניצחנו דרבי למעלה מ-3 שנים, אני משתגע ולא מבין, איך למען השם אתם מסוגלים לשיר המורי הזקן במחצית הראשונה במשחק הראשון של העונה?? Haven't the Jewish people suffered enough??
  5. הסיבה היחידה שבחרתי להשתשמש בהודעה במילה מכביזם היא בגלל שהיציע ההזוי שלנו לא מפסיק לצעוק אותה כבר שנים. אני אישית לא כל כך מבין מה המשמעות של מכבי (לא מילולית), שלא לדבר על מכביזם. כנראה שמתבגרים קצת מצליחים לראות מבעד לסדקים ומבינים שזה שמגיעים אלפי אוהדים לבושים צבע אחד וצועקים בקול גדול כל שבת לא אומר שהם מתקבצים תחת מעטה של אידיאולוגיה, רעיון משותף וחיבור שלא קשור לקבוצה אותה הם אוהדים. לצעוק במשך שנים הכל בשביל מכבי, ברע בטוב, כבוד ומלחמה ואז לגרום לבלאגן כזה שהקבוצה צריכה להתייחס אליו במסיבת עיתונאים יומיים לפני משחק נגד היריבה הכי גדולה שלנו לאורך העשורים האחרונים (FUCK הפועל), פשוט גורם לי להתרחק מהמקום החולה הזה. קחו דוגמא מאיווניר שחלם במשך כל כך הרבה שנים לחזור למועדון אותו הוא אוהב, אבל באמת אוהב, כל עוד הוא נשאר במכבי אני רגוע.. ילדים קטנים ומפגרים שמשחקים במילים שגדולות עליהם בכמה מידות, צאו מהסרט העלוב שאתם חיים בו שיש לכם השפעה על גורל האליפות, פשוט תבואו או אל תבואו למשחק עם אנרגיה חיובית, תרצו ותדרשו לנצח את שני המשחקים ומי יודע, אולי ככה נצליח לזיין להפועל את האליפות. ניסינו כבר אחרת והושפלנו כמו שלא הושפלתי מימיי בשנה שעברה. זה חלק מתהליך שאם המועדון המסכן הזה יעבור אותו אולי בעוד כמה שנים נחזור להיות ראויים להיקרות מכבי ת"א, זה ייקרה רק אם נתחיל להתייחס לעצמנו ולא לאחרים, אם נתחיל לפתח אווירה שמחה ומשוחררת במשחקים ומחוץ להם ואם נפסיק לשנוא את כל העולם. כי אם התהליך הזה ייכשל מהר מאוד נמצא את עצמנו במקום שבו הפועל הייתה ובית"ר במלחמה קיומית לצאת ממנו. בן.
  6. שלום, מאז שהתחלתי לאהוד את מכבי מדברים איתי על מכביזם. להילחם בכל משחק ללא קשר ליריבה ולסיטואציה, להיות הכי טוב שרק ניתן, לשמור על כבוד המועדון, לא לתת לאף אחד להשפיל אותנו, בטח לא בביתנו, תמיד לשאוף לנצח ולעשות זאת במשחק התקפי, לוחמני ומרגש. אז במשך שנים רבות מידי עומד קהל מכבי ת"א וזועק מתי יחזור המכביזם של האחים ברומר, שלח, נמני, זוהר, קלינגר (כן, הוא יכול ללמד אותנו כמה דברים על החולצה הצהובה), שורה והרשימה הופכת צפופה וותיקה יותר ויותר. שנה שעברה כתם מכוער שייקח לו זמן רב לרדת הודבק למועדון המפואר הזה, לראות אוהדי מכבי (ובכירים שבהם) מחליטים לא לאהוד את הקבוצה ליום אחד, מעבירים את המסר הזה לשחקנים בצורה ברורה, משתיקים ומשתקים את בלומפילד במשחק נגד אחת היריבות המרות שלנו ואז, ללא בושה, מתחבקים בשמחה כל כך עלובה כשחיפה נותנים גול היה מחזה שלי באופן אישי גרם להקיא מרוב צביעות. גם אני שונא את הפועל בכל ליבי, גם לי יש סיוטים בלילה שהם יחגגו עלינו אליפות בבלומפילד אבל מה הקשר בין זה לבין לרצות שהקבוצה שלך תפסיד בצורה כל כך עלובה, פתטית ומעוררת רחמים. ספורטיביות, שמחה ורצון לנצח הם הדברים המובילים את הספורט הזה שאני כל כך אוהב. לא פחד. אז FUCK הפועל וFUCK חיפה, שיבואו עם כל מה שיש להם לבלומפילד, אני ובתקווה שכולנו, נחכה להם עם ארגזים של אנרגיה, עידוד (כמו שרק מכבי מסוגלים) ואווירה מחשמלת שתדחוף את השחקנים שכל כך נהנתי לעודד אותם בשבת (החזירו בענק) לפרק ולשבור גם את המיץ של הזבל מחיפה ובעיקר את הטינופת האדומה. הלוואי והשחקנים יפנימו, וכשמוטי איווניר מאמן אותנו אני לא דואג, שבשני המשחקים האלה, הם שביישו אותנו רוב העונה, יכולים להחזיר לנו קצת כבוד שכבר מזמן נרמס ונעלם כלא היה. שני המשחקים האלה קריטיים לא רק לעונה הזו, אלא בעיקר לקראת העונה הבאה. הגיע הזמן להפסיק לתת להפועל את הכוח לפגוע לנו במועדון. אני מתרגש ונדלק מהשבועיים שהולכים לבוא עליי כאוהד כדורגל, אני ממליץ לכולכם לחמם מנועים וגרונות. בן.
  7. חשוב לציין שאני לא מייצג את השחקן ה-12 ואני לא מנסה להפיל את האשמה על האולטראס. הסרחון עמוק יותר מהמאבק בין שני הארגונים.
  8. מאסתי במועדון הזה שנקרא מכבי תל-אביב, נמאס לי לשמוע כל תחילת עונה שאנחנו מועמדים לאליפות כשזה כל כך ברור שמהר מאוד הכל מתפוצץ ובלומפילד הופך להיות מקום רע ומלא שנאה לכל דבר שזז. אין בי כוחות להתמודד עם הפילוג של הקהל כל עונה מחדש, דבר שרק מחרבן לי את המועדון שאני כל כך אוהב למרות שכבר כל כך הרבה שנים אני לא מצליח למצוא אף סיבה הגיונית לכך. כנראה שאני משוגע, חולה נפש ומזוכיסט שבוחר לקחת את הדבר הזה כל כך קשה. בשנות ה-90 זרקנו בלוקים על אברהם, בשנות ה2000 גרמנו נזק למועדון בכך שלא נתנו ללוני לבצע את המהפכה שבדיעבד הייתה קריטית למועדון כמו אוויר לנשימה, עד היום אנחנו סובלים מזה. מכבי תל-אביב זה המועדון החולה ביותר בליגה הישראלית, המחלה היא עיוורון וחוסר מודעות עצמית שזועקת עד לשמיים. אין מכביזם, אין דרך ואין שיטה. אז נכון, ההנהלה של המועדון חלשה בלשון המעטה, ונכון, מוטי איווניר לא גווארדיולה, אבל רק בגלל זה, אולי ורק אולי, אבל בעיקר הלוואי, המהלך שמוביל מיץ', האיש בעל החזון והמרחק היחסי מהזבל האנושי שמאכלס את יציעי בלומפילד, יתברר כהצלחה בעוד שלוש שנים מהיום. מקסימום חלק גדול מהקהל יעזוב את המועדון בשקט סוף סוף וישאיר אותנו להנות כשאנחנו באים כל שבת מבלי להתעסק כל הזמן בעצמנו. קבוצת כדורגל חיה ונושמת שמחה, אם אין שמחה אין כלום.. לא דאבל פס, לא הנעת כדור ובטח לא גולים. בגלל זה, ובגלל שאין כבר ברירה אחרת, אני הולך לעמוד בכל כוחי מאחורי המועדון החלש הזה ואנסה לגייס כמה שיותר אנשים מסביבי - לא לתת לאף אחד לפגוע בי ובקבוצה שלי. זה כבר לא עניין של לעודד את השחקנים שיש השנה בקבוצה (את חלקם אני כבר לא מסוגל לראות), זה להביע דעה ולבחור צד, וכן יש פה טוב ורע, שחור ולבן, הטוב והלבן אמנם מגלם בתוכו המון תסכול, סבלנות ואמונה אבל לאורך זמן זה משתלם. אני נזכר בכמויות השנאה שספגנו בתחילת הדרך של השחקן ה-12, וכשאני חושב על העוצמות שהקהל הזה ייצר באותה שנה ובשנים לאחר מכן אני מתמלא גאווה, התרגשות ונוסטלגיה. ביום שבת, אחרי ההפסד המשפיל לנתניה, עמדנו ונלחמנו בכל אותם החלאות שבשבילם מכבי זה בסך הכל מוצר צריכה שהם קונים בתחילת העונה.. אין גולים אז לא קיבלתי תמורה לכסף שהוצאתי, לא סיפקו את הצורך שלשמו הגעתי, אז נשרוף את קריית שלום. מעכשיו ועד סוף העונה, אנחנו צריכים להתאחד, כל אותם האנשים שהמועדון הזה יקר לליבם ולא מתיימרים להבין איך מנהלים מועדון כדורגל, לא מעורבבים בפוליטיקה הפנימית ולא דורשים לקבל החלטות בשם המועדון. פשוט לעמוד מאחורי מיץ' גולדהאר ומוטי איווניר ולתת להם גב אל מול כל אותם האנשים שמבקשים לפגוע במועדון וכתוצאה מכך לפגוע בנו. לא מעניין אותי כרגע אם נגיע לאירופה או לא ולא מעניין אותי מי משחק בהרכב, מעניין אותי ומאוד כדאי שיעניין גם אתכם, לאן המועדון הזה הולך.. כמו שזה נראה כרגע, דרכו להפוך לבית"ר ירושלים ואז לאבדון. המהלך הזה התחיל במשחק האחרון ואם זה תלוי בי, הוא יימשך עד לסוף העונה. בן.
  9. ביום שבת, אנחנו שרקנו בוז לשטראובר ולא קיללנו אותו, אולי בסוף המשחק נזרקו כמה קללות. תרחיש יפה יצרת לעצמך.. משחק הבא וכל משחק שקדם לו הגוש הזה מגיע כדי לקלל את שטראובר תחילה ורק אחר-כך לעודד את הקבוצה. לא ברור מאיפה מגיעות ההמצאות האלה, זה המשחק הראשון שכל הגוש שרק לשטראובר, זה מגיע רק ממניעים מקצועיים ותו לא, זה שאני שונא את שטראובר ואשנא אותו לעולמים לא אומר שאני מקלל אותו מתחילת העונה. במשחק הזה, זה פשוט הגיע לשיאים חדשים ואי אפשר היה לשתוק יותר. אני בטוח שאנחנו מכירים בפנים ולא בשמות, בכל מקרה, אם יש לך היכרות רבת שנים עם הנפשות הפועלות, אדרבא, אפשר לפנות אליהם במגרש ולדבר על הדברים במקום להאשים אותם, אותי (ליצן) ואת שאר הליצנים בתיקו המביך הזה שהיה מגיע עם בוז ובלעדיו בכזאת הפגנתיות בפורום. לסיום הדיון הזה, אני ממעיט בערכך לא כאוהד, אלא כבן-אדם, זה רק על סמך הצורה והסגנון בו בחרת להתבטא בהודעה המקורית.. הודעה כזאת בומבסטית שלא מסתיימת בשם הכותב מבחינתי ולפי כל כללי ההיגיון - פחדנות. להמשיך לרשום שאנחנו מקללים את שטראובר ממניעים לא מקצועיים - שקר גס. בן.
  10. מה זה אומר אני בטוח שאתה יכול לחפש מי אני?? פשוט תגיד מי אתה.. אף אחד לא רוצה את השם שלך בשביל לבצע חיסול ממוקד פשוט להבין עם מי מדברים זה הכל. ובלי קשר לעניין השם אתה חתיכת חוצפן ואין לי מושג מאיפה אתה מביא את השטויות האלה, אשכרה הצלחת להדליק אותי אחרי שהצלחתי להירגע מהמשחק בשבת. הגוש (הממש לא אלים ואפילו די ידידותי) הזה שאתה ממשיך לנסות להשמיץ, השתיק מתחילת העונה את הקהל שסביבו ונתן שקט לשחקנים כמו שאדם חסר כבוד עצמי שלא מסוגל לרשום את השם שלו בפורום פשוט לא מסוגל לעשות. אני מקלל שחקנים ללא כל סיבה? איפה היית בכל המשחקים שסתמנו לאנשים את הפה כי הם קיללו את קלמי סבן, יואב זיו, בוזגלו, קולאוטי, אבי סטרול, מדוניאנין וכל שחקן אחר בקבוצה?? מה אתה קופץ עכשיו בפורום ומכפיש שמות של אנשים שיצרו את הדבר הזה שכביכול אתה מנסה לייצג אותו??? מי אתה שתעז להטיל דופי בראש חוצות בעופר שהקים במו ידיו את הארגון הזה ולא השאיר אותו לבד אף פעם? או בחסון שהלך עם הקבוצה לכל חור במדינה הזאת, תמיד עם חיוך והגן לא פעם על הילדים של הארגון הזה במגרשי חוץ, שלא לדבר על ארז עובדיה שהנחיל ליציע המטומטם הזה את תרבות העידוד שאתה וטמבלים כמוך פתאום לוקחים עליה בעלות, אז ראיתם כמה סרטונים ביו-טיוב של פאוק ופאו, פתאום אתה תבוא להסביר מה זה תרבות עידוד?? אתה פחדן ושקרן, בכל זאת אני מזמין אותך ואת כל החברים שלך וכל בן-אדם אחר שרוצה, לבוא לשבת איתנו במשחקים, לא לידנו ואז כמו פובליציסט ללכת לפרסם רשמים מהגוש הנורא, שב איתנו, תשיר איתנו, תעזור להרים את העידוד ביציע העייף הזה וגם אם לא, אתה יותר ממוזמן להגיד מה מעצבן אותך פנים מול פנים, אולי אפילו לשנות. בן פארן.
  11. שלום, קצת קשה לבוא ולנתח את מה שקרה מול שטראובר בשבת לאור העובדה שרוב הקהל של מכבי מקלל את שחקני הקבוצה באופן קבוע כל שבוע מחדש. הקללות וחוסר שביעות הרצון מהקבוצה מאפילות על ארוע שהיה חשוב ומתבקש, במיוחד בתקופה כזו. מתחילת העונה אני משתדל לשמור על האנשים מסביבי לא לקלל את שטראובר, אבל במשחקים האחרונים המצב פשוט בלתי נסבל. אני לא בראש אחד עם האוהדים שאומרים, שחרר כדור מהר בכל מצב כדי לצאת למתפרצת ולדרוס, אלא, אם אפשר שחרר כדור מהר ואם לא אז תרגיע ותוציא כדור ביד לאחד השחקנים הקרובים. ביום שבת, מדקה 60, כל פעם שהכדור היה בידיים שלו הוא בעט את הכדור סתם לאמצע המגרש ובאופן קבוע נפל לרגליים של עכו. ב2-0 למכבי, אין שום סיבה בעולם, ובכלל אין שום סיבה לבעוט כדור למעלה אלא אם כן אתה מוציא מתפרצת. זאת הזדמנות טובה לתרגל הנעת כדור שקטה, לשלוט בקצב המשחק ואולי לתת עוד גול (אם ימסרו אחד לשני). אנחנו באופן קבוע, מדקה 60 מאבדים את השליטה במגרש סתם. 15 שנה אני רודף אחרי מכבי לכל מקום ושר יותר חזק מכל אחד אחר ביציע, אני חולה תרבות עידוד וחי את זה כל חיי, אף אחד לא יבוא ויגיד לי שאני לא מבין מה המשמעות של לשרוק בוז לשחקן באמצע משחק ועוד שמובילים 2-0. ביום שבת כשהתחלנו לשרוק בוז ללירן, לא שרקנו לקבוצה בוז, אלא שרקנו לטמטום ולחוסר רצינות, שרקנו לאדם אומלל ומביך שמבייש את החולצה שהוא לובש ומבזה את סמל הקפטן שעל חולצתו. אני מנטרל את העבר עם לירן ומתייחס רק לעונה הנוכחית. נמאס מהפוזה, מהצביעות, מהטעויות המפגרות אבל בעיקר ממי שהוא כבן-אדם. שוער טוב נמדד בדברים הקטנים, משחק הגנה, יציבות, מתן בטחון לחוליית ההגנה, מעבר מהיר ונכון מהגנה להתקפה ומיקום נכון. הצלות אדירות פעם בחמישה משחקים לא עושים אותך שוער טוב. הבוז שנשרק ללירן ולשיטה הזו (כמובן שגם איווניר חייב להתייחס לדבר הזה ולא לקבל זאת) התערבב לצערי עם הבוז הכללי שנשרק על ידי הקהל הרחב, שבאמת אני כבר לא מחשיב אותם כאוהדי מכבי. זה לא אומר שזה היה לא נכון ושבגלל זה הקבוצה הפסידה, מותר לקהל להביע את מורת רוחו כלפי טעות בסיסית שהורסת לנו משחק אחרי משחק העונה מבלי שהתייחסו אליה ויטפלו בה, כל העולם רואה את זה ולא עושה כלום, לנו כקהל מותר. נראה לי הזוי שמהרגע שרועי דיין הפציץ לחיבור, ידענו כולנו שאת המשחק הזה לא ננצח. הלוואי והיינו טועים. בן.
  12. אפשר לצעוק שם של שחקן במקצב כלשהוא... יש לי ביקורת על שירי השחקנים העונה ואני אומר אותה למי שצריך אני לא חושב שזה פייר לבוא אחרי כל העבודה וליפול על מי שישב והמציא אותם. אני אגיד רק דבר אחד - לא יכול שמחכים ומזמזים כל כך הרבה זמן עד שאומרים את השם של השחקן, במיוחד אם כל מה שנאמר לפני השם זה יאללה הפועל.
  13. אני אחד האנשים שיושבים עם עופר כבר משהו כמו 12 שנה ביחד, שער 4, שער 11, שער 13 ועכשיו שער 8. קודם כל אני מחזק את מה שעופר אמר, אני בעיקר רוצה לנצל את ההזדמנות ולבקש מכם לצמצם למינימום את התגובות האינסטינקטיביות השליליות שלכם כלפי שחקנים במכבי ללא קשר אם אתם ממש אוהבים את השחקן שעשה פאדיחה או אם איבדתם אותו מזמן. קחו בחשבון ששחקנים כמו בוזגלו, יובל אבידור, קפילוטו וכן הלאה חייבים מחיאות כפיים וקצת עזרה להתרומם. השלב הבא אחרי צמצום התגובות השליליות, מגיע השלב הבאמת מכריע, תיהיו נציגים של הדרך החדשה - אם מישהו בסביבתכם תוקף שחקנים בלי הפסקה, אל תהססו ותגידו לו להיות בשקט, לרוב אלה חבורות של אוהדים שהצטרפו השנה או מקסימום באים לכמה משחקים כל שנה. השנה, הרבה כאלה קנו מנוי ובכך חושבים שקנו את המועדון. ברור שאין כוונה לאלימות, אלא להיות משכנעים ולצרף אותם לרעיון הכללי - תהיו משכנעים, לא אלימים. להפתעתי הרבה, היכולת של היציע הזה להשפיע על האיצטדיון היא פשוט אדירה, אפילו יותר מ13. הקרבה לדשא, גודל הגוש ואיך שהוא נראה פיזית - מרשים, צהוב ורועש עושים את העבודה גם על העידוד וגם בצורה חדשה שאינה אופיינית לאוהדים של מכבי מאז שאני אוהד אותה - לחץ על היריב. אני מוצא את עצמי מנסה לתקשר כל המשחק עם אנשי הגדר, בדרבי הבנתי שאני טועה באופן שבו אני תופס את תפקידם. אני חייב להגיד שמתחילת העונה הם עושים עבודה מעולה אך יש דברים שהם מעבר לשליטתם ובעצם הופכים לאחריותינו שעומדים עם הפנים למגרש. אותי אישית מרתיח שלא שרים לשחקן אחרי שהוא נותן גול או בישל כמו שצריך, איך יכול להיות שלא שרנו לקולאוטי אחרי הגול נגד אולימפיאקוס זה לא נתפס מבחינתי. כששחקן עושה פעולה מרשימה הדבר הכי פשוט והכי עצמתי שאפשר לעשות זה למחוא כפיים, ממש מזלזלים בפעולה הזאת בארץ - זה מדבק ומתפשט באיצטדיון בשניות וגורם לכל שחקן וקבוצה לעוף באוויר. מנגד, אם מישהו נכנס בשחקן של מכבי - אנחנו חייבים להגיב בשריקות ובוז אדיר, תאמינו לי אם שער 8 יניף את דגל הלחץ על היריב והשופט, כל בלומפילד יצטרף. קחו לדוגמא את אולימפיאקוס בבית - בלומפילד לא מלא ( שער 11), הפעיל לחץ על היוונים והשופט כמו שאני באמת לא ראיתי בחיים שלי במשחק של מכבי, אני הולך המון שנים וכמעט תמיד נמצא בלב העידוד, תקראו טוב - בחיים לא הפעלנו לחץ כזה - גם השופט ובעיקר השחקנים שלהם איבדו את העשתונות והתחילו להיות עצבניים. בדרבי חזרנו לסורנו. אין לחץ ואין שריקות, נותנים להפועל להניע כדור והאיצטדיון שקט כמו קריית אליעזר במשחק אליפות של חיפה. דבר נוסף וחשוב שנוצר בעקבות שריקות, בוז ורעש תמידי - הוא מייצר מומנטום רציני לעידוד, זאת תפיסה שאמנם לא חקרתי אותה מדעית אבל אני מבטיח לכם שאם אצטרך אני אביא לפה עובדות חותכות. אם אתה גורם לקהל שלך לשרוק או לצעוק בוז, ברגע שהכדור ברגליים צהובות - זורקים את השיר הנכון והעסק פשוט מתפוצץ! יש לזה הסברים פיזיולוגיים שקשורים להשארת גוף האדם במצב דרוך ומלא אנרגיה ואדרנלין שמתפרצים בשירה חזקה. שני דברים אחרונים ואני מסיים את ההודעה הארוכה שכתבתי בחיים שלי. 1. כששחקן נפצע ושוכב על הדשא - ברגע שהוא קם חייבים למחוא לו כפיים, שהאריס קם בדרבי הוא קם כמו אריה ככה כל שחקן של מכבי צריך לקום העונה. 2. לסיים משחק שהוא לא דרבי שנגמר צהוב, בשירת הקונטרה, מעבר לעובדה שאיבד כבר מהכיף שלו זה פשוט מאוד פטאתי, מגוחך, מביך, ילדותי ועוד כמה מילים כאלה. כל השחקנים רצים לקהל ובמקום לשיר איתם ולהגיד תודה על המשחק אנחנו שרים על הפועל - אולי די כבר עם האובססיביות הזאת להפועל? שהם יזדיינו בשלהם ואנחנו בשקט נחזור, הם לא מרגשים אף אחד. הקהל של מכבי מרגיש חזק מתחילת העונה, אפשר לנצל את התנופה ולהשתפר. כל הכבוד ורק שימשיך שיתוף הפעולה בעידוד עם האולטראס - זה חשוב. צריך לייצר מצב שבשירים מיציע ליציע שער 8 ו11 יהיה קול אחד ושאר האיצטדיון יהיה הקול העונה - זה ישפר. התגובות להודעה הזו יתקבלו בברכה - לציניקנים מביניכם, אתם מוזמנים להתווכח ולהגיד את שלכם אני בטוח שיהיו תגובות שקשורות להזמנת פיצה ולאפות - אולי במקום פשוט תנסו להגיד משהו משמעותי ומעניין. מצטער על האורך והחפירה, מבחינתי הדברים חשובים וחשוב שייאמרו. בן.
  14. אין לי כוחות לשבת ולנסות להסביר כמה אנחנו כקהל מטומטמים, אין לי כח כי אני כבר סוחב את זה שנים וזה יהיה ארוך ומייגע, רוב הסיכויים שלא אצליח לפצח את החידה הזו גם אם אנסה - הבעיה שורשית ומורכבת מידי. אז אני אקצר. אם אין לכם משהו חכם להציע, עדיף לכולם שפשוט לא תדברו, או לצורך העניין תקלידו. שנים רבות שאידיאולוגיה, ערכים, אמונה ועוד כמה מילים מפוצצות חסרות תוכן ומשמעות בקונטקסט הנוכחי נזרקות לפורום וליציעי בלומפילד כמנטרה חוזרת. לראשונה, יש לנו יופי של הזדמנות באמת לעמוד מאחורי הקלישאות האלה ולייצר חממה ואווירה חיובית מסביב לקבוצת כדורגל חדשה ואשכרה חזקה. אבל זה לא ייקרה אם במשחק הרשמי הראשון בבלומפילד בשער 8 מקללים שחקנים שמאבדים כדור, ואחרי המשחק השני (שבאמת היה חלש ומתסכל) יציפו אנשים את הפורום בהודעות ילדותיות ומטומטמות מבלי להבין כמה נזק הם עושים לשחקנים, למערכת ובעיקר לעצמם. אנחנו החולי של המועדון הזה ולא אף אחד אחר. לוני, קלינגר, דגו, שטראובר, דריקס, קללת חלוצים, קללת מגנים שמאליים ויוסי שבחון אחד. יוסי שבחון? התורן העונתי. פאקינג יוסי שבחון, שלא מסוגל להסתכל לבחורה בעיניים מרוב חוסר בטחון עצמי. הוא זה שאשם בכל החרא שאכלנו בשנים האחרונות? בלומפילד שלם עומד ושר - חזון אחרית הימים. תפסיקו להפיץ רעל על הקבוצה שאתם כל כך אוהבים. תפסיקו ליפול לסטראוטיפים שמפתחים שונאינו מעבר לכביש. תפסיקו להקשיב לכל מטומטם אינטרסנט ושונא מכבי בתקשורת שרק מחפש הזדמנות להכניס לנו, אל תשחקו להם לידיים ואל תלכו שולל אחרי מה שנאמר. אל תכתירו את מכבי לאלופת אירופה לפני שהם עברו אימון ראשון. אל תורידו אותם עם המים באסלה אחרי שני משחקים - בטח שלא בקול רם ובראש חוצות. מכבי קבוצה חדשה. זה ייקח זמן. אנחנו נפסיד משחקים ונגיע לרגעי משבר - אבל יש פה משהו שלא היה במכבי יותר מידי שנים והיחידים שיכולים להרוס את זה - זה אנחנו. תפרגנו לשחקנים - הם אלה שבסוף ייתנו גול, לא המאמן. המילה הפועל לא יכולה להופיע בשיר שחקן, בטח שלא גניבת תיק מזקנה (או מה שהוא לא עשה). אולה אולה אולה עושים עם כל האצטדיון רק אחרי שמנצחים דרבי או עולים לליגת אלופות!!! תכניסו את זה לראש שלכם כבר. לא עושים אולה ורצים לפרק שחקנים בפורום 5 דקות לאחר מכן. השחקן ה-12 חייב לחזור למתכונת המקורית ולהוביל קול שפוי ביציע. הודעה זו לא מכוונת לחברי השחקן בלבד, אלא לכל אוהדי מכבי שנכנסים לפה מידי יום. שמי בן פארן דרך אגב.
  15. בן פארן אומר : שי כהן הוא המייג'ור!!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.