Jump to content

Maccabi96

משתמשים רשומים
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

7,032 profile views
  1. המשחק הכי חשוב העונה ביי פאר! חיפה ינצחו את ב״ש, לא בא לי בכלל לחשוב על סיטואציה שאנחנו לא מנצחים את המשחק הזה לבוא לעודד בטירוף ולהביא את הניצחון!
  2. הערוץ הזה הוא ערוץ התמעולה של הירוקים. זה כמו שנצפה לאובקטיביות בערוצי אל גזירה לטובת ישראל. חייבים לעלות את הרף של החרם, שלא ישדרו אותנו לא צריכים אותם. ערוץ של מכבי בכל הענפים ויפה שעת אחת קודם
  3. מה עם הקרן שהובילה למהלך של הפנדל? גם לזה אין מצלמה? השופטים בואר פשוט החליטו להתעלם מזה? בא לי לדעת איך הוחלט לאשר פנדל כזה שערוריתי העניין של הזווית זה חרטה, אין מצב שאין שם מצלמה. זה ברור שהכל מכור, מבאס שמכבי תעביר את זה הלאה
  4. צריך לדרוש הוכחות והקלטות של הואר איך הוחלט לאשר את הפנדל הזה
  5. הבעיה הכי גדולה שזה לא יעשה הד תקשורתי וימשיכו לזיין אותנו ולשדוד אותנו לא נתפס שהשופט החליט שב״ש צריכה לנצח והמציא להם קרן ואז פנדל עם נבדל של קילומטר
  6. כמה שחיתות אשכרה הם מפעילים את העונש רק נגד הגדולות כדי לא לפגוע בהכנסות של הקבוצות הקטנות הם החליטו להחלחם באוהדים, חבל שנותנים ככה יד להרוס פה את הכדורגל.
  7. לחן אדיר! חייב שיהיה לשיר הזה עוד בית על מכבי, ואת הבית על חיפה לשיר במשחקים נגדם.
  8. הראיון של רפאלוב בסוף המשחק זה אחד המביכים וזו בעצם הסיבה למה הם 10 הפרש מאיתנו בזמן האחרון הם התעסקו בנו באובססיה במקום להתעסק בעצמם וזה עלה להם בהרבה נקודות. לנצח בצילנו.
  9. תאכלס. הבנאדם 10 נקודות הפרש עם הגנה של קבוצת תחתית, בלי זרים וספסל בינוני. אני חצוי לגבי המשך שלו בעונה הבאה, אבל אם ימשיך אז סוף סוף יהיה לנו מאמן שמתחיל את הקיץ בזמן ויודע מה הליקויים של הקבוצה הוא יצטרך לחזק אותה ולפגוע במקמות הנכונים. כי שנה הבאה יהיה הרבה יותר קשה
  10. מה שעבר לי בראש בסוף המשחק. דגו לא פראייר בכלל בחיפה פשוט מההתחלה חיכו לו בפינה שייכשל, הוא עשה עונה סבבה לגמרי עם הכלים שהיו לו.
  11. לוחם אמיתי, מבחינתי הוא באנקר בהרכב עד סוף העונה
  12. זה הזייה איך שהתקשורת מנהלת קמפיין על מנת שבכר יחתום בחיפה. הם כבר מתחילים עם כתבות מהארכיון וכל מיני כתבות פתאטיות שבסוף לא תהיה לו ברירה .(כמובן שכל מי שחתום על הכתבות האלה אלה ירוקים ממורמרים) זה יהיה מצחיק אם בסוף יחתום במכבי.. בכל מקרה לא צריך להתעסק בזה כרגע, יש לנו אליפות לקחת. אם בכר רוצה מכבי, הוא ימרח אותם ויחכה.
  13. רק לא לזרוק אבוקות! לא למכור לאוהדים שלהם כרטיסים לשער 7. ובכללי לכל שער, שהם לא יזרקו אבוקות מהיציעים שלנו למגרש על שחקנים.. לבוא ולנצח אותם בכדורגל.
  14. העונה הזאת היא רכבת הרים מטורללת של רגשות
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.