Jump to content

Silent Shout

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

About Silent Shout

  • Birthday 02/09/1985

Recent Profile Visitors

1,067 profile views
  1. קשה לי לראות את קין נשאר פה עוד עונה. אם הוא זוכה באליפות, מאמין שהוא יקבל איזושהי הצעה ממדינה יותר אטרקטיבית מישראל, וקשה לי להאמין שהוא יבחר להישאר פה, ולו רק בגלל המצב הביטחוני...
  2. מסכים איתך, זה לא במקום לכתוב דבר כזה, וגם קצת מפתיע אותי שנמרודי יכתוב דבר כזה. זהבי צריך לנוח עכשיו ולא צריך להיות באנקר בהרכב יותר, אבל מכאן ועד לכתוב במרומז שצריך להעיף אותו מהקבוצה (ככה אני הבנתי את זה)... לא במקום.
  3. מה נמרודי אמר? בציוצים שלו שכן ראיתי הוא כתב שזהבי חייב לצאת מההרכב כי הוא חלש כבר תקופה. זו נשמעת לי כמו דיעה די מובנת מאליה.
  4. את עונת 14/15 הוא סיים עם 35 שערים ו-10 בישולים בליגה, אם אני לא טועה. תמיד היתה תכונה גדולה אצלו, שאולי לא קיבלה מספיק תשומת לב בגלל כל הגולים שהוא כובש
  5. מסכים לגמרי. הייתי שמח לראות מנוחה לערן, נצטרך אותו בראשון. יפתיע אותי אם נפתח עם המשולש קישור ההתקפי של יוריס-פרץ-ביטון. משחק קלאסי לתת בו דקות לגולסה/שחר על חשבון אחד מהשלושה.
  6. מפחד להתאהב בעוד ווינגר זר אחרי המקרה עם קוואס אבל וואלה הוא עושה את זה קשה מאוד עם ההצגות האלה
  7. מי עוד היה בחזור? עד כמה באמת תגברו את הרכבות אחרי סיום המשחק?
  8. ברגיל - רכבת אחרונה יוצאת מבת ים לכיוון תחנה מרכזית פתח תקווה בסביבות 22:30. כלומר, אמורה להגיע לבלומפילד בסביבות 22:50 בערך. 1 בלילה זה כנראה שעות הפעילות אחרי שתסתיים תקופת ההרצה. לפי מה שהבנתי מתכוונים לתגבר את הרכבות היום בסיום המשחק, אבל לא יודע בדיוק כמה ומתי.
  9. הנסיעה אמורה לקחת בסביבות ה10-15 דקות. ברגיל אמורות להיות רכבות עד סביבות 22:30, יש דיבור על זה שיתגברו את הרכבות בחזור אחרי המשחק אבל לא ידוע עדיין כמה אקסטרה רכבות יביאו.
  10. מקווה שיעלה ויראה טוב היום. לפני מי אתה שם אותו ברוטציה?
  11. נראה שהאני היחידי פה שעדיין מחזיק מיונתן. יש לו חסרונות ברורים במשחק, אבל הוא הראה שהוא יכול להביא מספרים שאף ווינגר ישראלי אחר בקבוצה יכול להביא (כולל גם את חוזז שכבר הושאל), ולא רואה שחקן ישראלי אחר שיכול לשדרג אותנו בעמדה הזאת. מסכים שצריך לנסות להביא זר שיתחרה איתו על העמדה, אבל ככה או ככה אנחנו צריכים את התרומה שלו העונה.
  12. אני לא מכיר מספיק את קארצב כדי לדעת מה התקרה שלו, לא בהכרח אומר שהמקרה שלו דומה לשל פרץ, אבל כדי ששחקן צעיר יצליח לממש את הפוטנציאל שלו צריך סבלנות. מסכים שאינטליגנציית המשחק לוקה בחסר כרגע, מקווה שזה משהו שיהיה אפשר לשפר.
  13. יפה כתבת. דור פרץ הוא הדוגמה הכי מובהקת לכך. הסריח את המגרש שוב ושוב, המשיך לקבל קרדיט, ותראו אותו עכשיו.
  14. לגיטימי כמובן לבקר אותו מקצועית, כי יש לו את המגבלות שלו, אבל נראה שחלק פה כועסים עליו אישית ואני לא מבין למה. היה חלש בחמישי, אבל כל הקבוצה היתה. מראה מחויבות כשמשחק, גם אם לא תמיד הולך לו. רוצה לעבור לשחק באירופה - שאיפה מקצועית מובנת לכל כדורגלן שמשחק בליגה המעפנה שלנו. חוץ מזה שהשם של זהבי עולה הרבה בהקשר שלו, וזה די עושה ליוני עוול - זהבי יש רק אחד. תשוו אותו לבני תמותה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.