Jump to content

פראנק_רייקארד

משתמשים רשומים
  • Posts

    32
  • Joined

6 Followers

About פראנק_רייקארד

  • Birthday 10/10/1996

Recent Profile Visitors

1,894 profile views
  1. סגרתי את השידור בשאלה על המספר 18, לא יכולתי להמשיך עם הקרינג'יות.
  2. נכון, תמוהה שהכתבה ששלחת לא ציינה את פסק הדין האחרון בו בג"ץ השתמש בעילת הסבירות כדי לפסול החלטת ממשלה. תופים... מדובר בפס"ד מעונות של ליברמן משנת 2021 אשר גם נפסלה עקב חוסר סבירות.
  3. לא הבנתי, אם השמאל היה נותן להם זה היה לגיטמי לסחוט את כספי המיסים שלנו? אגב, לפחות לשמאל יש תירוץ עקב אידואלוגיה סוציאליטית. מה התירוץ של "הימין"? בנוגע לציפי לבני, לטעמי דווקא ציפי לבני היא זו שסירבה להקים איתם ממשלה בטענה כי הבקשות שלהם מוגזמות מידי. השוואה לערבים היא שגויה מהיסוד, אני לא רואה את ערביי ישראל חלק ממני, לא מצפה מהם לתת למדינה כ-כוקלטיב מה שאני מצפה מהחרדים. החרדים חלק ממני, הם לא חלק ממני. אני יכול לדבר על עצמי, אני לא שונא ואין לי שום דבר נגד המגזר החרדי. אני סולד מהפוליטיקאים שלהם שמונעים מחלקם לימודי ליבה, שרוצים שהם יחיו בעוני, אך הילדים של אותם פוליטקאים כן לומדים לימודי ליבה וכן חיים בעושר רב. בסוף ההפסד הכלכלי הוא של כולנו, גם שלהם, וגם שלנו. אינשאללה נקבל עוד ידיעות מהסוג הזה https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001442619
  4. לא זוכר אותך ככה אופטימי מימי אלברמן - ראדי בשער 8 הישן
  5. אין מצב שלא יהיה סולד אאוט, אנשים סתם אוהבים לחכות לרגע האחרון + אם ישאר המון יקפצו על המציאה ויעשו מנוי.
  6. אני בסוף עונה 2 של היורשים, בנתיים סדרה דיי טובה אבל קצת אוברייטד. מרגיש שהסיקור המרכזי של היורש עצמו קצת מאבד מהטעם בנתיים, דווקא הסיפורי צד כמו טום וגרג הרבה יותר מעניינים וזורמים.
  7. אני גם אשמח אם קראנקה לא ישאר, אך כמו שזה נראה כרגע הוא המאמן לעונה הבאה, בתור קהל נתנו את דעתו, מפה נשאר רק לתמוך לקוות לטוב.
  8. מת על זה שמצטטים את התורה כשנוח, אני בטוח שגם עלי וגם עלייך אפשר לצטט מן התורה כלל או פרשנות שתציג אותנו בפן רע, אפילו יותר מפרא אדם. בהקשר לנושא עצמו אני לא חושב שאפשר לעשות איתם שלום בעתיד הקרוב. הם עדיין לא הבינו שהם הפסידו במלחמה הזאת, כשהם יבינו שאין להם סיכוי "לנצח" והאפשרות הטובה ביותר שלהם היא "להתפשר" ולעשות שלום, אז, אולי זה יהיה אפשרי, לצערי אני סקפטי שזה יקרה בדור שלנו. להגדיר גזע שלם כ-X קצת מזכיר תרבויות של מדינות אחרות בהיסטוריה, או של מדינות כושלות בעידן הנוכחי, המדינה שלנו כרגע לא שם ואסור שהיא תהיה שם.
  9. לא אוהב את הממשלה, לא חושב שצריך להפגין נגדה בנושא הפיגועים. יש לנו עסק עם חיות אדם ולא מעניין אותם מי יושב בממשלה, הם תמיד ימצאו סיבה לרצוח יהודים. לגבי ההפגנה זכותם להפגין נגד הרפורמה המשפטית, זה שיש שם 100-200 חלאות שרוכבים על הגל כדי להתסיס עם דגלי פלסטין זה משהו אחר.
  10. אתה מסתלבט? הבן אדם נטרל את נטע לביא ואבו פאני ולא נתן להם לנשום. לא היה ולא יהיה קשר אחורי בליגת העל עם יכולת כזאת הגנתית + יכולת כדרור ומסירה טובה. היחיד שאני זוכר היה גולסה בשיא וזה גם היה ל-4 חודשים. אלברמן היה מכדרר ומוסר יותר טוב מגלזר, היה גם מחלץ כדורים מדהים. אבל בכדורי גובה ומשחק הלחץ הוא לא ברמה הזאת.
  11. איזה מועדון ענק אנחנו, המשחק הזה מזכיר לכל הליגה מי אנחנו. המשחק הזה מזכיר לנו איזה מועדון גדול אנחנו. דן גלזר במשחק מטורף, אחת ההופעות הגדולות שלו בקריירה לטעמי. בנושא אחר, המצב ב-8 עליון נהיה קצת בלתי נסבל, הגענו ב19:20 ולא היה מקום לסיכה, במשחקים גדולים המון עוברים מ-7 מסומן, מכבי צריכים למצוא לזה פתרון. לא הגיוני שכל השער מלא לגמרי יותר משעה לפני המשחק ואז לא רק שאנחנו צריכים לשבת ב-7 אני גם צריך לנחש מי מ-7 עבר ל-8 עליון כדי שלא יקימו אותי.
  12. זה בדוק מה שאני מסביר, אין דבר כזה "בלי קשר לחוק יסוד" חוק יסוד הינו חוק יסוד ולא ניתן להתערב בו. במיוחד ע"פ הגישה שלך שיש לשפוט ע"פ החוקים, לכן הפסיקה של אלרון היא פסיקה מאוד מאוד אקטיביסטית. אלרון טוען שחוק היסוד לא על דרעי מכיוון שהוא לא חל למפרע. כלומר, מכיוון שהחוק נחקק לאחר ההרשעה של דרעי, הוא לא חל על דרעי.
  13. לא אחי, חוק יסוד שונה לכך שאם אין מאסר בפועל אתה יכול להיות שר, הוועדה תאכל לזכות אותך ולאפשר לך להיות שר במידה והורשעת בעבירה שיש בה מאסר בפועל. כלומר, ע"פ חוק היסוד החדש יו"ר הוועדה יכול לאשר אותך במידה והורשעת במאסר בפועל, הוועדה אינה כולה לפסול אם הורשעת בעבירה ללא מאסר בפועל (מקרה דרעי). לכן אלרון מתערב בחוק היסוד ונותן ליו"ר הוועדה סמכות שלא מנויה לו בחוק ביסוד. מכיוון שלא הבנת את החוק ואת פסיקת בג"ץ אני מציע לך לקרוא את הרפורמה ולעבור עלייה קצת.
  14. אם החוק לא היה משונה בחקיקת בזק לפני הקמת הממשלה, לא היינו צריכים את בג"ץ בנושא. דרעי נמנע מלגשת לוועדה בעזרת שינוי החקיקה, השופט אלרון מחזיר אותו לוועדה בעצם נתן את הפסק דין הכי אקטיביסטי שיש, הוא מתערב בחוק יסוד ומכריח את דרעי לגשת לוועדה. להתערב בחוק יסוד זה הפגיעה הכי קשה שבג"ץ יכול לפגוע בהפרדת הרשויות, כשזה תואם לאג'נדה שלך אתה מסכים עם זה, קצת מצחיק. אם אתה מעוניין שבג"ץ ישפוט רק ע"פ החוקים הכנסת, שתכלס נשלטת ע"י הממשלה, ואתה מעוניין שהציבור יבחר שופטים, אתה בעצם לא מעוניין בדמוקרטיה, אלא בשלטון יחיד ללא הגבלת כוח.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.