Jump to content

אכי

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,965 profile views
  1. כל אחד נהיה כאן כלכלן.. ברק יצחקי הוא הסחורה הכי חמה הכי טובה והכי מוכחת שיש לשוק להציע- להביא אותו בכל מחיר,יחזיר כל שקל.
  2. ההגדרה שלי לעיניין היא מאוד פשוטה- אני רוצה שהקבוצה שלי תעשה הכל בשביל לא להפסיד תילחם עד אגלי הזיעה האחרונים ופשוט לא תצליח בכך.
  3. 10 דקות אחרי שהתחיל להתחמם אבי אמר לו להגביר קצב על מנת שייכנס והזין הזה המשיך לעשות טובה שהוא מתחמם הלוואי גם משחק הבא יעשה חימום ולא יישותף.
  4. לא טוב? ברכה כפולה גם לא אצלך וגם אצל הפועל...
  5. כשהקבוצה משחקת הגנה נסוגה ו9-10 שחקנים מאחורי הכדור הוא מעולה כשהקבוצה משחקת הגנה גבוהה ומשאירה שטחים בחלק האחורי לחלוצים מהירים הוא בינוני מאוד לא יותר.
  6. רוני גפני מתחרה בגיא שמיר בשחקן הכי גרוע שדרך במכבי בעשור האחרון ולא אני לא אומר את זה רק בגלל אתמול...אתמול בסך הכל הוא עקף את גיא שמיר.... אורי שיטרית זה רוברטו קרלוס לידו.
  7. עם כל מכת הפציעות, נוכחנו לדעת שאנחנו קבוצה וכמעט אין הבדלים ולא משנה מי משחק מלבד ראלדס שהוא חיסרון גדול לדרבי כי שרן מוצהב ואז יכולת התימרון לגבי הקשר האחורי השני בנוסף לקומאצ כמעט ואיננה לכן חשוב שראלדס ישחק עם קפילוטו וליאור יעלה לקישור עם קומאצ
  8. שכל אוהד ואוהד יקרא את השורה הזו ויפנים
  9. שכל אוהד ואוהד יקרא את השורה הזו ויפנים
  10. ואם הוא לא יהיה כשיר אז? תבינו יש לנו 20 שחקנים כמעט כולם אותה רמה..זו הגדולה של הקבוצה.כרגע יש 5 שחקני קו לגיטימיים ( אילייב בוזגלו מאיוקה אבידור כחלון ) תוציאו רגע את אבידור אתם חושבים שבאמת משנה איזה צמד משחק? ממש לא.
  11. רואים שאתה מבין,זה מה שאמרתי לסובבים אותי שזה גול של לירן יותר מאשר של כל אחד אחר
  12. זבל של שחקן לא פלא לא ראה מגרש בחיפה
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.