Jump to content

Wade

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Contact Methods

  • Website URL
    http://ח

Recent Profile Visitors

2,564 profile views
  1. תשמע, שוב אני אומר- אפשר לנהל דיון ואני יכול לתת לך רשימה של סיבות למה אנשים (ואני ביניהם) חושבים שאנריק סבוריט לא יכול לפתוח כבלם במכבי של השנה הבאה. אבל עם אדם שרושם ״אין לכם מושג״ לאנשים שחושבים אחרת ממנו, וואלה פחות נעים לנהל דיון. לא מגניב בעיניי.
  2. משחק מדהים, עבורי אכזבה גדולה מהמחליפים ורוי רביבו. בלטקסה נכנס והולך עם הכדור, דן ביטון שוב עושה טובה, מלאדה גם תפס צד אחרי עשר דקות וגולסה נראה בפנסיה. היחיד שנראה כמו משהו זה עידו שחר. זה משחק שהוא מבוא לשש ושבע אפס קל. לגבי רוי רביבו- קשה לי לבלוע את השחקן הזה. ממזמז כדור יותר מדי, פוזות של ליגה אנגלית עם יכולת של לאומית. חייב לרדת לקרקע בעיניי ולא שווה עמדת מגן פותח במכבי.
  3. חיפה בלי חלאיילי יתקשו מאוד נגד קבוצות מתבנקרות. להגיד ״אמרנו לכם״ על זה שהחוסר של חלאיילי לא מורגש במשחק כמו באר שבע, כששתי הקבוצות משחקות פתוח, מגוחך.
  4. אתה לא שם מראה. אתה בא אחרי ניצחונות בלבד (משום מה אני לא רואה אותך כותב במשחקים פחות טובים) וזורק הערות סרקסטיות ומגוחכות בלי שום גיבוי. היום שיחק טוב, שבוע שעבר עלה לנו בגול. באולימפיקוס היה הכי גרוע על המגרש (וזה הישג). נגד חיפה הפסקתי לספור את המכירות שלו. אם אתה רוצה לדבר עניינית, נפתח דיון בכיף. אבל חלאס עם הילדותיות הזאת של לצוץ באיזה 4-0 ולהיעלם עד הרביעייה הבאה. הפורום צריך לעודד דעות שונות ומכבי עוד יותר, אחרת לא נתקדם לשום מקום.
  5. הבן אדם פק״ל מסתובב בנושאים אחרי ניצחונות וקוטל אנשים שהעבירו ביקורת. תכף הוא יעבור גם בנושא של קין, משפתי ובלטקסה כי ניצחנו והם היו חלק. אם אבישי כהן היה נכנס היום הוא היה כותב גם בנושא שלו.
  6. גם היום, פשוט קשה לראות את רוי רביבו משחק כדורגל
  7. ולחשוב שאנשים פה עוד ניתחו מקצועית את ההבאה של אדו...יונתן כהן מתלבש לפניו.
  8. 8 קרנות שלנו, כלום ושום דבר. בש מצליחים ב2-3 קרנות לתפור אותנו על פארש. רמת האימון פה היא ביזיון מארץ הביזיונות.
  9. כשעל הספסל שחקן כמו תורג׳מן שנראה כמו שחקן עם אונה אחת מתפקדת, לא בטוח.
  10. קרן שלא הייתה וספק נבדל והכל, אבל כמה, כמה פעמים עוד תמכור אותנו במשחקים חשובים? מי מרים ככה רגל בתוך הרחבה עם הגב? פשוט מייאש.
  11. חשבתי שאני לא יכול לשנוא מאמן יותר מאייטור קראנקה. ואז הגיע רובי קין. אולי חסר המושג הכי גדול שהיה פה אי פעם. והייתה תחרות יפה.
  12. אגב, רובי קין במופע דחלילות שלא מבייש אפילו את עצמו. אפס מאופס.
  13. כמה גולים אכלנו כבר על סבוריט במשחקים מכריעים? אולי השחקן שאני הכי לא סומך עליו. מדהים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.