Jump to content

RIDER

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. http://www.thejc.com/sport/sport-news/162584/ohayon-18-undergo-medical-watford
  2. לדעתי, יש שחקני נוער שיעדיפו לא להגיע למכבי. מאוד קשה עד כמעט בלתי אפשרי להגיע להיות שחקן לגיטימי במכבי. שחקן יעדיף ללכת לקבוצה פחות טובה כמו הפועל ולהיות עם סיכוי הרבה יותר ממשי להגיע לקבוצה הבוגרת ולשחק שם. יהיו כאלה שיבואו ויגידו שאנחנו משאילים את השחקנים. לי לא זכור שבשנים האחרונות חזר איזה ילד לקבוצה אחרי עונה טובה בקבוצה אחרת (יש את קהת שרצינו להביא אבל שיחררנו אותו). בתור נער יותר קל להגיע לקבוצה בוגרת ואז עדיף להגיע מתוך המערכת ולא כמושאל. בלי קשר, המטרה של קבוצת הנוער היא לקדם שחקנים לקבוצה הבוגרת, המטרה המשנית היא לקחת תארים.
  3. אני מעל שעה מחכה למענה טלפוני ועדיין שומא את המוסיקה המעצבנת שלהם
  4. התראיין ב 102, דיבר יפה מאוד!! אמר שאין לו שום טענות למועדון, קיבל את הכסף של כל השנה כבר עכשיו, אוהב את מכבי והיה שמח להישאר הארץ.
  5. הוא קיבל עד עכשיו 23 לייקים ואתה על התגובה הזאת 0. אז למי מבין שניכם אין מושג?
  6. דרך אגב הנחה של 10% מעיריית תל אביב לדעתי אמורה לגרום להנחה גדולה יותר. ככול שהמחירים יורדים הביקוש יעלה. לדוגמא: מים ב 10 ש"ח ימכרו 100 כוסות מים ב 5 שקלים ימכרו 150 כוסות כיום אני משתדל לא לקנות במזנונים אבל כשהמחירים ירדו אני מאמין שיש סיכוי גדול יותר שאקנה. אתם עושים עבודת קודש! כל הכבוד לכם !!
  7. העם היהודי אמור להיות חכם. יש משפט שאומר לפעמים צריך להיות חכם ולא צודק. במקרה הספציפי של אוהדי ביתר הם גם לא חכמים וגם לא צודקים.
  8. אתה מקווה שנגיב בהתאם? יעני כמו אוהדי בית"ר?
  9. "כתב ההגנה" שפורסם נרשם ע"י עורך דין, הוא מאוד חד צדדי. האוהדים אמרו שהם הכינו את זריקת האבוקות ורימוני עשן עוד מהארץ. כולם ידעו שטביב מחפש תירוץ לצאת מהמועדון והם נתנו לו אותו. מפגרים!
  10. מה שאתה לא מבין ה שאני לא רוצה להסיט נגד הארגון, אני מאוד מעריך את הארגון אבל יש כמה אנשים שאני לא יודע אם משויכים לארגון או לא שפשוט משניאים את עצמם על כלל האוהדים ( שהם רוב הקהל). במקום שנגיד איזה עידוד ואיזה השקעה ואיזה תפאורה וכל הכבוד, אנחנו מדברים על שיר כזה או אחר או שריקת בוז כזאת או אחרת. ההרגשה של רוב הקהל היא שהאנשים האלא עושים בכוונה כדי להוכיח משהו שאני לא מצליח להבין מה הוא.
  11. מחיאות הכפיים הם קונטרה לבוז, אם לא היה בוז גם לא היו מחיאות כפיים.
  12. יש לי מנוי למכבי כדורסל כבר 25 שנה, אני יושב בשורות הראשונות של "הרולקסים" לטענתכם. אני חייב להגיד שכמעט כל מי שיושב איתי באיזור הם אוהדים אמתיים שיש להם מנוי כבר שנים וגם אם רובם מעודדים טיפה פחות עדיין מכבי חשובה להם מאוד. תפסיקו כבר עם התחרות הזאת של מי אוהד יותר טוב של מכבי, ותפסיקו כבר לזלזל במי "שאוהד פחות טוב ממכם". אני קורא כל הזמן שחצנות והתנשאות של אנשים. מותר לי ולאחרים להיות אוהד של מכבי גם אם אני לא מגיע לק"ש בסופה או לא נוסע למשחק ליגה בעכו. אני מאוד מעריך את מי שכן נוסע לכל אותם חורים וכן חושב נגיד שמגיע לו קדימות בכרטיסים למשחקים חשובים אבל בחיאת תפסיקו לזלזל באוהדים אחרים. קהל אוהדים בנוי מאולטרס, אוהדים שרופים אחרים וגם בנוי ממשפחות, אוהדים שבאים רק למשחקי בית ואוהדים שלא באים למשחקים בכלל וכולם חשובים בשביל לייצר לעזור לקבוצה והמותג ולמכבי. ובלי קשר סתם דעה אישית. אם אתה מגיע לכל חור בכל מזג אויר ואחרי זה שר שירים גזעניים, מקלל את ראדי, רייכרט, ורמוט אתה לא תורם לקבוצה יותר מאוהד שלא מגיע בכלל, להיפך.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.