Jump to content

ביג ליבובסקי

משתמשים רשומים
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About ביג ליבובסקי

  • Birthday 11/01/1990

Profile Information

  • Interests
    שירה וכתיבה.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. מה שהוא עשה שם בשטח קטן בגול השלישי. לא היה למכבי דריבליסט כזה.
  2. אם לא ההחמצה שלו מול שוער - משחק מושלם. פנומן.
  3. שנים שלא התלהבתי ככה מרכש של שחקן צעיר בליגה. פשוט שחקן שחקן.
  4. כרגע זה לא כל כך משנה זר או לא, כי אתה משחק עם שניים-שלושה זרים בהרכב. בכל מקרה, כואב לומר, אבל הוא חלש מאוד השנה.
  5. שלא נשכח, מכבי בעטה 28 פעמים לשער אתמול. המצב של גבי, המצב של דור פרץ, הריצה של תורג׳מן מול שוער, המצב של עידו שחר - מצבים של גול בטוח וזה רק בשלוף מהראש בלי להתעמק. יש ליקויים, אבל שיחקנו באוברול מצוין + הראינו אופי ועשינו קאמבק. רק שימשיך ככה.
  6. חייב לציין שנחמיאס נכנס מצוין בשני המשחקים האחרונים, ולא חשבתי שזה משהו שייאמר כבר אי פעם. אתמול גם סיפק כדור גדול לגול. בתחילת המשחק היה לנו רצף של איזה 40 מסירות לדעתי, משהו הזיה. זה היה יפהפה לראות. שחקנים קרובים אחד לשני, מתואמים, משולשים כמעט בכל סיטואציה התקפית. תענוג של רובי, רק שישפר את עניין הרוטציה.
  7. החצים שהוא שחרר שם למילסון במחצית הראשונב. חשבתי שזה בקהאם. המגן השמאלי של גנט יעשה בדיקות מוח הלילה בשיפא הוספיטל. רכש אדיר.
  8. ניר ביטון עשה משחק מצוין אתמול. בכל אספקט. לשם שינוי, אחלה חילופים של רובי ששיפרו את הקבוצה.
  9. אני לא יודע מה הגבולות לכמה אפשר להלל את מילסון, אבל זה פשוט לא נורמלי מה שהוא עושה על הדשא. היו לו שני מהלכים של לתפוס את הראש. הלוואי שקיקו ישפיע בשבעים אחוזים מההשפעה שלו.
  10. לדן ביטון יש איכויות של כוכב כדורגל ורגל שמאל של מראדונה משוהם. אבל מה העניין? ברוב המשחקים הוא ייתן עוד נגיעה, ישתהה עם המסירה, יסבך את הפס, יסרבל את הסרבול עצמו. היום עשה הכל פשוט, חד, החליט נכון. משחק גדול שלו. הפס לתורג׳מן זה כל מה שאני רוצה ממנו, וזה כזה פשוט.
  11. נימני כרגע מדבר ב5 באוויר על גלזר, אומר שהסיטואציה איתו תקבל כיוון השבוע ושיש סיכוי שייצא לחו״ל. לדעתי חייב להישאר כשחקן סגל.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.