Jump to content

matonia

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. הרב אמנון חכם מאוד. הוא עונה בצורה שנראית קצת מזלזלת בגלל שכל האבולציה היא שטויות ולא צריך להיות דתי בשביל זה כי היום גם רוב המדענים שוללים אותה (מלבד אלה שמתפרנסים ממנה). לך ותראה אלפי הרצאות שלו שהוא עושה צחוק מכל הליצנים שיוצאים אליו. אני מתפלל שעושה הסרטון ילך לרב אמנון לרב פנגר לרב זמיר ויתווכח איתם בהרצאה שמשודרת בטלוויזה. אין אומץ לאנשים ללכת להתווכח איתו כי הוא צודק אז הם לוקחים קטע מתוך סרטון מכניסים את הפירושים שלהם ומציגים את זה כאילו עושים צחוק מהדתיים שהרי רואים בברור שהרב לא ענה ברצינות כשהוא אמר שזה היה סיני וכו... תהיה בטוח שהרב אמנון מבין במדע כי הוא מתעסק בזה כל יום ואם שואל השאלה היה איזה דוקטור ושואל בצורה מדעית הרב היה עונה לו בצורה מדעית. לסרטון שהראתה אותו פה קוראים "הרב אמנון יצחק - אבולוציה 2010 מצחיק!!" http://www.youtube.com/watch?v=G2V_y8QcVUk כל העניין היה לענות בצורה שקצת תצחיק את האנשים הרי האדם הזה לא שאני מזלזל בו הוא לא איזה דוקטור או פרופסור אם היו עונים לו בצורה מדעית עם כל מני נוסחאות ודברים של דוקטור ומעלה הוא לא היה מבין אז הרב הסביר לו בשפתו ובשפת העם לאנשים הרגילים. אותו מעלה סרטון וחבריו העלו גם סרטון שבוא הוא גם "עושה צחוק" מהרב בוא ותראה בעצמך מי עושה צחוק ממי
  2. תשובות 1) נצרות היא יהדות??? פחחח אתה עושה מעצמך צחוק. 2)להתחתן מתחת לחופה זה אחד מהדברים שאמרתי אבל היה עוד בוא אני יזכיר לך: "חילוני זה יהודי שרוצה להיות יהודי וגאה להיות יהודי שלא מקיים תורה ומצוות אבל אבל מפציר בכל מקום שהוא יהודי והוא עושה ברית מילה לעצמו ולילדיו ועושה בר מצווה ומתחתן מתחת לחופה ואת הברית עושה לא רב ובר מצווה הוא עושה בבית כנסת ומניח תפילין אמת או לא?? זה יהודי חילוני פשוט הוא לא מקיים את כל שאר המצוות" אתה בחרתה להיתפס בדבר אחד אם לא תתחתן מתחת חופה אבל תעשה לילדים שלך ברית ותעלה אותם לתורה אז זה בדיוק מה שאמרתי "יהודי חילוני פשוט לא מקיים את כל שאר המצוות" אז לא תתחתן מתחת לחופה אבל עדיין ישאר לך זיק ביהדות. הרצל ביטל כל זיק ביהדות שלו ושל בני ביתו. זה לא כמו שאתה לא רוצה להתחתן מתחת חופה בגלל שבא לך לעשות את זה במקום יותר יפה נגיד. הרצל עשה את זה מתוך כוונת תחילה לכפור ביהדות. 3)גם את אתה תשתמש במילים כמו גיבובי, אין סופיים וכל מני שפות גבוהות ולי יהיו שגיאות כתיב עד מחר ואני יכתוב בשפת רחוב אני יהיה עדיין צודק בכל מה שאמרתי! 4)תשובה לא תקבל ממני כי לא ראיתי פה שום שאלה שהפנתה אליי. אולי פניתה לאנשים אחרים אליי לא. לגבי איך שדיברתי לאנשים: אני אולי גם יהודי חילוני לא ניסיתי להיות צדיק ולדבר פה יפה. אחד אומר מטומטם אחד אומר תפסיק לזיין תשכל אז עניתי באותו מטבע. לא התפתי מה זה להיות יהודי. אנשים פה אמרו גם אנחנו חילוניים אז מה אנחנו גם רשעים? אז הסברתי את ההבדל בין מי ש"אוכל נבלות לתאבון" לבין מי ש"אוכל נבלות בשביל להרגיז" אנחנו עושים את הדברים לא בכוונה להרגיז את הקדוש ברוך הוא ולמרוד בוא אנחנו עושים את זה כי ככה גדלנו, זה מה אנחנו מכירים, ככה חינכו אותנו, יש לנו תאוות ועוד סיבות רבות למה אנחנו לא שומרים מצוות. הרצל החנטריש הזה עשה את הדברים בכוונה להרגיז ולהפוך את יהודי העולם לנוצרים. לו היה פתרון סופי ליהודים וגם לעוד מישהו היה כזה פתרון...מי יותר גרוע? היטלר רצה לקחת לנו את העולם הזה הרצל רצה לקחת לנו את העולם הזה והעולם הבא!
  3. ואתה קוקסינל מה שאמרתי בדוק ימעפן אתה חושב שאם תגיד מטומטם זה יעזור לך?? אמת יש רק אחת
  4. יטמבל על מלא למי יש אינטרס להכפיש אותו למה הוא חיי?? אתה בטח קראתה אז מה לא קראתה שהוא לא עשה לבן שלו ברית מילה? והודיע בכל מקום אפשרי שהוא לא רואה את עצמו כיהודי ושהיהדות "נכשלה". לא הוא לא היה חילוני. חילוני זה יהודי שרוצה להיות יהודי וגאה להיות יהודי שלא מקיים תורה ומצוות אבל אבל מפציר בכל מקום שהוא יהודי והוא עושה ברית מילה לעצמו ולילדיו ועושה בר מצווה ומתחתן מתחת לחופה ואת הברית עושה לא רב ובר מצווה הוא עושה בבית כנסת ומניח תפילין אמת או לא?? זה יהודי חילוני פשוט הוא לא מקיים את כל שאר המצוות אבל הרצל הזין הזה לא עשה לבן שלא ברית ולא העלה אותו לתורה בבר מצווה והוא החליט שהו אלא יהודי והוא בא פעם אחת לארץ ישראל והוא עזב אחרי כמה ימים והוא רצה לשקע אותנו באוגנדה ורצה שיהיה כמו גויים בלי ברית בלי בר מצווה בלי חתונה יהודית הכל הוא רצה לעקור..אז אתה אל תזיין תמוח ימעפן לך אתה תבדוק ותלמד ואז תבוא לזיין תשכל ותוסיף לזה גם שהוא נפגש עם האפפיור ימח שמו בשנת 1893 הוא הציע פתרון לבעיית היהודים כלשונו והוא רצה להטביל את כל יהודי אוסטריה לנצרות בטקס מיוחד שיערך בכנסיית סנטטוון בווינא. בוא קח גם ציטוט מהספר שלו: "בערך לפני שנתיים חפצתי לפתור את שאלת היהודים לכל הפחות באוסטריה בעזרת הכנסייה הקתולית ביקשתי להבטיח לעצמי בראשונה את עזרת נסיכי הכנסייה באוסטריה ולהשיג על ידיהם רעיון אצל האפפיור כדי להגיד לו עזור לנו מפני האנטישמים ואני יחולל תנועה כבירה בין היהודים שיעברו באופן חופשי וגאה לנצרות" הוא גם מתאר בפרטי פרטים את תוכנית ההתנצרות ההמונית המתוכננת: "המרת הדת תתבצע לאור היום ביום ראשון בצהריים בקתדרלת סטפן הקדוש בתהלוכה חגיגית ובצלצולי פעמונים. לא בחשאי כפי שנהגו לעשות יהודים עד עתה אלה בגאון. העובדה שמנהיגים יחיימו את יהדותם וילוו את העם עד שערי הכנסייה תעניק כנות רבה למעמד. אנחנו שאנחנו עמדנו איתן היינו הדור האחרון הדבק באמונת אבותינו אבל רצינו להפוך את בנינו הצעירים לנוצרים לפני שיגיעו לגיל התבונה שבו המרת שהדת לובשת צורה של אורח לב" זה מי שאתם מעריצים!!
  5. אתה מזיין תמוח ובאמא שלך לא שלי זה קודם כל. ושנית אל תנסה לדבר על דברים שאתה לא מבין בהם יש הוכחות לכל מה שאמרתי.
  6. סתם שונא ישראל מי צריך לזכור אותו בכלל. אין קשר בינו לבין הקמת המדינה... היה לו חזון? חזון לראות אותנו הופכים לנוצרים שכמו שהוא עשה לבן שלו שלא עשה לו ברית מילה וקרא לו "הנס" ואמר שהוא לא יהודי.
  7. עדיף מאשר לקחת שחקן שהיה שחקן טוב ולתת לו לאמן ככה ולחכות למזל. מכבי לא במצב טוב ואם המצב ישאר ככה מכבי תהיה כמו כל הקבוצות אמצא-תחתית טבלה האלה ויהיה מאוד קשה לקום ממצב כזה.
  8. פעם הייתה קבוצה היו שחקנים היו מאמנים היו אוהדים היו סמלים...היום אין כלום אין קבוצה אין סמלים ואין את מי לעודד טוב מאוד שפיטרו אותו אם מאמן לא עושה את העבודה שלו כמאמן שילך הביתה..אבל זה לא יעזור כי לא רק שאין מאמן במכבי אין גם שחקנים ואין מכביסטיות בקיצור במילה אחת הלכה הקבוצה
  9. מפלגה של מנייקים שונאי ישראל, שונאי חיילי צה"ל, שונאי יהודים!!! אוהבי ערבים (במיוחד פלסטינים) תומכי טרור נותנים להם במתנה אלפי אסירים בשנה אחת ונשקים ובלגאן וחייל אחד שהם איבדו במשמרת שלהם הם לא דאגו להחזיר!!!. זאת המפלגה הכי שנואה עליי המצע שלהם ושל מר"צ אותו דבר בדיוק.
  10. כל השופטים בבג"ץ שמאלנים שונאי ישראל!! מי זה בכלל הבג"ץ האלה??? בורא עולם החליט לתת לנו את ישראל וכל השאר לגויים...איזה בני אדם יכולים לבוא ולערער על מה שקבע בורא עולם שכל הערבים ילכו למקומות אחרים בעולם. ארץ ישראל לעם ישראל. כל השמאלנים לכו תגורו עם חברכם הערבים בעזה יזונות!!
  11. מי שיש לו את זה שיפרסם פה שכולם יראו בגלל כמה יפי נפש לא ניראה את זה??
  12. פונצי מזל טוב אח שלי היקר עד 120... נשמה טובה אתה חבל על הזמן..חולה עלייך
  13. בעניין הזה אין ספק שכל עניין לגופו ואם הרב שלך מתיר לך זה מהסיבות שלו והוא התיר לאדם ספציפי מסיבות ספציפיות אסור למישהו לעשות הודעה בפורום ולהגיד שזה מותר כי הרב הזה והזה אמר לי, בגדול אסור ורק פוסק יכול להתיר את זה ובגלל שעדיין אין פה בפורום פוסקי הלכות אין רשות לאף אדם להכריז על הודעה שמותר.
  14. עכשיו דיברתי עם פוסק. רשום בשולחן ערוך שאסור להתעסק עם אוכלים טרפות והוא אומר שפשיטא אסור להיות גם שליח ויש פה גם מקום לעוד עברה "מכשול בפני עיוור" ויש פה כמה סיבות שאסור. הוא אמר גם במקרה שהאדם זקוק לכסף ואין מקום להקל אבל בכל מקרה הוא אמר שהוא יעיין עוד בנושא. בתכלס אם אתה שליח אתה עובר על איסור משולחן ערוך שאומר לו להתעסק עם טרפות...
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.