Jump to content

benjamin

משתמשים רשומים
  • Posts

    51
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by benjamin

  1. שאלת תם - יש מעלה במכשירים האלו על פני חיבור של מחשב נייד מיני או שפשוט הם יותר נוחים לתפעול/זולים?
  2. חבר שלי בסין ואני רוצה שיביא לי טאבלט אז צריך את עזרתכם..מחפש מכשיר סטנדרטי (אנדרואיד כמובן) מבחינת גודל/זיכרון שיריץ טוב שימוש בייסיק ועדיף מותג אמין, התקציב הוא סביב 400/700 ורק אם באמת יש שם מציאות. יש המלצה? אגב גם המלצות על סמארטפונים יגיעו בטוב,שוקל לשדרג את הoneplus1 שלי
  3. benjamin

    Fifa 2017

    צריך עזרה קטנה אם מישהו נתקל...קניתי אתמול את קאנטה ב20k,ומשום מה לא קיבלתי אותו. יש משהו לעשות בנדון? ואם כבר בנושא - השנה חזרתי למשחק אחרי 6/7 שנים אז הידע שלי באולטיימט הוא בסיסי,יש לי קבוצה סטנדרטית של שחקנים בין 4 ל20k וקשה לשרוד איתה גם בליגה2,,יש עוד דרכים להתארגן על שחקנים טופ/משודרגים חוץ מלקנות אותם?
  4. benjamin

    Ps4

    אם כבר נושא ps, הפרטי אשראי שלי שמורים אוטומטית ברגע שרוצים לבצע קנייה,איך אני מוחק אותם?
  5. מעבר לפעולות הרגילות (כיבוי והדלקה ולהכניס את הסים מחדש). נסה להכניס סים אחר,אם עובד תיסלם הכול טוב ותביא סים חדש. אם לא עובד יש מצב שיש בעיה פנימית ובזה אני לא מבין.
  6. ברגע האחרון חבר התחרט לגבי הנסיעה, מישהו עובר באזור צומת חולון/צומת בית דגן? גם רק חזור עוזר לי
  7. הורדתי את זה לפני כמה חודשים בהמלצתך (ואני + כל החברים שלי מודים לך על זה בוקר וערב) אבל מלפני שבועיים בערך כל פעם שאני מפעיל סרטון האפילקציה קורסת.ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש ולא עזר,יש לך מושג למה?
  8. "השופט" - המליצו עליו פה ובאמת שזה סרט עוצמתי,נהנתי מכל רגע...תודה למי שהמליץ ולכו לראות.
  9. טרי היה השחקן הכי חשוב בצ'לסי,העונה הוא פתח חלש בדגש על המשחק נגד סיטי שבו הוחלף כבר במחצית.
  10. וכמובן אלירן מציל את המצב,חודשיים שאני מחכה לזה.. תודה
  11. benjamin

    Nfl 2015

    עומר איך ההתקפה של הסטילרס ביחד לשאר הליגה? עד כה הם לא ממש מתקשים עם ההגנה של הפטס
  12. benjamin

    Nfl 2015

    טאצ'דאון. בריידי&גרנקבוסקי
  13. זה מעורפל ושכחתי את השם שלו,אבל אני די בטוח שבדראפט של 08 או 09 היה שחקן סיני (עמדה 4) שנבחר בטופ10 (לדעתי 7) על ידי קבוצה בעיר לא אטרקטיבית (אולי מינסוטה/מילווקי). ולא רצה לשחק שם והעבירו אותו בטרייד,בהמשך הקריירה גם הגיע לnj. זה מה שזכור לי, מצלצל למישהו מוכר?
  14. פותח בנוהל את הנושא במוצ"ש (של ניו יורק) ואיזה תענוג לעבור על התגובות,מרגשים פה אחד אחד.
  15. יש אפשרות אבל עולה 120 שקל (לארה"ב)לאוסטרליה תורג'י זה 160.
  16. מחזק,גם לי לא היה איתם בעיות,ויש תמיכה אונליין עד סביבות 10/11 בלילה שעון ישראל.
  17. אם אין לך בעיה להוציא 25 דולר לחודש אז כמו ששלומי כתב mytv זה הפתרון האולטימטיבי בשבילך. יש שם כל ערוצי הספורט + hd, ערוצי סדרות של yes/hot וכמובן הערוצים הרגילים. יש לי את זה כמה חודשים ומבסוט מכל רגע,חסך לי הרבה כאבי ראש בכל הקשור למכבי.
  18. יש דמיון, אין ספק..אבל לצורך העניין אני יכול למצוא לך מהלכים דומים של הפועל רעננה.לא רואה פה שום חזרה לידוע/כדורגל של פאקו אלא פשוט כדורגל משוחק נכון
  19. תאוריה יפה, בתכלס בגול הראשון ראינו את המהלך הנכון,ובמקום להגביה כדור לשום מקום היה כדור רוחב לתנועה של זהבי..אחד המהלכים המוכרים בספר,רואים את זה בכל מקום.בגול השני ראינו מהלך שנוצר עם שטף המשחק - כדור במרכז המגרש>שחקן על הקו פנוי>הגבהה לרחבה>זהבי...זה הכדורגל ידידי,אין חוכמות.
  20. באיזה סרט אתה חי? היה כוכב ליגה לאומית שנה שעברה,על פחות מזה שחקנים הסתדרו עם חוזה בליגה העל.. אז לשלוח לנוער עלאקומה זה בכלל האפשרות להקפיא? איזה שחקן זר צעיר יסתכל לכיוונך אם תעשה דבר כזה.
  21. מישהו חייב להרגיע את החרמנות של ג'ורדי על דסה ואזולאי.
  22. ראיתי את ה4 פרקים הראשונים של zoo ואהבתי,נראה סדרה מצויינת. לגבי מר רובוט אולי זה בגלל שאני לא אוהב את השחקן הראשי אבל אחרי 4 פרקים ירד לי מזה לגמרי,אבל רואים שיש לה פוטנציאל
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.