Jump to content

אחים לסמל

יכולים לפרסם נושא ללא אישור מנהל
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

Recent Profile Visitors

2,849 profile views
  1. לגבי מה ששאלו כאן - בפגישה עם מאור מנכל היכלי הספורט ראינו שאכן יש תכנית אדריכלית לגג בשערים 7-8\2-13 אבל זה לא גג רגיל אלא גג מיריעות כמו הגג שהיה במונדיאל בקטר (סוג של חומר אלסטי וקשיח דמוי PVC) תסיקו את המשמעויות בעצמכם בנושא האקוסטיקה. אנחנו פועלים כדי לקדם גג עם קירוי מלא בבלמופילד כולל כלל השערים. זו עלות של קרוב למאה מיליון ש"ח מהסיבה שאין קונסטרוקציה והכנה לתשתית ומי שחושב שאנחנו נאיבים וניפול מהרגליים עם סיסמאות לא מבין את הסיטואציה עד הסוף. מה שכן, כנראה שהיינו נאיבים כקהל כשחשבנו שבמאה ה-21 נקבל אצטדיון מרכזי עם גג וסמכנו עליהם בלי לבדוק לעומק את פני הדברים. אז אין ברירה אלא לקדם את הנושא. עדכונים בהמשך.
  2. כבר מספר חודשים שאנחנו בתהליך מאחורי הקלעים כדי לדחוף לזה שיהיה גג בבלומפילד. הכתבה יצאה אחרי שערכנו פגישות עם מאור מנכל היכלי הספורט של תל אביב וכמובן אחרי שנוצר קשר בנושא עם אורנה ועם אסף זמיר. הגיע הזמן שנדאג לעצמנו כקהילת אוהדים ולא נחכה לישועות מאחרים. לכן אמרנו להם בצורה ברורה לאור זה שהם ביקשו את תמיכתנו - כל אחד שייתן לנו פרקטיקה, עם תכנית הנדסית ברורה והבנה שעלות גג בבלומפלילד יכולה להגיע לאיזור ה60-100 מיליון ושיראה לנו מאיזה סעיפים תקציבים הוא מתכוון לקחת את הסכום הזה, אנחנו נפעל כדי לתמוך בו. לא יקנו אותנו בסיסמאות-כתבות באתרים. רק מעשים. האינטרסים של הקהילה שלנו מעל לכל.
  3. בכל הארץ, את לא תצעדי לבד! אחרי ההצלחה עם הברים שבאזור בלומפילד, אנחנו שמחים להודיע על שיתוף פעולה חדש עם מסעדת משה שגב הכשרה בנתניה לפני המשחק נגד חדרה מחר ועל הדילים שסגרנו בשבילכם. אנחנו מזכירים ומבקשים לבוא מחר עם חולצה כחולה למשחק. המסעדה ממוקמת במתחם הסינמה סיטי בנתניה (המחקר 3 נתניה) והכניסה היא חיצונית ולא מהכניסה הראשית (אם מסתכלים על הכניסה הראשית אז צריך ללכת שמאלה עם המדרכה ואז אחרי כמה מטרים הכניסה תיהיה מצד ימין) יאללה מכבי! הברים באיזור בלומפילד:
  4. יוצאים מההלם זה שיתוף פעולה שלנו עם כל הקהלים בארץ כדי להיאבק בסטיגמות ובפרקטיקות שתופסות את האוהדים כעבריניים. חשוב לתמוך ביוצאים מההלם. בהמשך יהיו עוד שיתופי פעולה סביב נושאים אחרים.
  5. אנחנו אחרי שיחה על הנושא עם הדר זהבי, מנכל צרלטון. עדכונים בקרוב.
  6. מבדיקה שעשינו, הושקע בקמפיין הזה 7 מיליון שח. יותר נכון 1.8 מיליון לשבוע. כפול 4 שבועות. מה שלא מספרים זה שככל שיש השקעה כספית גדולה יותר בפרסום כך הסרטון מגיע ליותר צופים ויוצר יותר עניין. המיקום בדירוג קורלטיבי לכמות הכסף שהושקעה במדיה שהוציאו בקמפיין הזה.
  7. הפרק שני של פודקאסט המכביסטים מבית אחים לסמל כבר באוויר! דיברנו על סיכום המשחק נגד אשדוד, פרויקט השגרירים, פנזין ומחירי הכרטיסים. גל בן ג׳ויה, דין מרקוס, ספיר אומר, דניאל באואר ותום קובצ׳י. תחפשו המכביסטים באפליקציות הפודקאסטים, שימו עוקב ותהנו! להאזנה https://pod.link/1704297191
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.