Jump to content

מגנטו

משתמשים רשומים
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by מגנטו

  1. שלום לכולם אני רוצה לקנות מחשב נייד, ב-12 השנים האחרונות לא היה לי מחשב, הסתדרתי עם סמארטפונים בסיסיים של שיאומי, אבל נמאס לי לעשות פעולות מחשב דרך הפלאפון אז מחפש לי אחד. בגדול אני צריך פעם בשבוע להדפיס דף או שניים, קצת מיילים פה ושם וגלישה. מישהו אמר לי שהדרישות שלו כמו שלי ושהוא קנה כרומבוק Lenovo IdeaPad Flex 5 Chromebook באיזה 300 דולר וזה סגר לו את הפינה. עשיתי חיפוש לזה בגוגל ולא מצאתי משהו בארץ, מישהו יודע אם הוא נמכר בארץ, או מחשב אחר מומלץ ברמה הזאת?
  2. דב גילהר הסתום הזה מדבר ב2 שפות באותה שאלה
  3. יש ציטוטים מבאיירן? איפה כריס?
  4. אהלן צריך לקנות 2 דברים, לא מבין בזה יותר מדי. האחד זה רמקול, לחדר של בערך 16 מ"ר. כרגע יש רק טלוויזיה, אני חושב ש-jbl charge סוגר לי את הפינה (אפשר לחבר לטלויזיה לא חדשה?), אבל בחיפוש קצר ראיתי שיש מקרן קול של jbl באותה עלות. השאלה אם עדיף את המקרן קול הזה (jbl bar 2.0 all in one) ואם הוא מתחבר לפלאפון ואם צריך עוד מכשירים כדי שהוא יעבוד. לגבי המצלמה, בעיקר, אם לא רק, לצלילות. גו פרו 9 או 10?
  5. מישהו יכול להסביר על ההגרלה הצפויה ומה השלבים?
  6. כוס אמא של כל האנגלים האלה הם בכלל לא באירופה
  7. חיפשתי קצת בפייסבוק, וממה שראיתי יש או חשמליים או הודעות שאם אני לא שם 2000 שקל, חבל על הכסף. מחפש משהו לא חשמלי, לגובה 1.90, לנסוע איתם 10 לפה, רבע שעה לשם. הלכתי לאיבוד מבחינת גדלים, סוגים ושדרוגים
  8. ביקשה מסך גדול, והזום הוא בשביל כל מיני סדנאות בישול מהפייסבוק. כרגע אין מחשב בבית אז נראה לי היה מיותר ויקר לקנות מחשב רק בשביל זה. ככה קונים טלוויזיה, ואת הפלאפון היא כבר יודעת לתפעל.
  9. אחלה אמא שלי ביקשה מחשב לזום, וכנראה שצריך להחליף את הטלוויזיה. מה הפיתרון הכי פשוט טכנולוגית? מחשב נייד לזום וטלוויזיה לטלוויזיה? או כבלים למיניהם שיחברו בין הטלפון לטלוויזיה? (היא תסתבך עם החיבורים האלחוטיים למיניהם)
  10. כן זה מה שעשיתי, ליד בית של חבר, יש שם עוד 2 כלבים שלא יהיה לבד, וגם יבקרו אותו יותר.
  11. מחר מרדימים. אנחנו מחולון. מה האופציות? מפחד שיקחו אותו לפח/אחרי כמה זמן יפנו. הוטרינר הציע איזה קבר אחים באיזור השרון.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.