Jump to content

YellowBlue

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. יהיה נסיון להריץ אותו היום בסכנין,מצפה לשיר הזה עתיד מבטיח לדעתי.
  2. שמתי לב לזה מ 13,היה הרבה דקות דגלים היום כמובן בדקות מתות. שאפו על ההתחשבות,למרות שאני מודה זה הפתרון הכי טוב ואני הייתי בעד 90 דקות דגלים,חוזר בי.
  3. עכשיו עושים משהו יותר גרוע וזה דוחפים תיקיית ספרות שמתפרסת על כל כיתות י-י'ב במקום מודל F (אני ב 5). גם ל 4 זה ככה. כמובן שכל זה בנוסף לפרוייקט הזה שנועד כדי להציג אותו מול בוחן בע"פ,ככה שלדעתי לא הפרוייקט עצמו הוא החשוב.
  4. אני בדיוק עכשיו מעדכן את הגרסה. דרך אגב יש לי שאלה,אני ב YOUPHONE וכל פעם שאני מעדכן גרסה משום מה אני לא מצליח להשתמש באינטרנט של ה 3G למשך איזה יומיים,מישהו גם בחברה הזאת(חייב לציין שאני מתרשם ממנה לטובה מה גם שאני במסלול שההגבלה היחידה היא של האינטרנט עד 3GB שאני לא משלם עליו בגלל קניות שאמא שלי עושה במגה או משהו כזה) יכול להעיד על אותה בעיה? אם כבר אייפונים- הצעה: אפליקציה לפנאטיקס,כמו שיש לגייט לדוגמה,יכול להיות אחלה.
  5. סרטונים אדירים,אני רואה בלופים. יש לי הצעה,מה דעתכם על אחרי כל משחק לשחרר סרטון של כ 10 דקות שכולו אך ורק עידוד,יכול להיות אדיר. ומסכים לגבי זווית הצילום,הכי טובה בפער.
  6. לי זה עובד כולם קטלניים רק גם אני לא הבנתי את ה YAHOO
  7. לא ייאמן איך כל השנה המערכת הזאת משדרת מכביזם מובהק ודוגמה לכל קבוצה בארץ. לגבי העלייה,אני דווקא מאמין שכן יספיקו 5 משחקים,אחד חייב להיות שבוע הבא מול פנר בחוץ,את בשיקטאש בבית חובה לנצח וזה גם אמור להיות קל. נשארנו עם חימקי בבית,שמה זאת מלחמת עולם,אבל במצב כיום אסור להסתכל עד כדי כך רחוק,משחק אחרי משחק. מעולם לא הפסקתי להאמין,אבל המשחק הזה רק מחזק את האמונה. בהצלחה למכבי EMPIRE
  8. לה פמיליה לא הבינו שב"ס זה חובה,לעבוד באוטו זבל זו לא עבודה טובה אלף בית אלף בית...
  9. בקיצור את הבחור לזרוק לעזאזל וגם את קדאייב להעניש,אין לזה מקום במגרשנו.
  10. אי אפשר פתאום לחזור לימים הגדולים של הקהל. זה תהליך שייקח הרבה זמן,רק נקווה שתמשיך מגמת השיפור הזו,אם זה ממשיך אנחנו בדרך הנכונה. דרך אגב ראיתי שידור חוזר,האווירה שמעבירה הטלוויזיה היא בכלל לא משקפת,כאילו זה תמיד ככה אבל במשחקים של מכבי זה פשוט מוגזם,זה בגלל שהמיקרופונים תקועים על הקרן של 5?
  11. משחק של עונה שלמה,יותר מתמיד. נצחון ונפתחת כל התמונה,הפסד והכל נגמר,הפעם באמת. בהצלחה למכביסל עריכה: בעקבות התגובה מעליי,אני כל פעם נדהם מחדש איך כל שבוע עמוס במכבי על שלל ענפיה,פעם על אליפות אירופה בכדורסל,פעם על גביע האתגר בכדורעף,פעם כדוריד,סופשים כדורגל,פשוט אימפריה
  12. אם אתה לא מבין את ההבדל אתה יכול לדחוף את הראש לתחת. לא מאמין שעוד לא נחסמת,זה פשוט מחדל. לגיטימי להעביר ביקורת,אבל לא בצורה שאתה העברת, אפס קראת לאוסקר? אפס בעצמך! ואני לא עוקב אחרי הודעות משתמשים אבל אצלך והאיגואנה הזה זה כל כך בולט לעין בכל מקום אתם צריכים לדחוף משהו רע וזה מגמתי. חתיכת סמרטוט זה מה שאתה,כמו שכבר אמרתי בנושא אחר, לך ולזוחלים למיניהם מגיע יריקה לפרצוף,טפי עליכם
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.