Jump to content

dvirtop

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by dvirtop

  1. עד שהעיתונאים לא ימצאו שם חדש לדווח עליו נמשיך לשמוע על קאלולו. בדיוק כמו ששמענו על מקסו חודש שלם, כשבפועל התייאשו ממנו תוך שבועיים ועברו ללוקאסון, ואחרים.
  2. בוא נגיד את האמת, זה עדיין היה נכון גם לגבי זהבי ובנין (ואצילי). איטליה זה איטליה. לא בושה להכשל שם. יוני נראה פי 2 בגודל ממה שיצא לשם. מאד מקווה שהם יחזרו. מאד.
  3. מה שחייב לעשות זה 1. להחליף את קובאס בווינגר יציב. לא חייב מדהים, חייב יציב. נניח צ'יקו כזה. 2. להחליף את ג'רלדש במגן שמצטיין בהגנה ויכול לשחק גם בלם. 3. להחליף את פריצה בבלם שיוסיף בעיקר פיזיות, ונוכחות. זהו. זה הכל. זה כל מה שחייב לעשות. זה מספיק כדי לאזן את הקבוצה. כמובן שיהיה נחמד לקבל מעבר את דסה, יוני ופרץ, והם יכולים רק לעזור. זה לא באמת ישנה מי יגיע קודם ומי יגיע אחרי.
  4. הרעב של זהבי לבדו יספיק לקבוצה הזאת. אוסקר וגיאגון נראים לי גם רעבים.
  5. דווקא נראה שיוני התפתח פיזית באיטליה, ומאד יכול להיות שפרץ ויוני מורעבים לדשא אחרי הסיבוב שם. השחקנים שחזרו מאיטליה למכבי, בנין וזהבי, גם חוו הצלחות בישראל לפני שיצאו, ועדיין נתנו פה עבודה כשחזרו....
  6. אם לא נעפיל נקח אליפות יותר בקלות גם בלי דסה ויוני
  7. הימור שלי: בלם יגיע השבוע פרץ יגיע שבוע הבא אחרי שנעפיל לשלב הבתים: אוסקר ימכר יוני כהן ודסה יגיעו קובאס ישאר אם פריצה לא יאריך חוזה הוא ימכר לטובת ווינגר זר נוסף
  8. הימור שלי: מקסו יחתום השבוע. דסה יחתום שבוע הבא, וג'ראלדש ישוחרר. בסוף החודש אלמוג וגררו יעבור לאשדוד תמורת כנען. קובאס ישאר עד סוף המוקדמות, ואז יחליטו אם להחליף אותו. על יוני כהן יתנו הצעה רצינית בתחילת ספטמבר. מתבסס על הדלפה מוקלטת שקיבלתי בשושו, משיחת העבודה של מיץ' וברק על המשך הרכש:
  9. לפי איך שדסה דיבר, הוא קרוב לסיכום במועדון יותר גדול מהמועדון הנוכחי שלו מצד שני דור פקץ לא פסל חזרה למכבי זה בדיוק הפוך ממה שנמני אמר כמה וכמה פעמים לאחרונה.
  10. קצת מזכיר לי את שוינפלד. אומנם יותר חזק משוינפלד שהיה קרנף בעצמו... אבל כוח לבד לא מספיק.
  11. רפאלוב זה רכש נחמד... מרמות התעופה שם אני חושש שהוא מצליח לחטוף לנו את זהבי/דסה
  12. מישהו יודע מה אלברמן מבשל, שכל האוהדים של חיפה בטוויטר בטירוף עליו????
  13. מנור סולומון... מה קורה איתו? למה לא מחתימים אותו לפליאוף?
  14. מאיזה גיל צריך כרטיס? בן שנה וחצי צריך כרטיס? אם לא סולד אאוט... יפתחו קופות? או שאפשר להזמין בלאן גם שעה לפני המשחק?
  15. קודם כל צריך שני בלמים זרים ולהשאיר את סבוריט. אין שחקני הגנה ישראלים טובים חוץ מדסה. מה שמביא אותי לזה שדסה מסיים חוזה, וחייב להביא אותו. את שני החלוצים הזרים שלנו הייתי משאיר, והזר השישי חייב להגיע לכנף. אחרי שסגרנו הגנה חלוצים וזרים, צריך להביא את הישראלים הכי טובים שאפשר לקישור: למרכז הקישור אוברים נראה הברקה, פרץ עשוי לסיים חוזה אם ונציה תרד ליגה. לאגפים השוק הישראלי ממש דליל, דוידה מעניין, והלוואי שזהבי יחזור ויקח כנף אחת.
  16. בספייס של כל הכתבים שמסקרים אותנו, זרקו 3 שמות גדולים בקשר לקיץ : זהבי, דסה, ווינגר זר. ועוד 3 שחקנים משלימים מבטיחים: כנען, זסאנו או ג'אבר, גייגון. מאמין שאם סה יאכזב אז כמובן שגם יחליפו אותו.
  17. המינימום שצריך לעשות *לשנה הבאה* , זה להחליף את הרננדז, ג'ראלדש, ועידו שחר. דסה מסיים חוזה, וניר ביטון שנה אחרונה בחוזה, צרכים להיות יעדים מרכזיים לקיץ. גאיגון, מזרחי, ונידם צרכים לחזור. אם תהיה אפשרות להחזיר את זהבי, אז כמובן שאסור לפספס אותה. כנען הרכש היחידי שהייתי מתעניין בו בארץ.
  18. כדי להבטיח אירופה אפשר להביא את ניר לוין, או אפילו אבוקסיס. אם מאמן פח כמו ואן לייבן הצליח שנה שעברה, גם יצחקי יגיע לאירופה השנה, רק מלרכב על הגל של הפיטורים שלו לייבן. השחקנים שלנו מספיק איכותיים כדי לקחת פה מקום 2 גם בלי מאמן.
  19. חסם אותי בטוויטר היום, כי כעסתי עליו ב DM על שהעיז להכנס בגולדהאר. כזה מטומטם לא ראיתי בחיים שלי: א. איך את מעז לבקר ככה בגולדהר, ועוד בתור רפורטר של מכבי??? בא לך שיגלגלו אותך בבד יוטה?? ב. איך אתה חוסם בנאדם שמעיר לך בdm?? מאיפה תקבל פידבק?? מהעורך של וואן? מילא הייתי מבייש אותו בפרהסיה. בקיצור זה טמפיט גדול זה. מקווה שגולדהר ילמד אותו לקח.
  20. של זיזוב? מביך, חלש, לא מתאים, ומסליל לכישלון
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.