Jump to content

Dr-EdGe

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. אז לך ספציפית יש אחלה קו ואחלה מגד ואחלה יציאות. היציאות בד"כ בשריון מחברים שלי ממקור ראשון זה 17-4 ואגב, כל מה שאמרת על השריון ועצם זה שאין פעולה מבצעית בלי שריון, אני לא אמרתי דבר שהפוך לזה. לא המעטתי מערך השריון, פשוט התגמול שאתה מקבל על ההשקעה העצומה והתש לא מדהימים, החייל עצמו מיושן ואתה יודע כמה שהמשאבים רדודים, בתור חייל עם בעיה רפואית..לא ניכנס לאיזו, אבל בוא נגיד ככה שלא היה לי ממש סיכוי, הפיקוד העליון זוועה, הפיקוד התחתון, כלומר המפקדים האישיים והקצינים מעולים, הרבה רעל... הקיצר, לצאת מהשריון אם נכנסת זה בלתי אפשרי, תחשוב פעמיים אם אתה נכנס לשם.
  2. שריון זה טחינה של החיים. אל תאמין למה שאומרים לך, אם אתה בקטע של משמעת וואלה תפאדל כי בשריון יש משמעת קשה, לא סתם הומצא המונח "משמעת שריון" בקשר ליציאות, אצלנו אימון מתקדם סוגרים 21 21 14, ככה שאל תאמין כל כך לכל החרטטנים פה. כל האנשים שדיברתי איתם בקווים אמרו לי דבר כזה, היציאות הכי טובות שיצא לך לקבל 17-4 או 16-5. שלא יעבדו עליך. אם אתה רוצה "קרבי" ואתה פרופיל 72 , לך על שריון זה הדבר הכי קרבי שתמצא, העניין של הטנקים נכנס מאד והתקציבים של השריון גדלו במימדים שאתה לא מתאר מאז המלחמה האחרונה, כנל לגבי ההערכה לשריון. שריון חיל שחור אתה קורע תתחת ומבחוץ התמדית רעה. אתה לא תלקק דבש שם בוא נגיד בעדינות. ואגב אני לא צביקה משו... סתם צו'נג שסיים טירונות.
  3. תעשה לעצמך טובה אל תתגייס לשריון.
  4. באמת, אבל באמת שאני לא מגיב כמעט. אין לך מושג איפה הוא למה הוא שם וכמה הוא שם, מה המצב הפיזי/נפשי שלו. מאיפה את שופטת אותו...ילדה בת שלא יודעת לכתוב "קוראים את התחת", כל אדם הוא עולם שלם,תעשי לעצמך טובה ותקברי את הראש עמוק באדמה ואל תצאי משם. (ולא, אני לא מכיר את מתן)
  5. סכיזפרני היקר, בד"כ אני לא מגיב, רק קורא חלקים, אתה מגיב באופן קבוע, אני לא מבין איך אנשים עדיין לא העירו לך, אבל כל תגובה שניה שלך היא שטות מגמתית שמושפעת בצורה ישירה מהעיתון. איך אתה יכול לבוא ולהגיד שארז מסיקה טוב יותר מיניב עזרן, ההבנה שלך בכדורגל שואפת לאפס. עם הכבוד, ויש כבוד, אני חושב שאתה לא מבין כדורגל גדול, אנא חזור לתחום שלך ואל תתעסק בדברים שאתה חסר ידע בהם. אם היית צופה קצת ומבין קצת את משחק הכדורגל, היית מבין שבכדי להיות שחקן טוב, לא צריך להיות בנאדם טוב, אולי במקרים מסוימים זה נוח יותר, אך במקרה שלנו במכבי, יש יותר מידי אנשים טובים, צריך כמה אנשים רעים אגואיסטים, אולי במילים אחרות קצת מתנשאים. יניב עזרן שחקן עם טאצ' אדיר בכדור, יכולת תנועה של כספית, הרבה אנשים יאכלו את הכובע אם יניב עזרן יפתח את העונה בצורה טובה, ויתפוס את המקום של אילייה יבוריאן בהרכב בקלות. יניב עזרן אולי בעונה האחרונה סבל מפציעות רבות, חוסר מזל וחוסר יכולת מול השער, יכול להיות שכל זאת נבע מלחץ, אבל אל תשכח שהבחור הגיע למצבים, בישל שערים, פינה שטחים, עבד בשביל הקבוצה..."הבנאדם הרע", הבחור עובד בשבילו הקבוצה, הקבוצה צריכה לעבוד בשביל החלוצים על מנת שהם יגיעו למצבים, אז בכל מקרה, לפני שאתה מגיב, אנא תחשוב שנית אם אתה פועל לפי הדעה הרווחת בעיתונים או שמא אתה חושב ומפעיל את השכל ומבין שהתקשורת ושאר העיתונות פועלת על פי אינטרסים בלבד.
  6. לא ידידי...גם העונה וגם בעונת הגלקטיקוס הם ניצחו אותנו ואכן זה היה במחזור השלישי..וכל הקמצוץ אוהדים שלהם התחיל לשיר "מכבי שלום..."
  7. אחחח הנקמה, למי שלא זוכר אחרי המשחק במחזור השני שבו הפסדנו למרות שכל המשחק "שלטנו" במשחק, כפר סבא ב2 התקפות הבקיעה שני שערים...פתאום כל המונית התחילה לשיר..את השיר המדובר בכותרת.. "אוהוווו איך שגלגל מסתובב לו....."
  8. אנלא מבין מה אתם מדברים...מרטינוביץ' שחקן עם ביצים, שחקן שאוהב תקבוצה, שרקו בוז לא לו..אתה מבין עד כמה אכפת לו..כמה הוא מרגיש שחקן חשוב שייך למכבי, רק בגלל זה הוא לקח את זה באופן אישי כאילו שרקו לו, הוא לקח את זה והגיב בשם כל השחקנים, אני לא מאמין שהוא באמת חשב שישרקו לו בוז... זה תגובה בשם כל השחקנים, הם נעלבו על זה שבמשך משחק מחצית שלמה(בערך) הם ישבו על השער של הטורקים ועונה שלמה הם נלחמו ובגלל כמה דקות רעות ישרקו להם בוז. זה לא נכון היה לשרוק בוז, אבל הקריאות לאלי כהן להתפטר הן מאד מאד נכונות, המאמן הזה קיבל מה שהוא לא רוצה העונה, הרבה זמן לא ראינו את מכבי מתחמשת ככה, עזרן - קמנאן - חדד - יבריץ', את השחקני חיזוק(חילוש) אני לא מחשיב...ובנוסף לזה עוד כמה כישרונות צעירים שהם באמת כישרונות כמו דודו ביטון ואוראל אדרי, המאמן הזה בכל זאת מתבכיין? על מה יש לו בדיוק הוא קיבל כמעט את כל מה שהוא ביקש, תסביר לי בשביל מה הוא צריך עוד חלוץ אם הוא משחק 451, אם הוא היה משחק מערך יותר התקפי ולא הורס את החלוצים בכך שהוא תוקע אותם באגפים ונותן להם להרים כדורים לרחבה ריקה...היינו חושבים אחרת. המאמן הזה פשוט נוגד את כל הגישה המכביסטית, ממתי אנחנו מתבייכנים? ממתי אנחנו באים למשחק נגד קבוצה שניה בטוריקה במטרה ראשונה לא לספוג (כן הוא צוטט ככה), איך זה שבכל מצב שאנחנו מובילים 1-0 במקום ללחוץ על הדוושה לנצל את ההלם של היריב את ההתרופפות אנחנו נסוגים לאחור ובולמים אותם...אפשר להמשיך מפה ועד מחר עם הדוגמאות. אבל מצד שני נכון..הוא שיקם אותנו, קידם שחקנים, הראה יציבות בעונה שעברה..(משהו שמאד חסר למכבי בשנים האחרונות במשחקי החוץ המאזן מאד רע) אבל עדיין זה לא מאמן למכבי תל אביב, אני אמרתי את זה מהרגע הראשון שהוא הגיע למכבי, המאמן הזה הוא בכלל לא מאמן, הוא לא מסוגל לשנות מערך במהלך משחק, הוא לא מסוגל לשלוף, אין לו את זה אין לו את היצירתיות. סליחה על החפירה
  9. לאבא שלי יש לקוח שיש לו "חבר" למי שיודע מה זה .. אז אמרו לי שיצא מנויים כבר שם. ובאתר שלהם עוד לא יצא, עכשיו אני צריך להזמין מנויים כבר דרך "חבר" לפני שיגמר כי הם מקציבים להם קצת מנויים. מה אני יכול לעשות ? מה הטלפון של המועדון שאני ישאל אותם איך להזמין מנויים דרך "חבר" ? יש לי ת'תלפון של קריית שלום הם לא עונים אבל :S (036827772 ) תודה..
  10. מגיעע בדיוק על היומולדתת אששש קטלניי אימוןן ואז יוצאים עם חבריםםםםםם
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.