Jump to content

Kenji.09

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Kenji.09

  1. היחידי שלא נכנס לאמצע זה זאדה. אבישי כהן עדיין נכנס לאמצע ביחד עם דן ביטון. רואים שאת הגולים שאתה מכניס זה בא בדר"כ מהכנף. בקיצור זה לטחון מים, מה שהיה בעבר כבר לא רלוונטי. הוא לא ישנה את הקו מחשבה שלו.
  2. מאסון היה נכנס לאמצע גם. זאת הוראה שבאה מלמעלה. עובדה שגם עידו שחר עשה את זה.
  3. ברור, אני אוהד יונייטד ואנחנו משלשלים כבר מעל עשור.
  4. דן ביטון זה לא שחקן אגף. הוא כל הזמן נכנס לאמצע. אבל קין חזר לשיטה המסריחה הזאתי שוב. ככה הפסדת בחמישי וככה תמשיך להראות מחורבן כל משחק גם אם תנצח היום. הרי בפלייאוף כולם יהיו שרמוטות ורק חיפה תשחק פתוח נגדך.
  5. שמישהי תאהב אותי כמו שאוהבים לבדוק כל גול של מכבי
  6. התלות במילסון זה נטו בגלל המאמן האידיוט הזה. שרף שחקן על כלום. תן לבן אדם לשחק בעמדה שלו. מה אתה מכניס לי את הדחליל הזה. ההדחה שתהיה פה זה עליו נטו. גם דן ביטון, גם חזר לשחק עם מגנים לאמצע. פשוט לא למד כלום. טפי עליק.
  7. גולדהאר צריך להיכנס במחצית לחדר הלבשה ולהגיד תודה לך רובי ולהביא את בכר מחר על הבוקר. טפי כוסומו איזה מאמן אידיוט.
  8. אם יורידו להם עוד נקודה, היקום יקרוס.
  9. לא תודה. צריך להביא בלם זר במקום לוקאסן בקיץ.
  10. עוד פעם משחקים דרך האמצע. מה יהיה? מעייף. עד שחזרנו לפורמה, חזרנו אחורה. חבל. עוד מישהו ראה את הלייזר בפנדל?
  11. מתי הפגנות בק"ש שילך? לך כבר קיבינמט.
  12. יסלח לי מיטשל גולדהאר על זה שהוא משקיע בנו כבר יותר מעשור, אבל אני לא מסוגל לראות משחקים של מכבי מאז קראנקה. המשחקים נהיו מרדימים. עד מתי ימשיכו להתגלח עלינו מאמנים? באמצע המשחק פרשתי לראות מנאייכ. אפס שיטת משחק, שריפה של שחקנים, שחיטה של שחקנים פיזית ומנטלית ואפס יכולת לשנות משהו. כמעט ארבע שנים שאנחנו רצינו אגפים נורמלים ועד שיש, משתמשים רק באחד וגם זה רק ביכולת אישית של מילסון, פשוט מביך.
  13. אני רק שאלה. באיזה שלב בחיים רובי קין יבין שצריך לשחק דרך האגפים כשמשחקים בליגת העל? חלאס עם המשחק דרך האמצע. לא הבין שכל הגולים שלו מגיעים מהאגפים?! כל המהלכים הנורמליים?! בא לי לבעוט אותו מחר בבוקר.
  14. מסכים עם כל מילה שכתבת. לקחנו אליפות עם שכטר אבל להזכירך היו לך פאקינג כנפיים מתפקדות. היום כלום. המאמן שרף את כל הסגל לעומת 11 שפותחים באופן קבוע כבר מאז אוגוסט לעומת שינוי פעם ב.. כל הרוטציה בשער מטופשת. עצם זה שידעת כבר באוקטובר שלא יהיה לך מגן ימני ולא הבאת מחליף זה ביזיון. עצם זה שאתה משחק עם המגנים שלך לאמצע במקום לעשות ריווח מהקווים זה אידיוטי. דביטון זה האמא של האלתור, הוא שחקן 10,לא כנף ולא נעליים, ראו ורואים את זה בכל משחק שהוא משחק, הוא נדחף לאמצע. לא מבין איך אף אחד לא רואה את זה, הרי בנו לו כוורת מטורפת, אף אחד לא אומר לו כלום? זה נראה מכור על גבול הביזיון.
  15. ריאל מדריד בלי אף שחקן הגנה טבעי. בלי השוער הבכיר שלה. בלי חלוץ תשע אמיתי. בלי עוד כמה שחקנים פצועים ועדיין מקום ראשון ולא דופקת חשבון ומשחקת יפה. איך אנחנו עם 700 שחקני הגנה לא מסוגלים לשמור על שער נקי ואפילו לא מסוגלים לשים גול?!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.