Jump to content

Kenji.09

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,014 profile views
  1. דסה בקושי משחק ברוסיה, לא יודע למה הוא בכלל נשאר שם. הוא בכושר על הפנים. אבל זה שלו. הייתי מעדיף להביא כבר מישהו יותר צעיר ממנו במשכורת יותר נורמלית.
  2. דוידה עוד צעיר. לא משווה, אבל לא רואה לא בדוידה משהו ואף פעם לא ראיתי משהו וואו בטב"ח.
  3. קיקו, אדו, אנאערף. באמת שהוא מעצבן אותי, לא רואה בו יותר מידי.
  4. מצידי אפשר לעטוף אותו חזרה לבלגים.
  5. מה היה כ"כ טוב בבן חיים? מהירות וזהו. אף פעם לא התלהבתי ממנו.
  6. יש יותר מידי דיבורים שקיקו לא מתאמץ מספיק וכל מיני כאלה ושהוא הוריד רגל ובלה בלה בלה. דוידה זה סתם עוד כנף גנרי, הוא לא ישתפר לעולם אפילו כשהוא צריך. זה טל בן חיים רק עם שיער. אדו זאת תעלומה אבל התרגלנו ל"חיזוקים" בינואר שלא מביאים תועלת.
  7. לעלות עם קיקו מימין, מילסון משמאל. תורג'י או מלדה חלוץ. בלי שטויות. אבל כמובן שהוא יעשה הכל הפוך כי הוא רואה הפוך. נקווה לטוב.
  8. למה לא קיבלתי פוש שהוא לא פה? סעמקום.
  9. עם מה שמיץ' מחליט אני לא מערער. אבל מאמן שרוצה להתפתח ולהיות בטופ, צריך לשפר דברים, לא להיות מקובע. אי אפשר ככה. לא הגיוני שאתה משלשל שוב פעם. אם זה היה חד פעמי, הייתי אומר ניחא. אבל יותר מידי שלשולים איתו וכל מה שמתעסקים פה זה הפנדל שלא הגיע להם. למי אכפת? צריך להתעסק בזה שאנחנו לא נראים כמו קבוצת כדורגל בשום צורה.
  10. לא מצפה שתהיה סיטי. אבל מצפה מקבוצה שאני אוהד ואמורה להיות ברמה גבוהה לא לשלשל באופן קבוע. לראות עקומת למידה, שיפור. לא משחק אחרי משחק לראות אותו דבר. זה לא אמיתי כבר. למה אני צריך לקבל את זה שזה המאמן? למה לעזאזל הוא לא משפר כלום? על מה הוא מקבל כסף? בשביל לשלשל כל סיכוי לאליפות?
  11. מה זה למה לשחק? אתה מכבי, אתה לא איזו קבוצה סוג ז'. אתה צריך לנצח כל משחק, לא לשחק על תיקו. בטח לא אחרי שאיבדת כבר פור של 14.
  12. למה לשחק על 0-0? פער 7, יש הזדמנות לחזור ל10. למה עם הראש בקיר? לא יכול עם המתחזה הזה על הקווים. מינואר זה רק יותר ויותר גרוע.
  13. ליאני אמר שלא הייתה מצלמה שצילמה את זה. זה שיש מצלמה של השידור זה לא אומר כלום. פשוט חרפה.
  14. נבדל, פנדל, לא משנה מה לא הגיע להם. אנחנו עדיין חבורה של שלשלנים. לא מסוגלים להבקיע גול. שום טקטיקה. פשוט בושה וחרפה איך אנחנו משלשלים שוב.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.