Jump to content

אורי רחימא

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About אורי רחימא

  • Birthday 24/08/1988
  1. תום אחי תיהיה חזק.. מצטער לשמוע שלא תדע עוד צער
  2. צודק אחי אבל המחאה היא לא בגלל או בשביל נמני היא תוכננה הרבה לפני ודרך אגב רק בשביל דוגמה תראה ת'צורה איך שההנהלה שלנו נפרדה משחקן הקבוצה שהוא לא משחק בה שנה שנתיים או שלוש! אלא מגיל שבע והוא בכלל לא עוד שחקן אלא קפטן וסמל אז זאת רק עוד דוגמה להרבה שאפשר לתת לך!
  3. אחי תאמין לי כולנו אוהבים את מכבי לפחות כמוך לפחות! אז אולי תנסה להבין ואל תיהיה אטום וסגור בעצמך כי אם לא תפתח רק תכעס ולא תבין על מה אנחנו מדברים ועל מה אנחנו מוחאים תפעיל את הראש ואתה תראה שיש סיבה למחאה אנחנו ממש ממש לא נגד מכבי אנחנו אוהבים את הקבוצה אנחנו נגד הדברים והמזימות שההנהלה שלנו עושה לנו הם לא שמים עלינו אפילו לא זין אחי!!!
  4. מאוד מעניין ומרתק יפה מאוד :-) דאלה אנשי המהפכה!
  5. אבי נמני מתגעגע לקהל הצהוב ואנחנו אליוווווווו נמני חזור הביתה מוות ללוני
  6. אני סומך על אלוהים שיעשה את השיקולים שלו ויחליט את ההחלטות שלו ומה שיהיה בסוף ככה יהיה הכי טוב בקשר להכל! כמו שאומרים תמיד הכל יהיה על הצד הטוב ביותר גם בעיניין נמני.......... אבל לדעתי נמני בחיים אבל בחיים לא יתן בחיפה מה שהוא נתן במכבי לא בגלל שאין לו ככבר שאיפות או בגלל שהוא כבר לא בכושר או בגלל הכסף אלא בגלל שמכבי זאת המשפחה שלו הבית שלו ודבר כזה כמו משפחה אי אפשר להחליף בעד שום דבר בעולם!! אבי נמני צהוב!
  7. מזל טוב עד 120 שתיהיה לך שנה טובה ומוצלחת.......
  8. שוטר בן זונה באמא שלי הייתי מוריד לו את שני האשכים אם לא אני בן זונה.......
  9. חחח מה הקשר לתקשורת? השחקן ה-12 חילקו פלאיירים אומנם ארוכים ומי שרואה אותם אומר על הזין שלי לקרוא את זה ועושה מזה ישר קונפטי אז יש לי הודעה אם לא הייתם עצלנים וקוראים הייתם מבינים על מה המחאה.
  10. שניר אחי אם לא כל אוהדי מכבי תומכים במחאה הזאת אז יש 2 סיבות: 1. או שהם לא מבינים על מה המחאה 2. או שהם טפשים מידי שוב אוהד מכבי שקורא לעצמו אוהד והבין למה אנחנו יוצאים למחאה לא יהיה נגד המחאה!
  11. אחי ממש בא לי לקרוא את מה שכתבת אבל אתה יכול לצמצם אני באמצע המחצית חיפה ביתר ואני לא אספיק לקרוא הכל עד שהמחצית תתחיל אחי תצמצם!!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.