Jump to content

Wallak

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. זיו אדלר אוהד הפועל וזו לא איזו שמועה ששמעתי. יודע זאת בוודאות, לא מפתיע שהיה בואר. לא אתפלא אם פתח גם פוטושופ תוך כדי בלפטופ כדי לצייר את הקווים העלובים האלו.
  2. אין לך זר אחד ראוי בסגל חוץ מסבוריט שנראה שכבר אין לו חשק לשחק כדורגל ואולי פריצה שנותן משחק אחד טוב ואז נעלם לחודשיים. הגנה זוועה, שחקני הכנף הכי חלשים שהיו לנו בעשור האחרון, אפס יצירתיות, משחקים הכי לאט ושבלוני שיש. אבל זה לא מפתיע, כבר בקיץ היה די ברור שזו הולכת להיות עונה נוראית, מה שעצוב שהאוהד הממוצע יכל לצפות את זה אבל ה״מנהל הספורטיבי״ לא. וזה בלי לדבר בכלל שמשחקים כל העונה בשיטה שלא עובדת. אבל להגיד שיש לך סגל יותר טוב מחיפה זה בדיחה.
  3. כנראה שאתה קצת מנותק מהמציאות חביבי. מצטער להעיר אותך מהחלום. אפילו לא השני הכי טוב.
  4. פשוט להחרים את המשחק אם הוא מתקיים בסמי, הגיע הזמן לעשות מעשה. אני מוקדם יותר דיברתי עם הדוברות של ההתאחדות וענה לי שם מישהו באופן מזלזל ביותר, אז מהר מאוד אמרתי לו שהם סמרטוטים והוא ניתק. וגם למכבי יש אחריות עצומה, חייבים להביע התנגדות ובושה שזה לא מה שקורה. מנותקים מהאוהדים.
  5. - סוףסוף שדרן שמשדר את הגול באופן כזה שכיף לחזור הביתה ולראות את התקציר. - תגידי רק שעה ויום אחד העוצמתיים שחוויתי אחרי הגול. - הקטע של הבזבוזי זמן נהיה מסריח בקטע מביך. זה המקצוע שלהם, לפחות שינסו לעשות את זה עם קצת סטייל ולא כזה גועל נפש שמבזה את הענף ומעליב את האינטליגנציה.
  6. לא יודע מי זה ״אתם״, אני לא חלק מהארגון אבל בהחלט תומך בו כי בלעדיו היציע שלנו שווה לתחת. אתה באמת חושב שאפשר להשוות בין אולם כדורסל לאיצטדיון שאפילו גג אין בו מבחינה אקוסטית? זה מעבר לעידוד או לא, זו הפיכה של תרבות עידוד של שנים להצגת תיאטרון ולא ניתן שזה יקרה בכדורגל. ואני שמח שדאגת לציין את המילה ״השנה״ כי זה חוכמה גדולה כאשר מכבי סל טובה אז יש עידוד טוב. אגב גם במשחקים נגד נס ציונה ההיכל הופך לבומבונירה או שזה רק ביורוליג? ומה היה בשנים לפני זה? בברכת This is turner? this is Maccabi.
  7. שריקות הבוז של יושבי 13 לשירת ״המשטרה זונה״ של שער 11. חבורה של מביכים. טובת מכבי מעל הכל, זה נכון. אבל לפעמים עדיף באופן חד פעמי לשים אותה בצד ולהילחם למען עתיד היציע ותרבות עידוד. האם המשטרה היא הרשות השופטת? האם יש לה סמכות להפוך את הבית שלנו לבית קברות ואנחנו נתנהג כאילו כלום לא קרה? חודשיים בלי תופים (להפועל אגב היה תופים במשחק האחרון). אבל כנראה שאתם רוצים נוקיה, עם סידי המסכן ושנקבל קנסות על שירי פאק יו, אולי גם כמה מעודדות בהפסקות של הואר. אז אולי אתם באים לתיאטרון, אבל אנחנו סובלים. באים לתת את הגרון, לדאוג שהבית יהיה מבצר ומזיינים אותנו כל שבוע מחדש. העיקר שבסרטונים אתם מצלמים את 11.
  8. הפייסבוק של הכרוז - https://m.facebook.com/ofirks?tsid=0.44815768302488657&source=result
  9. הפייסבוק של הכרוז למעוניינים - https://m.facebook.com/ofirks?tsid=0.44815768302488657&source=result
  10. עידוד גרוע שלנו. לא ברור מה עובר על הקהל בקטע הזה מאז החזרה בבלומפילד. מה גם שכבר כן שרים אז קצב השירה חסר תיאום ברמות הכי קשות שיש. נוציא בצד את זה שחצי מהיציע שר אני מודה וחצי סתכלו לי בעיניים, ואז כשהם הבינו גם בשורות זה לא היה מתואם כשחלק שרים ״את הגרון קורע״ וחלק ב״סתכלו לי בעיניים״. כמעט בכל שיר שלנו הגוש שר בקצב טוב ואיטי וכל האיזור בין הגוש ל13 כולל שרים במהירות מטורפת ופשוט מחרבים כל שיר. לא יודע אם זה פשוט קיבוץ גלויות של המון אנשים חסרי חוש קצב מינימלי, חוסר בתופים או פשוט בגלל שרוב השירים שלנו מעפנים ומבוצעים גרוע. הפועל לעומת זאת בעניין הזה בדיוק ההפך. אבל העיקר שזיינו אותם. ועדיף לשפר את העידוד אחרי ניצחונות כמו שהקלישאה אומרת.
  11. תמונה של הלוח תוצאות בטדי מישהו?
  12. http://videostream.dn.ua/videopage/videoPage.php?g=OTI0OTI%E2%84%96f&c=nl&i=eWl1bWRycWV6aA%E2%84%96f%E2
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.