Jump to content

yakob

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

841 profile views
  1. סאבוריט עשה את התנועה ראשון. בוא נגיד ככה, אין שחקן בארץ חוץ מויטור ורפאלוב שמקבל את השריקה הזאת.
  2. בלי שום קשר לנבדל, זאת בחיים לא עבירה. שרקו את זה רק כי זה ויטור. הבן אדם אשכרה נגח ברגל של סאבוריט.
  3. מגיע להנהלה! במקום לעמוד לצד האוהדים שלה בזמן אמת, עכשיו התגובה תראה כאילו זה נסיון לברוח מאחריות. אכזבה עצומה גם מהשחקנים - אוהדים באים לעודד אותכם ומותקפים ולא נאה לכם להגיד מילה? על ההתאחדות אין מה להגיד. זה פי 1000 יותר גרוע מהאדום לזהבי. הזיה מטורפת. במקום מתוקן מורידים את בית"ר ליגה ודורשים ממנה לשלם פיצויים לכל אוהד שהותקף.
  4. מסכים. אבל לדעתי זה מעגלי. אני מאמין שאם הייתה התייחסות תקשורתית רצינית יותר, המועדון היה מתייחס לעניין, וגם מניח שאם המועדון היה מתייחס, ודורש לחקור את החרפה ההזויה והמטורפת הזאת, דם התקשורת הייתה מתייחסת יותר. מה שקיוויתי שישבור את המעגל הזה זו התגייסות של אוהדים, אבל לאכזבתי זה לא קורה. זה באמת מקרה שלא זכור לי בחומרתו. אנשים, שחלקם נמצאים על הדשא באישור (!!) תוקפים קהל יריב. ואוהדים נוספים פורצים לדשא (!!) כדי לתקוף קהל יריב. לא מצליח להבין איך כולם כל כך אדישים לזה. הציפיות שלי הם קודם כל מהקהל. פאקינג אנשים שבית"ר ערבה להם ניצלו את שהייתם בדשא כדי לתקוף אוהדים. לא חושב שקרה דבר כזה בעבר. פשוט אסור שזה יתמסמס.
  5. מבאסת האדישות פה. מה שקרה שלשום זאת שערורייה בקטע לא נורמלי. זה כנראה כתוצאה מהרדמת הדיון על ידי התקשורת. חברים שלכם ליציע הותקפו על ידי ארגון שחלקו קיבלו אישור מטעם בית"ר לרדת לדשא! לא בית"ר ולא מכבי פרסמו הודעת הבהרה או התנצלות בפני האוהדים שנפגעו/נבהלו/יחליטו לא לחזור לטדי. אתם קולטים שאנשים שקיבלו אישור מבית"ר לרדת לדשא תקפו חברים שלכם ליציע? אתם קולטים שעשרות אוהדים פרצו לדשא כדי לפגוע בקהל של מכבי, ולא מכבי ולא בית"ר חשבו להגיב על העניין? עצוב שאפילו פה זה עובר בשקט. עם חוסר תגובה שכזאת גם מצד התקשורת, גם מצד המועדונים וגם מצד הקהל, אין שום סיבה שזה לא יקרה שוב.
  6. הזוי שלא מדברים על זה פה. אשכרה 50/60 איש, שחלקם קיבלו אישור להיות על הדשא וחלקם פרצו, נכנסו לדשא וזרקו מוטות ומצתים. איך זה עבר כל כך בשקט בתקשורת?! איך על זה בית"ר לא מועמדת לדין ומורידים לה 4 נקודות?! ואיך כולם פה כל כך סבבה עם זה שאוהדים הותקפו במשחק חוץ ואף אחד לא מתייחס לזה בתקשורת? ועוד קוראים לזה "קטטה". איך תמיד כשזה אלימות של בית"ר כולם סותמים? העיקר אבל שהקהל שלהם מדבר על דין לבית"ר ו'רדיוס לבית"ר' ו'אם זה היה בית"ר זה היה פותח מהדורות חדשות' זאת בעיה של כל הקהלים בליגה. הלה פמיליה באים לפגוע בכל אוהד ואוהדת של הקבוצה שמשחקת נגדם. עצוב שיש פה אדישות לזה.
  7. נכון, היה יותר מדויק לכתוב שהיו בערך 10 שנים בערך עם כמות נמוכה 2005-2015. בשנים האחרונות הייתה באמת עלייה במספר הפעמים, אבל השנה זה כבר ממש חזר. על פניו זה פחות "חכם" כי למשטרה יש אמצעים הרבה יותר טובים לאתר את הזורקים מאלה שהיו לה פעם. לכן התופעה הזאת די מסקרנת לדעתי
  8. מעניין מה הסיבה שזה חזר.. רוב הקבוצות בארץ הדליקו פעם בעונה בעשור האחרון, ופתאום כמעט בכל משחק גדול יש.
  9. נבדל אלף אחוז, חנן ממן סחב איתו שני שחקנים והיה מאוד מעורב במהלך.
  10. האם אתה רואה בכך טעם לפגם שלבעליו של הערוץ המשדר יש אחוזים במכבי? אני שואל ברצינות
  11. למכבי בכל מקרה יש 4 משחקים בשמונה ימים, מכבי משתתפת ביורוליג לא כאלופה ולא כסגניתה, אלא כקבוצה שסיימה במקום הרביעי בליגה(?)שנה שעברה. הפועל נפגעת ממכבי הרבה יותר משני המשחקים תוך יומיים, מכבי בכל מקרה משחקים את אותו מספר משחקים תוך אותו פרק זמן. אז אם למכבי יש את אותו עומס במילא, למה לגרום גם להפועל עומס?
  12. לא צריך אדום שני. צריך חוק שאם תוך 10 שניות השוער לא בועט את בעיטת ה5 יש קרן לקבוצה היריבה, דומה לחוק בכדורסל
  13. לא יהיו יותר דרבים. הפועל תתפרק, את חובות פיפ"א הם ייצטרכו להחזיר, הם לא מספיק מגובשים כדי להרים קבוצה מליגה ג. הניסנובים לא מסוגלים באמת לשים כסף בשביל להעלות ליגה והם צריכים סגל חדש לגמרי כדי לא להאבק על ירידה לליגה א. לדעתי הפועל תל אביב לא תחזור לליגת העל לעולם
  14. הפועל פתח תקווה זה הקהל הכי מקורי בארץ חיפה ובאר שבע הכי פחות מקוריים
  15. זה טיעון דמגוגי ומטומטם. לדעתי ההצעה שלו דווקא הייתה נהדרת. א, גם בטניס לצורך העניין אין את עין הנץ בכל הטורנירים, אז צריך לבטל את זה בגלל שזה לא משוחק בכל צ'לאנגר? ב. בליגות נמוכות באזרבייג'ן לצורך העניין אין את התנאים שיש בליגות מתקדמות באירופה כמו מגרשי אימון, אני מניח שהדשא ברמה פחות גבוהה, אז כדי ליצר אחידות אולי גם צריך לשחק במגרשים גדולים בדשא לא מטופח? הדוגמא שמישהו פה נתן עם המהירות המופרזת היא דווקא דוגמא נהדרת. ג. במשחק שלצורך העניין אין בו תקציב או אמצעים לטלוויזיות וכו' אז שתי הקבוצות עדיין שוות אחת לשנייה כי הן משחקות על פי אותם כללים, כנ"ל גם לגבי מגרשים עם טלוויזיות, אני לא חושב שצריך להיעזר בזמן המשחק באמצעים טכנולוגיים, אבל אחרי המשחק, אם ראית התנהגות לא ספורטיבית ולא 'עבירה של כדורגל ' לצורך העניין שעלייה אין לי ויכוח שלא צריך לשנות ולא צריך לזמן ישיבה אחרי כל אדום אז מה הבעיה? ד. כמעט בכל מצב יש אינטרסים חופפים, במצב הזה האינטרסים הם האם להעמיד לדין על התנהגות עבריינית (עבריינית כמובן בהקשר של המשחק) או האם האחידות חשובה יותר ולמרות שיש בידך הוכחה של התנהגות פסולה, התנהגות שצריך להעניש עלייה אתה לא תעניש. אני בוחר באופצייה הראשונה נ.ב. עכשיו ראיתי ששבלול כתב את התגובה בנוגע למהירות מופרזת, אז קרדיט
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.