Jump to content

Maroz

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. ה16 זוועה, מרגיש שאין הבדלי מהירות בין שחקנים לואיק רמי 97 מהירות כל בלם סוגר עליו מרחק במתפרצות בקלות, כל הממשק מסירות דפוק לגמרי, הרסו את השליחה בגובה, והבעיטות שהכדור עולה ויורד נכנסות באחוזים גבוהים מידי מרגיש קצת סוני 2 הגרפיקה מדהימה אבל.
  2. ה16 זוועה, מרגיש שאין הבדלי מהירות בין שחקנים לואיק רמי 97 מהירות כל בלם סוגר עליו מרחק במתפרצות בקלות, כל הממשק מסירות דפוק לגמרי, הרסו את השליחה בגובה, והבעיטות שהכדור עולה ויורד נכנסות באחוזים גבוהים מידי מרגיש קצת סוני 2 הגרפיקה מדהימה אבל.
  3. אחרי זה מתפלאים שכל הנבלות בשער 2 שמחזיקים 7 מנויים מספספרים עלינו תחיים, ש70 אחוז מבלומפילד בשקט נגד באזל כאילו הם רואים טניס 11 שנה היה לי מנוי הייתי מגיע כל שבת מבאר שבע וגם אני עשיתי 3 שנים בקרבי 17-4 35-5 מה לא ולא יכולתי להגיע אז היה לי מנוי לוחם או כל מיני חלטורות ועוד חודשים אני משתחרר ויכול לתפוס בלמפה בחיים לא יהיה לי צאנס לעשות מנוי.
  4. ילד זבל, יורק לאבי לכל שחקני מכבי שגיבו אותו ולגורדי בפנים נמר לא הופך חברבורותיו מגיל 16 עם המשפטים המפגרים האלה עד היום זורם לנבלה בדם רק הפועל, מי יתן והוא יהיה הרכש הבא של שניידר, לא אלכס, הבית חולים.
  5. ראיתי כמה משחקים של הקבוצה שלו מהעונה החולפת קודם כל הרמה שם הרב הרבה יותר גבוהה מהליגה הישראלית והקבוצה שלו הציגה כדורגל מאוד חיובי עם מעבר מהיר מהגנה להת2פה המון ביטחון מול השער לחץ גבוה בכלצחלקי המגרש פשוט מרשים. לא מכיר את חומר השחקנים לעומק אבל התרשמתי. מתפלל שאיתו לא נשחק כדורגל בהילוך איטי.
  6. אורי מדבר על משהו אחר, המועדון הרבה פחות קרוב לקהל היום האימונים סגורים אין אינטראקציה עם הקהל ברור לכולם שזו התנהלות מקצועית יותר אבל לחבר'ה שרגילים לזה ואלה היו החיים שלהם זה קשה מנשוא
  7. הבעיה בחנות היא שאין צהוב, מצאו לנכון להוציא פולו לבן שחור עם סמל אבל צהוב? לא.
  8. מסכים איתך לגמרי ואם הוא עדיין מתעקש לבוא הזין אז שישב ב13 או 2 ולא ייקח אופציה לאנשים שרוצים לתת את הנשמה והגרון לשבת ב11 זה צריך להיות יציע עידוד מי שלא מעודד שלא יהיה בו נקודה.
  9. קיבלנו גולים של ליג למקומות עבודה... פאקו גמר עלינו עם השטויות שלו במשחק הזה
  10. אל תגזים לא ברמות האלה לפני 3 שבועות שופט שרק לסיום אחרי שפנדל נהדף וכבשו גול בריבאונד ולא אישר תשער שבוע שעבר 2 פנדלים ואדום לשוער שלא נתנו בדרבי ועכשיו הפנדל ההזוי שקינדה קופץ מעל אג'ידה וזה ככה כל מחזור ורק הולך ומחמיר וייצמן יער דחוף!!
  11. כל העונה הזאת היא ביזיון אחד גדול איגוד השופטים צריך לרדת ליגה, מיליון טעויות כולן ברגעים הכי קריטים במשחק ללא הבחנה נגד מי בכלל שבוע שעבר זה היה נגדנו השבוע נגד באר שבע איזה החלטות הזויות לגמרי שמכריעות משחקים והעולם שותק הנקודת אור היחידה היא שאנחנו מכבי ואנחנו מספיק טובים לנצח למרות זה
  12. אני חייל שמשרת באזור אם לא יוציאו אותי אני חותך להם הבעיה שאני גר בבאר שבע ואם לא יהיה לי טרמפ בחזור אני ישן על ספסל
  13. עוד לא חלף שבוע, וכבר נתקפתי געגוע אל נערה אשר מעבר ים, כשנפרדנו לשלום לבי נדם כמו הגלים הזכרונות שבים, היו לנו זמנים טובים הכאב שבי דוחק כמו קטר, ולך בקול אני רוצה לומר, תורג'מן אמיר אמיר תורג'מן אמיר אמיר תורג'מן אמיר אמיר תורג'מן
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.