Jump to content

TalG

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. שאלה קטנה איך אני מעביר את כול הרקעים האלו לאייפון?
  2. האם למישהו יש שידור להגרלה לאייפון היום? אני לא בבית ואין לי איך לראות תודה.
  3. זה מדהים והכול, וזה גם משמח , אבל אפשר לדעת מאיפה כול האהבה הזאת אלינו? כאילו איך נהיינו כאלה אחיות מכבי ואייקס?
  4. עצוב להגיד, אבל כבר זמן מה ידוע שהמצב שלו ממש קשה. ספי במקרה שכן שלי, והבן שלו חבר שלי והיה מדריך שלי בנוער בזמנו. מאחל את כול הבריאות שרק אפשר..
  5. שמע אותו דבר בדיוק הסיפור של אבא שלי.. וגם אבא שלי היום משחק טקסס עם חברים
  6. אז ככה : אני ככול הנראה לא אקנה אופנוע שטח, וזה שאמרתי ש4 פעימות חלש בשטח זה כי הוא באמת דיי חלש בשטח, ושזה לא יעזור לקנות WR לדוגמא, כי אני לא יהיה איזה רוכב שטח, זו לא המטרה. המטרה היא קטנוע כעיקרון, אך אם תהיה מציאה בסגנון YZF R או CBR125 או משהו כזה, כמובן שזו אפשרות מלאה. אבל המטרה כמו שאמרתי היא קטנוע ספורטיבי יותר מהג'וירייד נגיד, לדוגמא ג'ילרה ראנר 125 , שזה באמת אפשרות אדירה מבחינתי ואשמח לחוות דעת עליו. מקווה שהבהרתי את עצמי. ראיתי אותו והוא לא משהו, גם הרבה אומרים שהוא סתם והוא ממש לא חזק בעקבות העובדה שהוא ממש חסכוני ודי מתאים לשליחויות עקב החסכון העצום שלו בדלק ( משהו כמו 1 : 35 ...) מה שגם הוא יקר סתם, כאילו המחירון שלו עומד על משהו כמו 20 והוא לא ממש מצדיק מחיר כזה..
  7. האם אני היחיד שחושב שברק לוי פשוט עדיף על חואן פבלו בשער? שנה שעברה בטורניר של אניימה היה אש והציל אותנו כמה פעמים , כמו הפנדל מול רמת גן וכו... ובכלל, שוער שמשרה המון ביטחון להגנה שלו, יוצא כמו פסיכי לכדורים ולא מפחד מכלום. תמיד אמרנו שיגיע זמנו והינה גם עכשיו , שיש שוער שאמנם על הנייר היה אמור להיות טוב בהרבה מוכיח שהוא לא מה שחשבנו ( ובטח שלא אניימה ) למה לא לזעזע גם את עמדת השוער כמו שפאולו עושה על כמעט כול העמדות, ולתת לברק את ההזדמנות שמגיעה לו? עם כול הכבוד לחואן פבלו , באמת כבר כמה משחקים חלש מאוד טעויות לא מהעולם הזה.. למה סוזה מחכה?
  8. הסתכלתי עליו קצת, נראה יפה והכול אבל הבעיה זה המחיר. יקר לי אפרופו מחיר, ראיתי מודעה ביד 2 של YZF R 125 שנת 2012 אחד היפים באמת ב7 וחצי אלף שקל חחח.. קפצתי כמו פסיכי צלצלתי לבנאדם והוא אמר שזה נמכר כבר ושהוא באמת מחר אותו במחיר הזה כי היה חייב מזומן דחוף, אמר פרסם תמודעה ואחרי 20 דק האופנוע נמכר חחח שמעתי שלא כדאי להתעסק עם שטח 4 פעימות כי הם לא כול כך עוצמתיים.. האם זה נכון? קשה לי להאמין שאמצע XMAX בכזה מחיר אחי, אם כן תותים.. זאת הכוונה אחי, אופנוע 125 יש טובים כמו הKTM DUKE ובסגנון, אבל קטנוע זה ככל הנראה מה שאני יקנה.
  9. אני בקרוב מוציא רשיון A2 עד 125 סמ''ק, ואשמח לעצות על אופנועים וקטנועים שמתאימים לי. בעקרון מה שאני מחפש זה קטנוע ספורטיבי , סטייל ג'ילרה ראנר, ולא כול כך סאן יאנג ג'וייריד למרות שהוא אחלה, פשוט באלי משהו קטן יותר ולא ספינה. כמובן שאופנוע סגנון KTM דיוק 125 זה המושלם ,אבל יקר. בקיצור, זה הסגנון שלי. תקציב נורמאלי , לא עולה על 15 בערך, כמובן שככל שפחות ושהתנאים שלו ( קילומטר , מודל וכו ) טובים יותר ככה יותר טוב.
  10. גבר, אייבינדר הקשר הכי טוב ויצירתי שלנו אחרי זהבי. מבחינה התקפית לא רואה את ראדי. חוץ מזה , 100 אחוז.
  11. כמו שאמרו אחי, הפתרון היחידי והוא גם פשוט מאוד - דרייבר לכרטיס מסך. כנס להתחל וכתוב במלבן הלבן התחתון dxdiag - זה יוביל אותך לנתונים הפיזיים של המחשב. שם כנס לתצוגה ותכתוב פה את הדגם של הכרטיס, וככה נביא לך דרייבר מתאים שתוריד למחשב. דרייבר זה עדכון שבעצם מעדכן את הכרטיס וממקסם את הביצועים שלו.
  12. אם אתה מעוניין אני מוכר קורקינט חשמלי מסוג אקסטרים. ההבדל בין הקורקינט לאופניים הוא הטווח , האופניים נוסעות לטווח כמעט כפול אבל אם אתה צריך מרחק 15-20 דק נסיעה הלוך חזור כול יום, ובמהירות ,זה הכלי בשבילך לדעתי למה אין וויכוח בכלל על המהירות של הקורקינט לעומת האופניים.. אם אתה מעוניין אפרסם תמונות.
  13. לא יכול להגיע.. מי שמעוניין שישלח הודעה בפורום עם המס שלו מחיר עלות מבוגר וילד/ חייל. שער 7
  14. TalG

    2pac

    http://www.youtube.com/watch?v=Ay9BWM8lwOA הכי טוב שלו בפער
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.