Jump to content

אייל שוימר

משתמשים רשומים
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by אייל שוימר

  1. למדתי לחבב אותך עם הזמן, בוא נשאיר את זה ככה אבל מה עם נמני?
  2. מזל שיש אנשים במכבי שחושבים אחרת מחלק מהיוזרים פה. הגעת בסוף , חכה לפעם הבאה
  3. 1. מעריך אחי.. 2. חחח לא יקרה אתה תגדל פאות לפני שאני אוריד את הכיפה אבל אני מרגיש שאנחנו בפיסגת היחסים ביננו, אין ולא יהי'ה יותר מזה , מכאן אפשר רק לרדת
  4. אגב רמת הניתוק שלכם (מי שזה רלוונטי אליו) מהקהל וגם מהקבוצה שוב הוכחה, נתראה בדרבי תורגי, אני אשלח לך תמונות
  5. לא תצליחו להפוך עליי את ההשתקה שלכם (חלקכם), אני עניתי בצורה יפה ועדיין עונה לכל הודעה בצורה עניינית. מי שהתחיל לכתוב בצורה אישית זה אתה וחברים שלך ועכשיו אתם מנסים לגלגל את זה עליי. לנסות לשכנע עם טיעונים זה לגיטימי, לתקוף אישית ואשכרה לבקש ממני להפסיק לכתוב זה לא. אם לא היית בורח משיעורי אזרחות היית מבין את ההבדל, אבל אל דאגה, אני פה כדי להשלים לך תחומר
  6. תצחק, אם זה תלוי בי, מכבי כל משחק צריכה לתת 200 כרטיסים חינם ללוחמים חוץ מהמנויים לוחמים. כל מה שתגיד לטובת הלוחמים אני בעד, אתה כאילו מנסה להוכיח שמה? שאני בעד לוחמים? דיברו פה על ניתוק , אתה כנראה מנותק.. מזכיר לי שכפכף אשכרה חשב שהוא חושף אותי שאני אעדיף את לה פמיליה על פני אולטראס הפועל אם אני חייב לבחור. חבורה של הזויים מנותקים חחח גדול, לפחות אתה כבר לא מסתיר את החד צדדיות שלך. נכון, אני הרסתי את הדיון.. אין גבול לשקרים
  7. ככה זה התחלת הגאולה, יש חבלי לידה המגמה מאוד ברורה ואני לא דואג
  8. לאט לאט מהר מהר.. אין יאוש בעולם כלל
  9. מאוד מרוצה, אני עם מנוי רגיל כבר שנתיים והפסדתי אולי 4 משחקים בגלל שבת, יש מניין לתפילת ערבית קבוע בבית ובחוץ ואם מדובר בנתניה אז יש 2 מניינים למעלה ולמטה. יותר ויותר שחקנים מצהירים שהם נגד משחקים בשבת השניים הבולטים בליגה משחקים אצלנו. החברים שלך ממורמרים גם בשבילך עד שהם יצטרפו אלייך יום אחד.
  10. אני אפנה למכבי ואני גם מקבל מהם מענה. מי שהורס דיונים בפורום זה מי שכותב באופן אישי , לא ענייני ובעיקר פטרונית. עובדה שיש עוד אנשים מסכימים עם מה שאמרתי, לא תצליח להשתיק כל מי שחושב אחרת מקול מסוים שלדעתך ולדעתך חברך הוא הקול הנכון. בסוף תלמדו מה זה פלורליזם, בשביל זה אני פה.
  11. אם זה היה תלוי בך ועוד כמה פה ברור שזה היה קורה, כמו שניסו לפתוח נושא מסוים רק בשבת. רק תדאג לשנות את הכותרת של הפורום למשהו יותר מתאים, מדינה ללא דתיים נניח. בכל אופן, בזמן שאתה וחברים שלך מתמרמרים, המגמה הולכת באופן ברור לכיוון השני, יותר שחקנים שמעדיפים לא לשחק בשבת, פחות משחקים בשבת, יותר קבוצות צו פיוס (נשארו רק 2 ליגות שאין בהם, ויהיו בהם), יותר אוהדים דתיים. באסה לכם
  12. ברור, אבל העניין שגם בשנים שאחרי השחרור הוא לא יוכל ללכת, ואפשר להתחשב בכאלה בדיוק באותה צורה שאמרת
  13. חבל שאתה מרשה לעצמך לדבר בצורה כזו, אתה לא מסכים אל תסכים, זה שאתה הופך את זה לאישי זה מעיד על היכולת שלך לנהל דיון. ברור שהתכוונתי שלמישהו שהיה ניקוד גבוה יותר עד לגיוס ואח"כ עקפו אותו.. שמע, אתה לא הראשון וכנראה לא האחרון שכותב בצורה אישית, עוד לא הבנת שזה מזיז לי תתחת.
  14. "בן אדם שהחליט "לוותר" על זה במשך 3 שנים בשביל להיות בצבא" לא יודע מאיפה להתחיל להגיב לך על המשפט הזה. בכל מקרה, אם היית בכל המשחקים אז הוא לא יקח את המקום שלך, מה שקורה שמישהו שהלך לפחות משחקים ממנו יקח את המקום שלו.
  15. כמובן שאתה לא מתייחס למה שאמרתי, כתבתי במפורש שצריך להתחשב רק בלוחמים שצברו מספיק ניקוד עד לגיוס. אז מדובר באוהדים שמשקיעים מאמץ והלכו אחרי מכבי לכל מקום עד לרגע שהתגייסו לצבא.
  16. מזל שמנוי לוחם לא תלוי בתמיכת היוזרים בפורום וביכולת של ה*** שלהם לא להישבר
  17. אולי בזכותך יבטלו את ההטבה למנויים לוחמים כי אין הבדל בינם לבין סטודנטים,חולניקים, וכל מה שרשמו פה.מחכה לעדכון מכבד את דעתך, לא מסכים איתך.כמו שיש מנוי מיוחד רק ללוחמים, אפשר לעשות גם ניקוד מיוחד.
  18. 1. הוא לא היה כי הוא לוחם, זה שונה ולכן זה כן הוגן 2. לא יכלת לא דומה ללוחם לדעתי. 3. זה פשוט מאוד ליישום, יש כבר מתנדבים שעובדים עם מכבי ונותנים שירות ללוחמים שרשומים כמנויים לוחמים , אין שום בעיה לדאוג לאותם לוחמים שיש להם מספיק נקודות חוץ עד לגיוס. 4.נכון שיש משחקים בודדים, עובדה שזה מעסיק המון אוהדים שרוצים להגיע מאוד דווקא למשחקים האלה 5. זה לא פותח דלת נוספת , מכבי כבר פתחו דלת רק ללוחמים עם מנוי מיוחד רק להם, מדובר על התחשבות בהם גם בחוץ ורק למי שמכבי רואים שהוא היה במיקום שמזכה אותו בכרטיס ורק בגלל הצבא הלוחם ירד למקום לא רלוונטי.
  19. מכבי כבר החריגה אותם עם מנוי בית, אז לשמחתי מכבי רואה את ההבדל, עכשיו מבקשים גם לשמור על ניקוד חוץ (על המיקום)
  20. אתה גם לא מקשיב ואז לא מבין ואח"כ מאשים אותי בניתוק. מסביר שוב, מכבי יודעת מי המנויים הלוחמים שלה, ויש כאלה רק 46 העונה, אני בקבוצת ווטצאפ איתם ומנסה לעזור בכל מיני דברים שעולים שם. מכבי יכולה להגדיר שרק לוחם שיעשה מנוי לוחם יהי'ה זכאי לשמירת המיקום שלו לפי הניקוד חוץ שצבר עד לגיוס. יש כבר אנשים טובים (אחים לסמל) שעושים את זה בהתנדבות כולל לשלוח למכבי נתונים שמוכיחים שבאמת מדובר בלוחמים. זה הכל.
  21. לדעתי זה לא כזה סדרי עולם, מדובר בעשרות בודדות של לוחמים שאפשר וצריך להתחשב בהם. גם בתקופת ההגרלות שינו סדרי עולם עבור כל מיני כאלה ששמרו להם, אז ללוחמים שהיו זכאים לפני הגיוס אפשר לשמור תמקום לאחרי הגיוס.
  22. זה לא פראנויות , זה בא לך טבעי. בוא נשאיר את זה ככה, כתבת 'פראנויות' הגבתי לך, אל תמשיך עם זה
  23. חיפה בינונית ואי אפשר לדעת מה יהי'ה בהמשך, זה לא מנותק להניח שהם ישתפרו ואז יהי'ה ביקוש גדול ממה שיש להם לתת, נגד ב"ש זה לא הולך להשתנות בשנים הקרובות.זה אומר שככה או ככה מדובר ב2-4 משחקים בעונה (והדרבי הזה) שהם מאוד משמעותיים לאוהד שלא מפספס משחקים גם נגד קרית שמונה, עכו וסכנין. אם מחפשים הוגן אז זה הוגן. ואף אחד לא ענה לי למה להקפיא את המיקום של אוהד שהופך למנוי לוחם זה בעיה? *אגב כיום יש למכבי 46 מנויי לוחם,ולא כולם צברו ניקוד חוץ כלשהו , זה לא סיפור כזה גדול.
  24. תפנה למכבי ותבקש השוואת תנאים כמו שיש ללוחמים, תספר לי מה הם אמרו לך
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.