Jump to content

Mark

משתמשים רשומים
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. הקבוצה לא קיימת בכל האיזורים במגרש, אין שיטת משחק, אין שום דבר עם מחשבה במשחק שלנו, הכל מקרי. הוא חייב ללכת הביתה לפני שהעונה הזאת תעשה נזק לשנים.
  2. אם ג'ראלדש חותם שם ולא אצלנו,מישהו צריך ללכת הביתה.לא צוחק. אצילי וג'ראלדש שם זה יותר מראדי לב"ש.
  3. איזה ערב תענוג. לא ייאמן שמלהתפלל לנצחון בדרבי עברנו לשלישיות ורביעיות באהלן אהלן. מקצועית, אסור להסתנוור. הם ביי פאר הקבוצה הכי חלשה בליגה ואולי הכי גרועה שאני זוכר מהפועל (יותר מהירידה). מקווה שהמגמה תמשך ונוכל לראות האם באמת יש שינוי אמיתי נגד פתח תקווה שהיא קבוצה טובה מאוד. יש שבוע להמשיך להטמיע את התבניות של ואן לייבן ולחבר יותר את העסק. גם אם זה לא ייגמר באליפות, חשוב שנחזור להראות כמו מכבי.
  4. תבורך. דרבי שהפך את ההיסטוריה. המלט דאון שלהם בסוף וההבנה שכבר אין להם על מה להישען יותר, וואו.
  5. יש סרטון של בערך 10 דקות עם צילום על שער 11 אחרי הדרבי 1-0 של עטר בפנדל. מי עוזר לי למצוא אותו?
  6. איזה סבל. אפשר לשרוק כבר לסיום העונה?
  7. נגעת בנקודה שהכי כואבת לי אישית כשאני מסתכל עלינו. אי אפשר להשליך את כל החולשות שלנו על שחקן אחד או שניים. כקבוצה משהו לא עובד. בעיקר ההגנה אבל גם במשחק השוטף יש תנודות קיצוניות מדי. זה לא משהו ששחקן אחד שאולי יגיע בינואר יפתור. רק החלפה של הצוות המקצועי.
  8. אין מי שישחק עם הכלים. אגדיל ואומר שיש לנו את הכלים אולי הכי טובים בליגה. אבל זה לא מתכנס לשום מקום. אין גרף שיפור במשחק ההגנה שלנו והאנדרלמוסיה במגרש חוגגת. מקנא בך על האופטימיות, על אמת.
  9. אנחנו כרגע בפער של 9 נקודות (משחק חסר) עם קצב ספיגה של כפר סבא. צריך לקרות נס שעונה כזאת תתהפך. כל מה שחיפה צריכה לעשות עד סוף העונה זה לא ליפול יותר מדי. אנחנו כבר נדאג לשאר. אז במשחק אחד נוכל לעשות מהפך עם "כולם למעלה" ובמשחק אחר תיקו ובאחר נפסיד. בטווח הארוך זה יכול להצטבר לפער ענק עד הפלייאוף. מבאס ת'תחת אבל זה מה שאני חושב. חוץ מזה שיש וייב של עונה ופשוט מרגישים שזה לא זה השנה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.